2026-08-23, 21:50
Medlem
Vilket tjat! Hur många gånger säger hon min TSW i en vlogg? Om det är 0,1% som ger negativa kommentarer varför göra merparten av en 57 min vlogg om det? Brukar inte titta på hennes vloggar längre men var tvungen idag.
Citera
2026-08-23, 22:19
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Vad är det för rörelser ?
Hon liksom viftar med fingrarna på något sätt
Hon gjorde det i gårdagens vlogg precis innan hon visade rumpan...typ 20:50
Citera
2026-08-23, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Tack 👍
Kollade insta igen och normalt när folk ler så ser man leendet i ögonen. På henne ser man inte det. Idag ser hon närmast psykopatisk ut.
Citera
2026-08-23, 22:27
Medlem
Citat:
Jag såg det nu 😂😂😂 alltså hon blir ju bara löjligare och löjligare😂😂😂
Citera
2026-08-23, 22:32
Medlem
Om de inte behöver/vill ha pengarna, varför lägga så mycket tid på Vinted. 10-20 plagg per dag tar lång tid. Ett plagg tar längre tid än man tror att lägga ut, iallafall om man ska skriva/fota viktig info. (Vissa skriver ju bara ”fin tröja” och 1 bild).

Donera skiten så ni får bort sakerna och kan börja renovera och leva i ett hem utan massa saker överallt!
Citera
2026-08-23, 22:33
Medlem
askungens avatar
Citat:
Tack 👍
Kollade insta igen och normalt när folk ler så ser man leendet i ögonen. På henne ser man inte det. Idag ser hon närmast psykopatisk ut.
Ja det har blivit som en repa i skivan och det äter upp henne
Hon avslutar videon med att säga att det är dags att ta ansvar för vad man säger...Hon borde själv fundera över detdär och ta ansvar!
Citera
2026-08-23, 22:34
Medlem
askungens avatar
Citat:
Jag såg det nu 😂😂😂 alltså hon blir ju bara löjligare och löjligare😂😂😂
Nu kommer du snart se henne göra så hela tiden 😅
Citera
2026-08-23, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Om de inte behöver/vill ha pengarna, varför lägga så mycket tid på Vinted. 10-20 plagg per dag tar lång tid. Ett plagg tar längre tid än man tror att lägga ut, iallafall om man ska skriva/fota viktig info. (Vissa skriver ju bara ”fin tröja” och 1 bild).

Donera skiten så ni får bort sakerna och kan börja renovera och leva i ett hem utan massa saker överallt!
Jag tror dem ska ha in pengar till bröllopet
Citera
2026-08-23, 22:36
Medlem
Citat:
Nu kommer du snart se henne göra så hela tiden 😅
Säkert 😂😂😂 men vi vet ju vem som är barnslig och löjlig😂.Det är hon som är pinsam
Citera
2026-08-23, 22:37
Medlem
askungens avatar
Citat:

Verkligen! Jag säljer också på vinted, men behöver pengarna så försöker ändå sälja det som går under en viss period. Men skulle jag inte behöva hade jag lämnat till vilken insamling som helst! Herregud det tar sån tid. Och sen när det är sålt ska det packas och postas. Alltså mycket jobb som man väl egentligen helst slipper?!
Nej domdär pengarna ska nog gå till julklappar eller bröllopet
Citera
2026-08-23, 23:15
Medlem
Citat:
Verkligen! Jag säljer också på vinted, men behöver pengarna så försöker ändå sälja det som går under en viss period. Men skulle jag inte behöva hade jag lämnat till vilken insamling som helst! Herregud det tar sån tid. Och sen när det är sålt ska det packas och postas. Alltså mycket jobb som man väl egentligen helst slipper?!
Nej domdär pengarna ska nog gå till julklappar eller bröllopet

Ja, det är massa jobb med det!

Jag tror också hon vill ha pengarna till bröllopet och det är ju fullt normalt och inte konstigt. Särskilt inte som hon försöker tänka på ekonomin med bröllopet, medan Stefan vill köpa allt till bröllopet.
Men att hon liksom ska ljuga om det… Så konstigt beteende. Ingen hade tyckt det varit konstigt om hon sagt att hon skulle sälja saker för att finansiera delar av bröllopet.
Citera
2026-08-23, 23:23
Medlem
Citat:
Ja, det är massa jobb med det!

Jag tror också hon vill ha pengarna till bröllopet och det är ju fullt normalt och inte konstigt. Särskilt inte som hon försöker tänka på ekonomin med bröllopet, medan Stefan vill köpa allt till bröllopet.
Men att hon liksom ska ljuga om det… Så konstigt beteende. Ingen hade tyckt det varit konstigt om hon sagt att hon skulle sälja saker för att finansiera delar av bröllopet.
Hon törs nog inte säga det rent ut för hon vet att då ifrågasätter folk vad hon gjorde med pengarna hon tiggde ihop. Det var väl en hel del kr?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in