2009-02-15, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DixiePrick
Hupps!

Jag kan fasen inte glömma den där artikeln i GT där hon och hennes snubbe fanns på bild! Hon berättade att detta krossat henne totalt!

Jag kan inte hela hennes bakgrund men träffade henne några gånger under 70-talet. Hon snackade alltid högt och fort och viftade som en väderkvarn! Hon var utåt sett en ganska ilsken tjej och det blev ganska förvirrande att veta om hon snackade med en själv eller med nån annan när de där jättetjocka glasögonlinserna förstorade hennes ögon så de nästan täckte hela glasen.

Det var fan nästan lite skrämmande om man inte befann sig i samma mentala tillstånd utan valde att köra lite mer avslappnande medikamenter!

Vi satt ofta nere i Haga och precis som du säger så viftde hon och gapade och sjöng konstant, jobbigt som fan ibland. he he
Citera
2009-02-15, 21:24
Medlem
Grym sångerska! Trubbig människa!

Du har rätt i att hon var bra! Det var ju killar från Motvind, Nynningen och senare Globetrotters som skrev låtar och kompade henne på den där skivan va?

Blues Annika i en Affelåt! Kanske kunde det varit sant om stora delar av den politiska vänstern inte bestått av skitsnackare från överklassen! Sicka jävla karriärer de byggde på den vågen! Inte alla men många!

http://www.youtube.com/watch?v=lnNzAPmjdoA

Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Ja känner henne väl, A.D hade varit en enorm sångerska om hon inte missbrukade så mkt. bor på hisingen nu tror jag, länge sedan jag såg henne. Gjorde en LP som var mkt bra. med eliten av musiker från gbg. tråkigt att det gick så snett för henne. Men hon har inget gjort eller tror inte hon har några barn vad jag vet.

A "blues" Dahlström över 50!
Citera
2009-02-15, 21:31
Medlem
Citat:
Hupps!

Jag kan fasen inte glömma den där artikeln i GT där hon och hennes snubbe fanns på bild! Hon berättade att detta krossat henne totalt!

Jag kan inte hela hennes bakgrund men träffade henne några gånger under 70-talet. Hon snackade alltid högt och fort och viftade som en väderkvarn! Hon var utåt sett en ganska ilsken tjej och det blev ganska förvirrande att veta om hon snackade med en själv eller med nån annan när de där jättetjocka glasögonlinserna förstorade hennes ögon så de nästan täckte hela glasen.

Det var fan nästan lite skrämmande om man inte befann sig i samma mentala tillstånd utan valde att köra lite mer avslappnande medikamenter!
Denna kvinna är inte mördarens mamma...
Citera
2009-02-15, 21:40
Bannlyst
Citat:
Du har rätt i att hon var bra! Det var ju killar från Motvind, Nynningen och senare Globetrotters som skrev låtar och kompade henne på den där skivan va?

Blues Annika i en Affelåt! Kanske kunde det varit sant om stora delar av den politiska vänstern inte bestått av skitsnackare från överklassen! Sicka jävla karriärer de byggde på den vågen! Inte alla men många!

http://www.youtube.com/watch?v=lnNzAPmjdoA

Så sant så sant! sen var det Bertil Goldberg som höll i allt, men dom lesnade på hennes galenskaper, tråkigt! för röst hade hon, kallades för den nya Monica Zetterlund!
Citera
2009-02-15, 21:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Liza1979
Denna kvinna är inte mördarens mamma...

Nej o nej! 2 vitt skilda personer!
Citera
2009-02-15, 21:48
Medlem
Citat:
Nej o nej! 2 vitt skilda personer!
Började fundera på om ni snurrat till det ordentligt
Citera
2009-02-15, 23:31
Bannlyst
Citat:
Började fundera på om ni snurrat till det ordentligt

Nä Liza inte än har det slagit runt,men man vet ju aldrig! kör hårt!
Citera
2009-02-16, 08:49
Medlem
Citat:
Nä Liza inte än har det slagit runt,men man vet ju aldrig! kör hårt!
Jag vet att det spekulerats en hel del om vem fadern ska vara till första barnet, också det ett psykfall.
Någon som vet mer om dessa två fäder?
Citera
2009-02-28, 22:47
Medlem
Har läst domen nu, och denna kvinna L e inte frisk nånstans!
Någon som vet vart hon är bosatt?
Har hemlig ID, men hittat ett par bilder på henne dock..
Men det säger ju iofs inte vart hon bor.
Och har hon kvar kidsen?
Citera
2009-03-01, 00:42
Medlem
kramdjurs avatar
Citat:
Har läst domen nu, och denna kvinna L e inte frisk nånstans!
Någon som vet vart hon är bosatt?
Har hemlig ID, men hittat ett par bilder på henne dock..
Men det säger ju iofs inte vart hon bor.
Och har hon kvar kidsen?
I en artikel som det länkas till tidigare i tråden så står det:
Citat:
Enligt advokaten är hon utskriven från psykiatriska vården, har egen lägenhet i Stockholmstrakten och bor nu på ett hem för mor och barn som är en stödåtgärd. Hon bor med sin dotter och med sitt nyfödda barn som hon fick den 6 februari 2007.
Citera
2009-03-01, 01:57
Bannlyst
Mörderskan!

Jag har haft en bra pejling på just henne av en anledning, men tycker så förbannat synd om hennes dåvarande kille som utpekades som mördare och fick sitta inför full rättsal och räddades i sista sekund av ett mobilsamtal.

Starkt gjort av killen att berätta hela dagens händelser perfekt inför det trycket som tjejen kokade upp och tidningarna, hade en lång pratstund med han på gården efter förhandlingarna där han var fri och hon till Rpk! Vad han berättade då sina känslor glömmer man inte lätt, hon skrattade ju bara, morsan hennes vill jag aldrig mer se. fy fan! och hon hade man umgåts med. ja ja det var ju på 70-talet.

Undra om någon brydde sig i honom? för det var groteska anklagelser hon levererade med en ragata till advokat som knappt godkände mobilsamtalet som var den friande länken, friare än så kunde han aldrig bli! hon garvade!

Så henne skiter jag i!
Citera
2009-03-01, 08:10
Medlem
Citat:
Jag har haft en bra pejling på just henne av en anledning, men tycker så förbannat synd om hennes dåvarande kille som utpekades som mördare och fick sitta inför full rättsal och räddades i sista sekund av ett mobilsamtal.

Starkt gjort av killen att berätta hela dagens händelser perfekt inför det trycket som tjejen kokade upp och tidningarna, hade en lång pratstund med han på gården efter förhandlingarna där han var fri och hon till Rpk! Vad han berättade då sina känslor glömmer man inte lätt, hon skrattade ju bara, morsan hennes vill jag aldrig mer se. fy fan! och hon hade man umgåts med. ja ja det var ju på 70-talet.

Undra om någon brydde sig i honom? för det var groteska anklagelser hon levererade med en ragata till advokat som knappt godkände mobilsamtalet som var den friande länken, friare än så kunde han aldrig bli! hon garvade!

Så henne skiter jag i!
Ja ibland är det de lilla som behövs för att någon ska frias..
Och jag är helt på din linje!
Hade det inte varit för att dom plockat in mobil trafiken så hade han förmodligen inte gått fri.
Då hade dom suttit båda två.
Stackars människa.
Måste ju säga att återigen så blir jag förvånad (trots att jag inte borde) över Sveriges PINSAMMA skadestånd!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in