2026-08-23, 10:35
Medlem
Madagascars avatar
Jösses. Gry Forsell står och håller låda med gäster på någon herrgårdsplan inför att Jocke och Jonna Lundells ska gifta om sig.

Är detta slutet för TV4?

Jag kan inte föreställa mig något mer meningslöst, irrelevant och världsfrånvänt... Men det är kanske möjligt trots allt... skulle TV4 kunna göra något än mer uselt och ointressant än detta?

Ni som tycker det finns något värde med denna live-sändning, motivera gärna!

Ser TV4 inget viktigare som är värt att live-sända?

Live nu. Med klocka som tickar ner till vigseln... 3h26m kvar just nu!!! Hur ska det gå!?

https://www.tv4play.se/video/ae33b4815e4c069e30a8/avsnitt-6-brollopsdagen-live
Senast redigerad av Madagascar 2026-08-23 kl. 11:05.
Citera
2026-08-23, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Jag kan inte föreställa mig något mer meningslöst, irrelevant och världsfrånvänt...
Inte jag heller.

På sätt och vis är der ju ett perfekt monument över mänskligheten anno 2026: Man livesänder ett giftermål mellan några som är kända för att vara kända. Jag hade hellre tittat på en livesändning när färg torkar.
Citera
2026-08-23, 10:40
Medlem
halaltarzans avatar
Tja, men även WT-tittare räknas väl som tittare när man ska visa hur populär man är?
Citera
2026-08-23, 10:46
Medlem
Straminskys avatar
Känslan är att världen vore en bättre plats om TV4 överhuvudtaget inte fanns.
Citera
2026-08-23, 10:48
Medlem
Connykrims avatar
Sjukt vem tittar ens på detta?
Citera
2026-08-23, 10:51
Medlem
Lågvattenmärket är passerat för länge sedan. När ska TV avvecklas?
Det är ju ett hån att slösa sändningstid och resurser på detta menlösa par. Vem följer ens dessa individer i deras förvirrade liv?
Ledsamt men det är västvärldens riktning, ner i avgrunden med dekadens och förvirrande budskap.
Citera
2026-08-23, 10:55
Medlem
HBTKuks avatar
Det enda värdet jag såg i det hela var att återse mitt älskade Hässelby.
Citera
2026-08-23, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straminsky
Känslan är att världen vore en bättre plats om TV4 överhuvudtaget inte fanns.
Nejdå tv4 vill jag ha kvar av flera skäl.

Vad jag inte förstår är hur människor i stora skaror vill följa detta par oavsett var de dyker upp.
Citera
2026-08-23, 11:07
Medlem
S.O.Stolps avatar
Jocke & Jonna AB (tidigare Jockiboi & Jonna AB) är ett privat aktiebolag som grundades 2016 och bedriver video- och musikproduktion. På youtube har man 1,2 miljoner följare.

Det är alltså ett privat bolag som nu får enormt mycket gratis reklam av TV4. I flera veckor har man kunnat följa deras bröllopsplanering i TV4-serien ”Jocke och Jonna – lovar och svär”.

Men till de som menar att de bara gör det för pengarna säger Joakim Lundell att bröllopet har kostat mer än vad de får betalt. Aftonbladet

Uppenbarligen finns ett stort samhällsintresse och inte minst "värde" i detta spektakel, vilket bekräftar det vi redan visste, att en stor del av svenska folket är idioter.
Citera
2026-08-23, 11:26
Medlem
En katt bland hermelinerna.
När man ger tid och luft åt en så stor samling av hebefiler, våldtäktsmän, knarkare och annat slödder, då har man dödat uttrycket "att komma in i finrummet"

Nå ja, jag tror på karma, och karma kommer förr eller senare, tro mig
Senast redigerad av Dannejunior96 2026-08-23 kl. 11:42.
Citera
2026-08-23, 11:28
Medlem
Duvlorts avatar
Har man storbildskärm nere vid Ullared?
Citera
2026-08-23, 11:38
Avstängd
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Har man storbildskärm nere vid Ullared?
Antingen det eller så är begåvningsreserven inte över 10000 för de kommer inte över det på youtube. Antar att TV4 Plays siffror är riktigt usla för kastar de inte in reklam mitt i allt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in