2026-08-23, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Får känslan av att GTA 6 kommer bli världens flopp...

Citat:
Ursprungligen postat av Gaul
Varje gång det kommer ett nytt GTA-spel så tänker jag att det är på tiden att man kan gå in i alla byggnader, men i varje varje nytt spel så kan man bara åka runt utomhus. De fixar inte heller vehichle combat, trots att Halo löste det på ett bra sätt för 25 år sedan.

Det enda de visar upp är ny grafik, samt en massa aktiviteter och annat trams. Hur ska jag kunna återskapa skjutningen i Heat när varje spel nytt är lika primitivt som GTA 3?

Är ni säkra på att ni sett rätt leaks och inte något AI skit?

För det jag har sett i leaksen är ju helt jävla galet så det inte går att finna ord för. Allting ligger i detaljerna och interaktionerna. Det är där ni ska leta. Grafiken är nästintill realistisk också men det ska ni kolla på sist.
Citera
2026-08-23, 10:56
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NonStopXXX
Är ni säkra på att ni sett rätt leaks och inte något AI skit?

För det jag har sett i leaksen är ju helt jävla galet så det inte går att finna ord för. Allting ligger i detaljerna och interaktionerna. Det är där ni ska leta. Grafiken är nästintill realistisk också men det ska ni kolla på sist.

Filmerna som släppts av cyberleek är ju kraftigt komprimerade men oavsett det lilla jag sett så ser det imponerande ut helt klart.
Citera
2026-08-23, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Filmerna som släppts av cyberleek är ju kraftigt komprimerade men oavsett det lilla jag sett så ser det imponerande ut helt klart.

Det är en helt annan nivå. Jag fick dubbelkolla under flygvideon för att verkligen se att det var ett spel och inte verklighet. Mängden av detaljer uppifrån är out of this world.
Citera
2026-08-23, 13:13
Medlem
Citat:
Det är en helt annan nivå. Jag fick dubbelkolla under flygvideon för att verkligen se att det var ett spel och inte verklighet. Mängden av detaljer uppifrån är out of this world.

Ja det är helt sinnes, och som du säger, tänk er dessa filmer i rätt upplösning och HDR

senaste filmen från stripklubben - WOW, så många detaljer, ljuset, ljudet!
Citera
2026-08-23, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Ja det är helt sinnes, och som du säger, tänk er dessa filmer i rätt upplösning och HDR

senaste filmen från stripklubben - WOW, så många detaljer, ljuset, ljudet!

Precis!

Där är så mycket i leaksen att man hade kunnat göra en hel timmes video på allt. Såg du att ena sidospegeln flög av från sportbilen han snodde? Precis efter att han hoppar in så krockar han lite nätt med sin egen pickup och sidospegeln på sportbilen flyger av. Bara en sån liten detalj är typiskt för Rockstar. De levererar återigen!
Citera
2026-08-23, 14:22
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Och inte att förglömma: dallrande rumpor och bara bröst! (. Y .)
Citera
2026-08-23, 14:57
Medlem
Citat:
Precis!

Där är så mycket i leaksen att man hade kunnat göra en hel timmes video på allt. Såg du att ena sidospegeln flög av från sportbilen han snodde? Precis efter att han hoppar in så krockar han lite nätt med sin egen pickup och sidospegeln på sportbilen flyger av. Bara en sån liten detalj är typiskt för Rockstar. De levererar återigen!

japp, det är grymt hur de tänker på alla detaljer, kan det inte bli november snart...
bara sätta sig i en sportbil och åka runt över hela kartan.. kommer ju ta låååång tid att uppleva allting!
Citera
2026-08-23, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
japp, det är grymt hur de tänker på alla detaljer, kan det inte bli november snart...
bara sätta sig i en sportbil och åka runt över hela kartan.. kommer ju ta låååång tid att uppleva allting!

Det är nog det första jag kommer göra. Ta en bil och åka runt så mycket det går. antar att kartan kommer vara begränsad som vanligt.

Måste även prova på greet/antagonize systemet och se hur det har utvecklats. Det andra jag kommer göra är att leta efter en häst och försöka rida.
Citera
2026-08-23, 16:18
Medlem
MortalDiseases avatar
Vad tycker ni om att man eventuellt kan pumpa bränsle lite varstans?

Leak:
Citera
2026-08-23, 18:55
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Vad tycker ni om att man eventuellt kan pumpa bränsle lite varstans?

Leak:

Det har man hört sedan länge via rykten att det kommer gå.
Citera
2026-08-23, 19:10
Medlem
No_lifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Det har man hört sedan länge via rykten att det kommer gå.

Hållkäften.

Undra om man kan ladda elbilen och isåfall om man kan äta typ hamburgare under tiden.
Citera
2026-08-23, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Springbank78
Ja uselt skött och tidpunkten är säkert noga utvald just för att sabba för Rockstars egna PR-kampanj. När ett spel blir så pass försenat kan man visa lite korta gamplay klipp eller släppa lite bilder nu och då under den långa tiden för att ge fansen till spelserien någonting, lite good will men nej inte Rockstar inte.

Dom vill helt enkelt inte släppa något som inte är färdigt inte svårare en så...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in