2026-08-22, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Jag tror att hon medvetet provocerar genom att det ska se ut som att hon inte har underkläder/inte har på sig underkläder.

Hon vet ju mycket väl att hon filmar. Sen redigerar hon. Så då ser hon det också. Hon har varit noga med att inte visa ”något”. Så jag tror hon gjort sådär för att provocera fram reaktioner, att folk ska dela videon med andra och typ ”kolla här!”, kanske skriva kommentarer m.m.

Bara det visar i så fall hur onormal hon är och allt annat än vuxen.
Citera
2026-08-22, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Bara det visar i så fall hur onormal hon är och allt annat än vuxen.

Det visar hon redan i mycket annat hon gör.
Hon har definitivt provocerat förr när hon gjort vissa uppenbara saker. Därför hon också ibland spökar ut sig för videos, tex har skitiga tänder, låter tandkräm vara kvar på tröjan och så låtsas hon upptäcka det i videon och ”hahaha nämen oj!!” Men hon hade lätt kunnat byta tröja och ta en ny video bara. Det är ju inte live. Men då får hon inga kommentarer som ”du är så härligt knasig!” och vad folk nu skriver.
Citera
2026-08-22, 23:58
Medlem
Bara att anmäla till youtube.
Så här skriver youtube:

Om du lägger upp innehåll
Explicit innehåll som bryter mot policyn kan leda till avstängning av kanalen. Policyn gäller verkligt, dramatiserat, illustrerat och animerat innehåll som sexscener, tv-spel och musik.

Lägg inte upp innehåll på YouTube om det visar

skildringar av könsorgan, bröst eller rumpor med eller utan kläder som är avsedda för sexuell tillfredsställelse.
Citera
2026-08-23, 00:33
Medlem
Eg0x3s avatar
Jag sitter här och skrattar åt hur skenhelig hon är i dagens YT haha spelar så väldigt positiv och ordningsam helt plötsligt…
Citera
2026-08-23, 01:36
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3
Jag sitter här och skrattar åt hur skenhelig hon är i dagens YT haha spelar så väldigt positiv och ordningsam helt plötsligt…
Det slog mig också! Så otroligt påklistrat och genomskinligt falskt!
Citera
2026-08-23, 06:50
Medlem
Skärmdump från videon folk snackar om:

https://imgur.com/a/kLeJOcb
Citera
2026-08-23, 09:04
Medlem
Citat:
Det visar hon redan i mycket annat hon gör.
Hon har definitivt provocerat förr när hon gjort vissa uppenbara saker. Därför hon också ibland spökar ut sig för videos, tex har skitiga tänder, låter tandkräm vara kvar på tröjan och så låtsas hon upptäcka det i videon och ”hahaha nämen oj!!” Men hon hade lätt kunnat byta tröja och ta en ny video bara. Det är ju inte live. Men då får hon inga kommentarer som ”du är så härligt knasig!” och vad folk nu skriver.
Jo så är det… hon behöver ju verkligen träna som hon ser ut🤮 varför välja att visa upp nåt så ointressant och slappt fläsk.
Citera
2026-08-23, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -malarkey
Skärmdump från videon folk snackar om:

https://imgur.com/a/kLeJOcb

Tack för det! Inte har hon väl trosor?!
Citera
2026-08-23, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eg0x3

Undrar vad anledningen är…
Citera
2026-08-23, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Tack för det! Inte har hon väl trosor?!

Kan ju ha string.
Citera
2026-08-23, 10:44
Medlem
Eg0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Undrar vad anledningen är…

Min vilda gissning är besök från socialtjänsten (jag vill minnas att någon här i tråden orosanmälde när hon uttryckte ovilja till livet)
Citera
2026-08-23, 11:18
Medlem
Citat:
Kan ju ha string.
Man exponerar sig inte så ändå men hon har ingen skam i kroppen. Hon kan inte ens uppföra sig inför sina egna barn och visa lite anständighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in