2026-08-24, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Jösses. Gry Forsell står och håller låda med gäster på någon herrgårdsplan inför att Jocke och Jonna Lundells ska gifta om sig.

Är detta slutet för TV4?

Jag kan inte föreställa mig något mer meningslöst, irrelevant och världsfrånvänt... Men det är kanske möjligt trots allt... skulle TV4 kunna göra något än mer uselt och ointressant än detta?

Ni som tycker det finns något värde med denna live-sändning, motivera gärna!

Ser TV4 inget viktigare som är värt att live-sända?

Live nu. Med klocka som tickar ner till vigseln... 3h26m kvar just nu!!! Hur ska det gå!?

https://www.tv4play.se/video/ae33b4815e4c069e30a8/avsnitt-6-brollopsdagen-live
Rimligen tänker väl TV4 att de som tittar på detta är den målgrupp deras reklamköpare vill ha. Dvs wt som köper billiga produkter inom hemkem, spel, osv
Citera
2026-08-24, 07:51
Avslutad
Jag har inte sett något från tv4 på flera år. Senast var kanske 10 år sedan och då var de en gigantisk pk-megafon.
Citera
2026-08-24, 08:01
Medlem
Jag hade två biljetter till Hammarby-Gais idag, men ställde så klart in det för att istället följa det här häpnadsväckande bröllopet.

Allvarligt, finns det här på riktigt? En luffare med sin fru som gifter OM SIG igen och TV4 tror att det ska locka storpublik...

Någon i styrelsen har gjort en rejäl tankevurpa eller så har luffaren ett riktigt trumfkort på handen...
Citera
2026-08-24, 08:07
Medlem
immenhusens avatar
Media och i synnerhet TV4 visar - vi är förlorade som civilisation. Samhällsansvaret av att vara folkbildande är sedan länge passé.

/AI
Citera
2026-08-24, 08:14
Medlem
Agent.Smiths avatar
Tv4 har alltid varit tydligt motståndare till monarkin. Det här är bara ett sätt för dem att markera att även pöbeln kan vara kungar och drottningar. Patetiskt.
Citera
2026-08-24, 08:18
Avstängd
Bajsmoderatorers avatar
Därför jag inte har en boxer, streamar eller dylikt, missar inget livsviktigt.
Djur, vetenskap, fakta och seriemördare finns när man vill.
Men kul att en del gläds åt eländet åtminstonde, eller nåt.
Citera
2026-08-24, 09:09
Medlem
Conny63s avatar
TV4 vad fan sysslar ni med helt sjukt .
Citera
2026-08-24, 09:39
Medlem
Grievers avatar
Undrar vad de fick för detta.

Menar, TV4 lade ju en massa program på is pga dåligt med pengar, och så betalar de för få direktsända att detta par gifter om sig. Hahaha!
Citera
2026-08-24, 09:42
Medlem
Om man kostar på sig lite kabeltvprogram o streaming behöver man inte titta på detta.
Idag finns det stora valmöjligheter vilket inte fanns med sossetv.

TV4 bedömer väl att många tittar = stort reklamvärde

Fråga hur vet tv4 om många eller få tittar på respektive tv program?
Citera
2026-08-24, 10:07
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminatore
Det är någonting vi skattebetalare finansierar. Att sprida denna dynga är direkt skadligt för barnen som får fel förebilder. Att normalisera denna freakshow är nästintill kriminellt. Du fattar inte själva grejjen.

Nej, vi skattebetalare finansierar inte TV4. Det är en kommersiell kanal, därav reklamen.

Ärligt talat trodde jag alla visate detta???

Och varför tror du att ansvaret för vad barnen ser skulle ligga någon annanstans än hos barnets föräldrar???
Citera
2026-08-24, 11:13
Medlem
Blondinss avatar
Ja, snacka om att botten is nådd!

Vad finns det för värde i att sända en psykopats bröllop?
Citera
2026-08-24, 21:23
Medlem
Fyrfaldets avatar
Lågintelligent TV som vanligt. Vad förväntar du dig från statsmedia?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in