2026-08-23, 18:15
Avstängd
Slog på TV4, de sänder bingolotto, pratar ni om streaming?

Kollar tablån på tv4 med fjärrkontrollen och ser inte att de sänt något jocke och jonna alls idag, vad snackar ni om?
Citera
2026-08-23, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
"SMSa Låna!"

Garanterat med oxå. Nån som kollade o vet om vi har rätt?
Citera
2026-08-23, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oldeuboi
Är det TV4 som är problemet? De visar väl vad folk vill kolla på. Uppenbarligen lockar detta tittare. Det är väl ett större problem än TV4 i sig.

Så är det ju. Dom visar ju det som drar publik. Å det verkar det ju göra.
Citera
2026-08-23, 18:20
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Hade ju varit kul om hans mongobrorsa hade fått frigång och kraschat festen. Det hade blivit utmärkt content.
I'd watch that for a dollar!
Citera
2026-08-23, 18:29
Medlem
Okunskap är ingen ursäkt till att delta och möjliggöra detta spektakel.
Är det någon som har en lista över gäster, företag med mera som är med i denna Epstein cirkusen?
Citera
2026-08-23, 18:38
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
En av vår tids stora frågor. Ingen blir klok på det. Varför liksom? De har ju bevisligen hundratusen tals fans. Men för oss andra varför liksom...
Jag har svårt att se särskilt många vuxna som tilltalas av det dom producerar. Jag menar 'spökjaktsTV' liksom... Sen vet jag inte mer vad dom gör. För mig som är dom mest Jockeboi som är dräggigast av alla en dokusåpa för länge sen och misslyckad nakenmodell som tillsammans gjorde en ruskig dålig amatörporrfilm.
Citera
2026-08-23, 18:39
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frukostpizza

Kollar tablån på tv4 med fjärrkontrollen och ser inte att de sänt något jocke och jonna alls idag, vad snackar ni om?
Ja det är på tv4 play
Citera
2026-08-23, 18:40
Medlem
Trakessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frukostpizza

De brukar vanligtvis inte sända samma program hela dagen utan när ett program är färdigt sänder de ett nytt. Om du tittar i TV-tablån i valfri tidning eller app och jämför med tidstämpeln på de första inläggen i tråden kanske du får en liten ledtråd.
Citera
2026-08-23, 19:06
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Jag har svårt att se särskilt många vuxna som tilltalas av det dom producerar. Jag menar 'spökjaktsTV' liksom... Sen vet jag inte mer vad dom gör. För mig som är dom mest Jockeboi som är dräggigast av alla en dokusåpa för länge sen och misslyckad nakenmodell som tillsammans gjorde en ruskig dålig amatörporrfilm.
Att de drar tittare förstår jag. Kändisar som är kända är nutidens mellanmjölkscontent - Jockiboi och Nappbettet, Bianca med silikonpattarna och Zara med buttpluggen. Att jag inte förstår hur viktigt det är är såklart mig det beror på.

Jag tror få Utbrända™ småbarnsmorsor med amstaffar i sängen tagit fram popcornen och tittar aktivt. Dyngan går i bakgrunden.
Citera
2026-08-23, 19:14
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Att de drar tittare förstår jag. Kändisar som är kända är nutidens mellanmjölkscontent - Jockiboi och Nappbettet, Bianca med silikonpattarna och Zara med buttpluggen. Att jag inte förstår hur viktigt det är är såklart mig det beror på.

Jag tror få Utbrända™ småbarnsmorsor med amstaffar i sängen tagit fram popcornen och tittar aktivt. Dyngan går i bakgrunden.
Jo, jag är med på att - jag blir bara inte klok på vilka. Det är ju liksom få i vår äldre och äldre som bryr sig. Med Bjankafinaste förstår jag ändå att folk som ser legacyn från Scholin är lite intresserade - Men Jocke & Jonna liksom?
Citera
2026-08-23, 19:15
Medlem
Femhundranittiosjus avatar
Fler som tittar på dom än på kungafamiljen nu
Citera
2026-08-23, 19:24
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Jo, jag är med på att - jag blir bara inte klok på vilka. Det är ju liksom få i vår äldre och äldre som bryr sig. Med Bjankafinaste förstår jag ändå att folk som ser legacyn från Scholin är lite intresserade - Men Jocke & Jonna liksom?
Jag tror de äldre ärver intresset för J&J av sina barn och barnbarn.

Det hade varit kult om J&J fått för sig att starta en YT-kanal där de börjar med Warhammer eller lär sig bygga små elektronikprojekt - deras följarskara skulle ändras så jävla drastiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in