Igår, 15:17
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna skriver
"Domed if you do, domed if you don't"

"Domed är ett engelskt adjektiv som betyder kupolformad, välvd eller försedd med en kupol."
Anna är som en kupol - välvd åt alla håll. Men det kanske är fint på spanska?

Undrar om Roberto satt stopp för Annas hårförlängningar? Nu blir det bara klippning och den månatliga färgningen. Vet han att det går bra att färga hemma själv?
Ja det hade du rätt i. En sk freudiansk felskrivning? Jag läste lite slarvigt och fick det till doom, alltså förbannelse. Men det ligger ju också nära till hands. Blockeliblock... Men vad menade hon från början?
Citera
Igår, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Ja det hade du rätt i. En sk freudiansk felskrivning? Jag läste lite slarvigt och fick det till doom, alltså förbannelse. Men det ligger ju också nära till hands. Blockeliblock... Men vad menade hon från början?

"Damned if you do, damned if you don't" kanske var det citat som åsyftades? 🤔
Citera
Igår, 17:20
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Det förstod jag. Jag undrar bara vilken händelse hon syftar på.
Citera
Igår, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Men snälla Anna sluta skriva på andra språk, du behärskar inte ens svenska och det blir ALLTID fel när du försöker dig på andra språk.

Varför ens försöka hitta något engelskt citat när du ändå inte klarar att skriva av det korrekt 🙄
Citera
Igår, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morbidia
Det finns väl egentligen bara ett jobb som Anna är klippt och skuren till. Hade kunnat vara två om hon inte varit så tjuvaktig, men hotellstäderska går bort. Bädda rent får hon göra hemma.

Men P-Lisa! Finns det någon som kan skriva listor och hålla koll och granska som Anna? Tror hon hade varit perfekt i den rollen. Dessutom kan hon få peka med hela handen precis hur mycket hon vill.
Menar du Anita Book?
Citera
Igår, 21:53
Medlem
Coolvid19s avatar
Hon är semikränkt... Blev tvungen att gå in och kolla nu ikväll när jag fick tillbaka min telefon... Hon citerar någon kärring som i sin tur hade blivit kränkt av en man. (Hon bjussade på en reel för den hugade som ville veta vad mannen sa eller inte sa. Men orka det.) Tydligen blev den här kvinnan kränkt när hon ville ha sista ordet och inte fick det. Tydligen blev hon ägd. Och då menade feminist-Anna att det spelar ingen roll vad en kvinna säger. Säger hon si är hon dum. Säger hon så är hon dummare. Det händer ju trots allt att det finns män som är smartare än vissa kvinnor. Men kanske inte i Annas värld, med tanke på vilka män hon omger sig med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in