2026-08-23, 13:36
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussel747
Man måste inte bli superhårig av pcos och det går ju alltid att ta bort behåring, man kan lyckas pricka in sin ägglossning med pcos och bli gravid också så det betyder egentligen ingenting. Möjligtvis att hon hamnat i klimakteriet lite tidigt för att ha pcos, men tror ändå pcos är en rimligare diagnos än diabetes.

Verkligen. Att dessutom fortsätta äta som hon gör med diabetes känns inte rimligt.

Jag bryr mig egentligen inte om hon har varken diabetes eller pcos, tycker mest att det är störigt att den där coolvid och magitrix väldigt ofta skriver självsäkra påståenden helt utan belägg. Börjar bli rätt tröttsamt.
Tycker du är rätt duktig på att påstå saker själv.
Nej, Anna har kanske inte diabetes. Det vet jag faktiskt ingenting om. Men hon prickar in alla kriterier för de som har det. Så det vore inte orimligt. Eftersom diabetes typ 2 dessutom är starkt förknippad med övervikt så tror jag aldrig Anna skulle erkänna offentligt att hon har det. Hela hennes liv går ut på att framstå som smalare än hon är. Till exempel nämnde hon nyligen att hon måste sy in kläder numera. Men bilden från bröllopet idag bevisar ju snarare motsatsen, att hon fått sy ut klänningen för att rymmas i den. Hon ser onekligen tjock ut idag. Men nyligen såg jag bilder där hon ser "ozempic-smal" ut. Alltså lite fladdrande hud och lite rynkig.

Ozempic och ett antal liknande mediciner är numera vanligt för överviktiga personer. Men de är i första hand avsedda för dibetes-patienter då de i första hand sänker blodsockret. Tidigare var det svårt att få tag i medicinerna eftersom många läkare utomlands skrev ut det till rika människor som ville gå ner i vikt. Då var det svårt att hitta medicinen på Apoteket även med recept. Numera ska det vara löst. Däremot är det långt ifrån alla läkare som skriver ut det bara för att man är tjock. Men jag vet ju inte heller om Anna bantat med Ozempic eller någon annan medicin. Hon gick ju på något som kallades för "Barbie-drogen" när hon vann Biggest Loser. Hon kanske har börjat med den igen?
Citera
2026-08-23, 13:44
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Om Anna inte får Ozempic utskrivet av läkare p.g.a. diabetes eller ev. annan orsak så får hon betala själv och då handlar det om ca: 5K per månad på svenska apotek. jag tror inte Anna tar Ozempic. Som tidigare nämnts här, antingen fungerar det jättebra eller så blir man illamående.
Man kan inte köpa Ozempic (eller liknande preparat) utan recept. Jag kommer inte ihåg på rak arm vad högkostnadsskyddet är, men tror det ligger runt 4000 kronor. När man handlat för det så är all medicin gratis i ett år. Det går säkert att få recept mot fetma av vissa läkare, men det är primärt en diabetes-medicin och då skriver de flesta läkare ut den mot det enbart. Att gå ner i vikt när man har diabetes typ 2 är en bonuseffekt som är bra för att få bukt med blodsockret. Men man ska komma ihåg att den mest aktiva ingrediensen är ett gift från en sydamerikansk groda... det kan man säkert må lite illa av.
Citera
2026-08-23, 14:08
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Man kan inte köpa Ozempic (eller liknande preparat) utan recept. Jag kommer inte ihåg på rak arm vad högkostnadsskyddet är, men tror det ligger runt 4000 kronor. När man handlat för det så är all medicin gratis i ett år. Det går säkert att få recept mot fetma av vissa läkare, men det är primärt en diabetes-medicin och då skriver de flesta läkare ut den mot det enbart. Att gå ner i vikt när man har diabetes typ 2 är en bonuseffekt som är bra för att få bukt med blodsockret. Men man ska komma ihåg att den mest aktiva ingrediensen är ett gift från en sydamerikansk groda... det kan man säkert må lite illa av.
Måste förtydliga då, ja man måste ha recept men Ozempic ingår inte i högkostnadsskyddet om inte läkaren anser det, diabetes är en orsak eller möjligen kraftig övervikt. Tror inte Anna räknas in på någon av dessa.
Citera
2026-08-23, 14:17
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Det märkdes att Gry inte gillade Annas försök att dominera

Tanten har också lagt in väldigt långa extensions
(ner till röven).

