2026-08-23, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Hon är fet och äter mycket socker. Då brukar diabetes komma som ett brev på posten i hennes ålder. Ingenting hon som sagt någonsin skulle erkänna själv. Men det är högst troligt. Dessutom brukar man i Sverige bara skriva ut ozempic och liknande preparat som diabetesmedicin. Och då brukar man i regel också ha det.

Jag var lite irnisk när jag nämnde "brorsan" - menade Chrippa, visste inte att han hade en till - för är det någon som verkar vara bättre på att fucka upp saker än Anna så är det väl han?

Det betyder absolut inte att hon har diabetes, finns många människor i hennes ålder med samma livsstil som inte får det. Det är bara du som gissar på att hon tar ozempic. Jag misstänker visserligen också att hon går på viktminskningsmedicin och både wegovy och mounjaro skrivs ut på enbart indikation viktminskning. Inte diabetes.

Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon sa i en live för längesen att hon tog Metformin.

Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Metformin är ett läkemedel som tas när man har diabetes typ 2.

Metformin kan också ges vid pcos vilket hon väl har diagnos på?
Citera
2026-08-23, 01:56
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussel747
Det betyder absolut inte att hon har diabetes, finns många människor i hennes ålder med samma livsstil som inte får det. Det är bara du som gissar på att hon tar ozempic. Jag misstänker visserligen också att hon går på viktminskningsmedicin och både wegovy och mounjaro skrivs ut på enbart indikation viktminskning. Inte diabetes.

Påtår sig ha en diagnos och ha en på riktigt är inte samma sak när det gäller Anna Book.

Jag har inte sett några tecken på hårigheten hos Anna Book.

Ooops, nu tänkte inte jag på att alla bilder på Anna Book är filtrerade.
Senast redigerad av trottwell 2026-08-23 kl. 01:59.
Citera
2026-08-23, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pussel747

Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Påstår sig ha en diagnos och ha en på riktigt är inte samma sak när det gäller Anna Book.

Ja, absolut kan man få metformin när man har pcos för att sänka blodsockret..

Men jag betvivlar STARKT att Anna har pcos. Hon blev gravid med A och V inom 2 år. De jag har träffat på som har pcos, kämpade på i minst 5 år innan de lyckades bli gravida.

Sedan sammanfattar trottwell det bra i inlägget ovanför
Citera
2026-08-23, 02:54
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Man behöver inte ha Diabetes 2 för få Ozempic eller Metformin. Jag vet flera som fått det pga kraftig övervikt. En funkar det för och de går ner en hel del, eller de flesta. Vissa blir väldigt illamående dock.

Så varför tror alla hon har Diabetes? Oftast räcker det med ett besök hos sin läkare så är det löst.
Citera
2026-08-23, 06:41
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Man behöver inte ha Diabetes 2 för få Ozempic eller Metformin. Jag vet flera som fått det pga kraftig övervikt. En funkar det för och de går ner en hel del, eller de flesta. Vissa blir väldigt illamående dock.

Så varför tror alla hon har Diabetes? Oftast räcker det med ett besök hos sin läkare så är det löst.
Anna Book är inte diabetiker ‼️🤬PUNKT‼️
Hon har inte diabetes nu och har inte haft det tidigare heller.
Herregud det säger sig självt. Anna Book ned diabetes hade hela världen vetat om sedan 30 år tillbaka om så vore fallet. Hon hade tjatat hål i huvudet på Sverige och lagt ut 100000000 lives och bilder när hon tar sin diabetesmedicin eller insulin.
Citera
2026-08-23, 07:20
Medlem
Citat:
Påtår sig ha en diagnos och ha en på riktigt är inte samma sak när det gäller Anna Book.

Men snälla du, hår tas bort oavsett det är mycket eller lite.
Citera
2026-08-23, 09:06
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Ja, absolut kan man få metformin när man har pcos för att sänka blodsockret..

Men jag betvivlar STARKT att Anna har pcos. Hon blev gravid med A och V inom 2 år. De jag har träffat på som har pcos, kämpade på i minst 5 år innan de lyckades bli gravida.

Sedan sammanfattar trottwell det bra i inlägget ovanför

Man måste inte bli superhårig av pcos och det går ju alltid att ta bort behåring, man kan lyckas pricka in sin ägglossning med pcos och bli gravid också så det betyder egentligen ingenting. Möjligtvis att hon hamnat i klimakteriet lite tidigt för att ha pcos, men tror ändå pcos är en rimligare diagnos än diabetes.

Citat:
Ursprungligen postat av SCHMACKOS
Anna Book är inte diabetiker ‼️🤬PUNKT‼️
Hon har inte diabetes nu och har inte haft det tidigare heller.
Herregud det säger sig självt. Anna Book ned diabetes hade hela världen vetat om sedan 30 år tillbaka om så vore fallet. Hon hade tjatat hål i huvudet på Sverige och lagt ut 100000000 lives och bilder när hon tar sin diabetesmedicin eller insulin.

Verkligen. Att dessutom fortsätta äta som hon gör med diabetes känns inte rimligt.

Jag bryr mig egentligen inte om hon har varken diabetes eller pcos, tycker mest att det är störigt att den där coolvid och magitrix väldigt ofta skriver självsäkra påståenden helt utan belägg. Börjar bli rätt tröttsamt.
Citera
2026-08-23, 12:37
Medlem
Zulithelmas avatar
Tittar på direktsändningen från J&J’s bröllop.
Nyss intervjuade Gry några av de som var med på möhippan. Anna försökte dominera som vanligt men Gry klippte av henne suveränt
Hon (Anna alltså) är klädd i en ljusblå volangklänning som gör hennes överdel stor… väldigt stor.
Citera
2026-08-23, 12:40
Avstängd
Lasanjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Tittar på direktsändningen från J&J’s bröllop.
Nyss intervjuade Gry några av de som var med på möhippan. Anna försökte dominera som vanligt men Gry klippte av henne suveränt
Hon (Anna alltså) är klädd i en ljusblå volangklänning som gör hennes överdel stor… väldigt stor.

Gry var en av dom större anledningar att Anna Book hoppade av Ranking the Stars på tv5. Gry deklarerade rätt bra och tydligt vad hon tyckte om anna book.

[UEDIT[/u] Det var inte Gry Forsell som skämde ut Anna Book, förutom att hon gjorde det själv. Så var det Josefin Craaford som var den drivande i detta.
Gry Forsell var inte med i det programmet.
Senast redigerad av Lasanjo 2026-08-23 kl. 13:04.
Citera
2026-08-23, 12:52
Medlem
Zulithelmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasanjo
Gry var en av dom större anledningar att Anna Book hoppade av Ranking the Stars på tv5. Gry deklarerade rätt bra och tydligt vad hon tyckte om anna book.

Det märkdes att Gry inte gillade Annas försök att dominera

Tanten har också lagt in väldigt långa extensions
(ner till röven).

Bildbevis kommer här
https://postimg.cc/5XxZgqXR
Senast redigerad av Zulithelma 2026-08-23 kl. 13:15.
Citera
2026-08-23, 13:12
Avstängd
Lasanjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Det märks

Tanten har också lagt in väldigt långa extensions
(ner till röven).

Bildbevis kommer här
https://postimg.cc/5XxZgqXR

Att hon skulle användas som sexobjekt är inget hon ska känna oro över.
Osedvanligt ful. Ful, liten och dum I huvudet.
Citera
2026-08-23, 13:20
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Om Anna inte får Ozempic utskrivet av läkare p.g.a. diabetes eller ev. annan orsak så får hon betala själv och då handlar det om ca: 5K per månad på svenska apotek. jag tror inte Anna tar Ozempic. Som tidigare nämnts här, antingen fungerar det jättebra eller så blir man illamående.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in