2026-09-08, 14:46
Medlem
Jag minns att hon kallat Mellons pappa för ”Donatorn” förut när hon pratat om honom.
Citera
2026-09-08, 15:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Låter som en person som hänger på darkside eller vad det heter? Kan vara ett ex eller nån tillfällig sexuell relation. Att han känner till henne är jag övertygad om. Han kanske kommer tillbaka och ger oss mer info. Vi får se.
Ja, det är säkert någon hon träffat eller avvisat som haft koll på henne eller känt henne.
Men jag tänker det kan vara han som misshandlade henne också. Men den kan ju som sagt komma tillbaka och skriva varför vi ska tro honom. Att hon är/var intresserad av de där lekarna stämmer säkert, men om det är sant om M:s pappa är jag mer tveksam till. Men kan vara sant.
Citera
2026-09-08, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Jag minns att hon kallat Mellons pappa för ”Donatorn” förut när hon pratat om honom.

Usch! Även om hon inte tycker om honom så vinner hon inget på att snacka dynga om honom. Ingen vet om M i framtiden vill försöka få en kontakt med pappan.
Citera
2026-09-08, 16:05
Medlem
Ca 8min in den vloggen hon släppt 12 april 2021 säger hon att han är en donator. Det är vloggen efter dom videorna när hon gör Shein-hauls 🫣🙃
Citera
2026-09-08, 16:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FarmorRex
Usch! Även om hon inte tycker om honom så vinner hon inget på att snacka dynga om honom. Ingen vet om M i framtiden vill försöka få en kontakt med pappan.

Senaste åren har hon iallafall sagt att hon inte vill prata om barnens pappor offentligt för det är privat. Det är bra. Men samma år hon var gravid och uppenbarligen 2021 sade hon ju saker hon borde redigerat bort eller raderat. Säkert var hon arg och besviken men man får vara vuxen nog att inte göra så + radera i efterhand då om man varit så glappkäft.

För videorna är ju inte ”för barnens skull” om man låter sånt skit ligga kvar för dem att se.
Citera
2026-09-08, 16:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Ca 8min in den vloggen hon släppt 12 april 2021 säger hon att han är en donator. Det är vloggen efter dom videorna när hon gör Shein-hauls 🫣🙃

Nu hade hon inte hudproblemen då men även på senare år har hon nu handlat billigt kina-skräp som har hög risk att innehålla massa gifter. Trots hudproblem och snack om gifter i mat, läkemedel och att läka innifrån.
Riktig sån här anti-vax-mentalitet. Snöar in sig på att en sak är farlig för att ”jag tycker så”, men sen håller på med annat som är bevisat farligt.
Samma med vape och snus.
Citera
2026-09-08, 17:21
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Ja, det är säkert någon hon träffat eller avvisat som haft koll på henne eller känt henne.
Men jag tänker det kan vara han som misshandlade henne också. Men den kan ju som sagt komma tillbaka och skriva varför vi ska tro honom. Att hon är/var intresserad av de där lekarna stämmer säkert, men om det är sant om M:s pappa är jag mer tveksam till. Men kan vara sant.
Ja vi får se om fortsättning följer.
Citera
2026-09-08, 17:24
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Nu hade hon inte hudproblemen då men även på senare år har hon nu handlat billigt kina-skräp som har hög risk att innehålla massa gifter. Trots hudproblem och snack om gifter i mat, läkemedel och att läka innifrån.
Riktig sån här anti-vax-mentalitet. Snöar in sig på att en sak är farlig för att ”jag tycker så”, men sen håller på med annat som är bevisat farligt.
Samma med vape och snus.
Jag fattar inte heller dubbelmoralen. Hon köper ekologisk västerbottensåpa och några konstiga diskmaskinsark. Sen köper hon bestrutade saker från Kina som ska åka flera 100 mil. Varför kan hon inte köra fullt ut nån gång. Är det för att hon inte förstår? Saknar kunskap?
Citera
2026-09-08, 19:31
Medlem
Den mest ultraprocessade chipsen Pringles köper hon till M.
Vilket gott mellanmål kanelbullekaka till alla utom henne ?
Citera
2026-09-08, 20:16
Medlem
askungens avatar
Så fint dom fått det i vardagsrummet...verkligen minimalistiskt!
Och nya fotpallen Stefan är både snygg och praktisk

Ikväll åt dom middag ihop...det ser så sjukt stageat ut! Äcklig mat dessutom och Stefan låtsas som han älskar det...
Citera
2026-09-08, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Så fint dom fått det i vardagsrummet...verkligen minimalistiskt!
Och nya fotpallen Stefan är både snygg och praktisk

Ikväll åt dom middag ihop...det ser så sjukt stageat ut! Äcklig mat dessutom och Stefan låtsas som han älskar det...
😂😂😂
Citera
2026-09-08, 21:50
Medlem
Det är verkligen ingen bantningsmat. 5 enorma potatisar till bara henne. Alltså massa kolhydrater. Pytteliten kycklingbit. Ägg och avocado också. Hon kunde skita i potatisen. Hon tappade kycklingbiten på golvet. Hon tog upp den och åt den. Tänk vad hudflagor, hundhår, katthår och Mellons snorkråkor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in