Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Jag har haft en bra pejling på just henne av en anledning, men tycker så förbannat synd om hennes dåvarande kille som utpekades som mördare och fick sitta inför full rättsal och räddades i sista sekund av ett mobilsamtal.
Starkt gjort av killen att berätta hela dagens händelser perfekt inför det trycket som tjejen kokade upp och tidningarna, hade en lång pratstund med han på gården efter förhandlingarna där han var fri och hon till Rpk! Vad han berättade då sina känslor glömmer man inte lätt, hon skrattade ju bara, morsan hennes vill jag aldrig mer se. fy fan! och hon hade man umgåts med. ja ja det var ju på 70-talet.
Undra om någon brydde sig i honom? för det var groteska anklagelser hon levererade med en ragata till advokat som knappt godkände mobilsamtalet som var den friande länken, friare än så kunde han aldrig bli! hon garvade!
Så henne skiter jag i!
Ja ibland är det de lilla som behövs för att någon ska frias..
Och jag är helt på din linje!
Hade det inte varit för att dom plockat in mobil trafiken så hade han förmodligen inte gått fri.
Då hade dom suttit båda två.
Stackars människa.
Måste ju säga att återigen så blir jag förvånad (trots att jag inte borde) över Sveriges PINSAMMA skadestånd!