Citat:
Tycker du är rätt duktig på att påstå saker själv.
Man måste inte bli superhårig av pcos och det går ju alltid att ta bort behåring, man kan lyckas pricka in sin ägglossning med pcos och bli gravid också så det betyder egentligen ingenting. Möjligtvis att hon hamnat i klimakteriet lite tidigt för att ha pcos, men tror ändå pcos är en rimligare diagnos än diabetes.
Verkligen. Att dessutom fortsätta äta som hon gör med diabetes känns inte rimligt.
Jag bryr mig egentligen inte om hon har varken diabetes eller pcos, tycker mest att det är störigt att den där coolvid och magitrix väldigt ofta skriver självsäkra påståenden helt utan belägg. Börjar bli rätt tröttsamt.
Verkligen. Att dessutom fortsätta äta som hon gör med diabetes känns inte rimligt.
Jag bryr mig egentligen inte om hon har varken diabetes eller pcos, tycker mest att det är störigt att den där coolvid och magitrix väldigt ofta skriver självsäkra påståenden helt utan belägg. Börjar bli rätt tröttsamt.
Nej, Anna har kanske inte diabetes. Det vet jag faktiskt ingenting om. Men hon prickar in alla kriterier för de som har det. Så det vore inte orimligt. Eftersom diabetes typ 2 dessutom är starkt förknippad med övervikt så tror jag aldrig Anna skulle erkänna offentligt att hon har det. Hela hennes liv går ut på att framstå som smalare än hon är. Till exempel nämnde hon nyligen att hon måste sy in kläder numera. Men bilden från bröllopet idag bevisar ju snarare motsatsen, att hon fått sy ut klänningen för att rymmas i den. Hon ser onekligen tjock ut idag. Men nyligen såg jag bilder där hon ser "ozempic-smal" ut. Alltså lite fladdrande hud och lite rynkig.
Ozempic och ett antal liknande mediciner är numera vanligt för överviktiga personer. Men de är i första hand avsedda för dibetes-patienter då de i första hand sänker blodsockret. Tidigare var det svårt att få tag i medicinerna eftersom många läkare utomlands skrev ut det till rika människor som ville gå ner i vikt. Då var det svårt att hitta medicinen på Apoteket även med recept. Numera ska det vara löst. Däremot är det långt ifrån alla läkare som skriver ut det bara för att man är tjock. Men jag vet ju inte heller om Anna bantat med Ozempic eller någon annan medicin. Hon gick ju på något som kallades för "Barbie-drogen" när hon vann Biggest Loser. Hon kanske har börjat med den igen?