Bildbevis kommer här
https://postimg.cc/5XxZgqXR
Dom är nog inte så långa som det ser ut.
Anna är väldigt kort, då ser saker runt om väldigt stora.
Lilla Anna och stora farbrorn.
Citera
2026-08-23, 14:23
Medlem
nytt på insta

https://postimg.cc/gallery/KYNXztQ
Citera
2026-08-23, 14:51
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan
Dom är nog inte så långa som det ser ut.
Anna är väldigt kort, då ser saker runt om väldigt stora.
Lilla Anna och stora farbrorn.
Alltså kärringen ser ju verkligen trashig ut. Klänningen från en torghabdel i Tierp, ni vet dom där som åker runt på marknader och så förlängningar så är längre än henne själv.
Alltså såg en snutt nyss. Hon har FÖR mörkt hår, FÖR långa förlängningar, är FÖR brun och klänningen ser FÖR billig ut och slutligen. Hon är FÖR tjock. Platsar verkligen i WT -live med Lundells. Fy fan så billigt!
Citera
2026-08-23, 14:51
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Hon gick ju på något som kallades för "Barbie-drogen" när hon vann Biggest Loser. Hon kanske har börjat med den igen?
Gjorde hon det eller är det också en trådsanning som mycket annat här inne?
Citera
2026-08-23, 15:14
Medlem
Zulithelmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Alltså kärringen ser ju verkligen trashig ut. Klänningen från en torghabdel i Tierp, ni vet dom där som åker runt på marknader och så förlängningar så är längre än henne själv.
Alltså såg en snutt nyss. Hon har FÖR mörkt hår, FÖR långa förlängningar, är FÖR brun och klänningen ser FÖR billig ut och slutligen. Hon är FÖR tjock. Platsar verkligen i WT -live med Lundells. Fy fan så billigt!

Bra sammanfattning.
Dessutom pratar hon FÖR mycket och i alla samtal handlar det om ”jag, mig, min, mitt”.
Hon är otroligt självupptagen i alla lägen!!
Citera
2026-08-23, 15:33
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Gjorde hon det eller är det också en trådsanning som mycket annat här inne?
Det gjorde hon. Levererades av hennes PT Erwik. Tror hon skulle få 10% av prissumman. Han fick inte ett öre, så han blev sur att fittan Book blåste honom och avslöjade fusket. Men det tror jag tystades ner.
Förutom att tappa vikt snabbt, blev två bieffekter att man blev orange istället för brun och väldigt kåt.
Anna blev väldigt smal och väldigt orange och satt i radio och pratade om att han ville bli påsatt av Roberta på Icas kundtoalett. Om han ställde upp på det vet bara de. Hon var sugen i alla fall.
Citera
2026-08-23, 18:05
Medlem
Zulithelmas avatar
Nu håller superegot tal.

Med sprucken röst pratar hon väldigt mycket om sig själv.
Dessutom berättar hon att hon har skrivit en låt till Jocke & Jonna…. som dom kan spela under kvällen ”om dom vill”.
Kan det bli mer skämmigt
Citera
2026-08-23, 18:58
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Nu håller superegot tal.

Med sprucken röst pratar hon väldigt mycket om sig själv.
Dessutom berättar hon att hon har skrivit en låt till Jocke & Jonna…. som dom kan spela under kvällen ”om dom vill”.
Kan det bli mer skämmigt
Ja gud vad hon håller på! Anna Book show!🤪 Måste posera medan hon tar på sig läsglasögonen. Rätt tjocka glas . ALLT med Book verkar tjockt liksom.
Kan inte låta bli att fundera på hur många av gästerna som faktiskt är här inne och skriver och läser om Booken 😂🤣😂. Tror det är flera.
Hon har snart en fanclub igen...😵‍💫🥴🤪
Citera
2026-08-23, 21:07
Medlem
https://youtu.be/Y44gPSz9bf8

Talet på Youtube
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem