2026-08-22, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mickelina55
Vem fan är svartsjuk på deras kärlek? Tycker faktiskt synd om Stefan och få komma hem till en rugguggla. Även som tjock kan man klä sig bättre och jag gör det. Man behöver inte ha skabbiga kläder hon som var så snygg 2016 en riktig snygg tjej. Men hon låter ju sina sjukdomar styra hennes liv fast det ska vara tvärtom
Men roligt hon kallar S älskling men han säger inget tillbaka.

Om denna kärlek vore så härligt då skulle hon se gladare ut. Man gör det i början😂😂
Hahaha rugguggla! Ja det var en bra beskrivning.
Stefan är väl rugguggla nr 2 i så fall! Sluskig och skum med konstiga kommentarer. Klappar henne på arslet så det hörs vida omkring.
Tror inte han är snäll mot Stina heller.
Citera
2026-08-22, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daisy55
Hahaha rugguggla! Ja det var en bra beskrivning.
Stefan är väl rugguggla nr 2 i så fall! Sluskig och skum med konstiga kommentarer. Klappar henne på arslet så det hörs vida omkring.
Tror inte han är snäll mot Stina heller.

De passar ihop iallafall.
De skulle inte ha hund. Min hund fick alltid gå brevid mig när vi var på promenad. Inte dra som Stina gör och hunden verkar ha adhd😂
Citera
2026-08-22, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Vad är det följarna hyllar? Att hon kör bil? Kokar sin grisamat? Pratar löjligt med djuren? Ljuger om hudproblem? Sitt psykologi dravel? Ja man kan ju undra.
Ellie blir så glad när hennes följare kommer till hennes loppis. Har hon så många i Norrsundet??
Man brukar ju vilja ta en bild om man träffar en offentlig person. Men det har jag inget sett
Citera
2026-08-22, 20:55
Medlem
Stod hon utan underbyxor när hon lagade mat i dagens vlogg? Såg ut så då hon vände sig om.
Citera
2026-08-22, 21:46
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loppansmatte1
Stod hon utan underbyxor när hon lagade mat i dagens vlogg? Såg ut så då hon vände sig om.
Japp
Citera
2026-08-22, 21:59
Medlem
Citat:
Hon har inte ens vett att skämmas, känd och okända ser det. S föräldrar och barn ser det. Hennes egna ser det. Hon är fanimej äcklig🤮
Citera
2026-08-22, 22:05
Medlem
Beckahestens avatar
Var väl därför det var så många klipp i dagens matlagningsstund, stjärten tittade fram titt som tätt .
Citera
2026-08-22, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckahesten
Var väl därför det var så många klipp i dagens matlagningsstund, stjärten tittade fram titt som tätt .
https://youtu.be/Q3m70hkWQGk

20:50
Har hon verkligen trosor på sig? 😳

Går hon klädd så när hennes tonårsson med flickvän är hemma?!!!
Citera
2026-08-22, 22:19
Medlem
Beckahestens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
https://youtu.be/Q3m70hkWQGk

20:50
Har hon verkligen trosor på sig? 😳

Går hon klädd så när hennes tonårsson med flickvän är hemma?!!!
Jag ser då inget trostyg, kan ju vara string kanske isåfall. Men skumt att inte ha en längre t-shirt då...
Citera
2026-08-22, 23:01
Medlem
Citat:
Hahaha nämen lägg av! Luftade hon underlivet alltså vid matlagningen?
Citera
2026-08-22, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mickelina55
De passar ihop iallafall.
De skulle inte ha hund. Min hund fick alltid gå brevid mig när vi var på promenad. Inte dra som Stina gör och hunden verkar ha adhd😂
Ja dom passar väldigt bra ihop. Två sluskar som inte ska ha djur.
Citera
2026-08-22, 23:07
Medlem
Jag tror att hon medvetet provocerar genom att det ska se ut som att hon inte har underkläder/inte har på sig underkläder.

Hon vet ju mycket väl att hon filmar. Sen redigerar hon. Så då ser hon det också. Hon har varit noga med att inte visa ”något”. Så jag tror hon gjort sådär för att provocera fram reaktioner, att folk ska dela videon med andra och typ ”kolla här!”, kanske skriva kommentarer m.m.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in