2026-08-23, 21:11
Medlem
Snapcounts avatar
Verkar ju komma klipp dagligen nu, och oj vad flygturen nattetid var snygg..
Citera
2026-08-23, 21:33
Medlem
MMXXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Ja herregud.. Känns som man kommer spendera många timmar i luften! Staden ser dessutom enorm ut på det klippet.
Citera
2026-08-23, 21:49
Medlem
MortalDiseases avatar
Det ser otroligt Nice ut. Men nu är det inte långt kvar till torsdag, ska bli spännande att se vad Rockstar själva kommer dela för fin slipad version 🔥
Citera
2026-08-24, 07:51
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Alla leaks, vad jag har sett, har dessutom varit i 720p. Kan bara tänka mig hur det kommer se ut på ens egna tv. Sjukt snyggt.

Det konstiga med flygturerna och när man ser staden uppifrån. Så ser staden så levande ut. Även om man bara fokuserar på husen.
Det ser ut som en riktig inflygning.
Så när man kollar på vissa ställen och bara ”där kan jag gå sen eller sno en bil” så blir det jättekonstigt i skallen. På ett bra sätt.

Kanske bara jag som är störd eller flummig though.
Citera
2026-08-24, 22:23
Medlem
MortalDiseases avatar
Vad tycker ni om den senast läkta videon?
Väldigt mycket naket är väl det jag kan säga.
Citera
2026-08-24, 22:57
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Vad tycker ni om den senast läkta videon?
Väldigt mycket naket är väl det jag kan säga.

Ja det var ju lustigt och oväntat...

När det är sagt så börjar jag bli lite orolig..för den som läcker,..börjar ju denne att hota med att läcka på själva storyn. Så skall nu försöka iallafall att sluta se på fler läckor. Så länge jag kan.

Kommer iallafall att ha såpass med tålamod, att jag kan vänta till Rockstars egna grej på Netflix.
Citera
2026-08-25, 13:10
Medlem
fiserjuendels avatar
Äntligen lite mer naket

Mitt XBOX går riktigt varmt nu och darrar inför November hehe
Citera
2026-08-25, 13:14
Medlem
beach https://streamable.com/zv7f17

NINE1NINE https://xcancel.com/littleblass/status/2092190941826150495
Citera
2026-08-25, 16:09
Medlem
solstrålars avatar
Ser mediokert ut, som endålig ggrafikmod av GTA5 och det säger jag som en stor GTA5 moddare.

Ser förövrigt helt själlöst ut, som Vice City fast med dålig musik. Och jag läste att kartan bara är 1,5x GTA5 storlek så det i sig är ju skrattretande. Kartstorlek var ju en av de största kritiken mot GTA5 så Rockstar har ju definitivt skitigt i brallan med detta.

Men klart finniga 9åringar som lever på tiktok som leder denna tråd är hypade

Faktumet att inte en enda i denna tråd fortfarande inte kan visa på en enda banbrytande idé eller spelaktivitet i detta från Rockstar säger ju en hel del. Spelet käns ungefär som ett halvgott mål på Mcdonalds. Som i RDR2, avviker man från uppdragen i spelet är blir det också "mission failed". Snark Rockstar har blivit interaktiva filmer man klickar på play och pause på kontrollen och dregla till 10 år gammal grafik som inte ens är revolutionerande.

Vi kanske dock inte ska förvänta oss mer när 80% av koden är skriven i baracker i Calcuttas förort...

För övrigt finns ju 100 andra nya spel som klår denna så.
Senast redigerad av solstrålar 2026-08-25 kl. 16:19.
Citera
2026-08-25, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Ser mediokert ut

Tror du är ganska ensam om att tycka det faktiskt. Spelet är väldigt snyggt för dessa konsoler och det känns väldigt mycket som ett GTA. Kanske en del är trötta på serien helt enkelt och vill att dom ska göra massa ändringar i konceptet men jag tror att 99% av alla som gillar GTA kommer att vara nöjda med VI.

Kartan visst är den 1.5 ggr större när den beskrivits som 2-2.5 gånger större hela tiden så är det synd så klart men den kommer vara mer detaljerad där man lär kunna gå in i flera byggnader än tidigare så den kommer säkert kännas mycket större än 1.5 ggr då V var mycket berg och skit. Jag kände mig klar med GTA V ett par månader efter det släpptes och har inte spelat sedan dess så förstår dom som tänkt spela online eller free roama 10-15 år tills nästa GTA kommer då behöver man mer men för mig räcker kartan mer än väl.
Citera
2026-08-26, 12:13
Medlem
No_lifers avatar
Det verkar lite som att bilfysiken är mer lik gta v än iv. Vilket vore jävligt tråkigt om det är sant.
Citera
2026-08-26, 13:34
Medlem
AndersABs avatar
Ytterligare försening?
https://x.com/RockstarGames/status/2092574304571433078?s=20
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem