2026-08-22, 18:40
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Kommer han att ha tupé imorgon? Massor med kameror och säkert HD-utsändning.

Eller har alla kameramän blivit strikt tillsagda att inte filma hans bald-spot? HudHertigen har inte den möjligheten.

Ska bli roligt att se de två små dvärgarna Jockiboi och Deltidsskoförsäljaren bland normalbyggda människor. Tur att det är avspärrat så att de inte försvinner i ett folkhav!
Blir omöjligt att dölja dvärgflinten då Jockeboy är 157cm lång.
Citera
2026-08-22, 18:41
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paperface
Inte angående jockiboi direkt men du får det att låta som att family vlogs är ngt som är kontrollerat i USA. Det är det ju verkligen inte.

De värsta aktörerna inom detta segment på YT är just jänkare. Sättet dom använder sina kids är mer än tvivelaktigt. SVT play har väl nyligen lagt till en dokumentär om en av dessa. Där morsan gick helt hay wire och det slutade med fängelse i flera år.
Nu pratade jag om skådespelare inte om några utsatta barn från wt familjer.
Citera
2026-08-22, 19:39
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Är det bara jag som kan se framför mig att dom valt Anna Book som ”vigselförrättare” imorgon?

Allt i Jockes liv är manusförfattat och jag kan riktigt se framför mig hur dom sitter i synkar och säger att Anna har blivit en så god vän, hon var där när det började, visar video från frieriet, Anna i publiken för körslaget, Anna som barnvakt och att Jocke berättar att det kändes naturligt att hon skulle ”viga” dom, att cirkeln med det är sluten.
Det är Stefan Hallgren som får den äran.
Citera
2026-08-22, 19:41
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astarte4ever
Just det, det där kom jag ihåg nu. Var det inte barn som skulle göra inlägg på sociala medier för att göra reklam för honom? Hur kan han tro att han ska komma undan med allt hela tiden?!
Det ligger på TikTok, man skulle använda hans nya låt i en video, bästa bidrag skulle vinna 35 k och vinnare meddelas 20/8.
Citera
2026-08-22, 21:46
Medlem
Någon som vet vilken tid imorgon som operation kobra släpps? är det 00 i natt eller någon gång under dagen/kvällen?
Citera
2026-08-22, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Jag håller med! Röstar också på Messiah Hallberg varje dag. Han är en fantastiskt bra och rolig programledare.

Helt otroligt att Joakim Lundell ens nominerats till den titeln. Han är ingen programledare, Sveriges största pajas hade varit en bättre titel att nominera honom till.
Han är en clown.
Roligt att Anjo hade målat Cluee som clown och härmat goatbrain med J
Han kan verkligen inte tänka själv.
En liten man i en stor värld, önskar att han vaknar
Citera
2026-08-22, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsofthemushroom
Någon som vet vilken tid imorgon som operation kobra släpps? är det 00 i natt eller någon gång under dagen/kvällen?

I morgon mitt på dagen gissar jag
Citera
2026-08-22, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dotrust

Hoppas psykot Cissi wallin medverkar, då får det bättre spridning. Men jag har inga höga förväntningar på det där faktiskt.
Citera
2026-08-22, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Det är Stefan Hallgren som får den äran.
Eller är det Stefan som får den bördan?

Att utse Stefan till ”vigselförrättare” är också en manipulativ taktik.

Jocke är väl medveten om att han genom att ge Stefan ett ”hedersuppdrag” gör det svårare för honom att frigöra sig, än mindre gå emot honom, i framtiden eftersom det inger en falsk upplevelse av lojalitet och förtroende - att vara speciell och utvald.

Jocke har inga genuina känslor för Stefan, och kommer att göra sig av med honom så snart han inte har någon användning av honom längre.

Stefans svaghet är att han tycker om att känna sig viktig och att stå i rampljuset.
Det gör honom tyvärr också lätt att styra och manipulera.. Precis som Anjo.
Citera
2026-08-22, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Hoppas psykot Cissi wallin medverkar, då får det bättre spridning. Men jag har inga höga förväntningar på det där faktiskt.

Varför skulle hon medverka? Operation kobra handlar om över 800 printar från konversationer mellan julia, jocke, anjo, anna & felicia book med fler..
Citera
2026-08-22, 22:22
Medlem
Citat:
Varför skulle hon medverka? Operation kobra handlar om över 800 printar från konversationer mellan julia, jocke, anjo, anna & felicia book med fler..

Äh jag vet inte, är inte så insatt bland alla muppar. Hon har ju sista Jocke förut och kanske grävt lite själv och fått vara med. Borde vara lite tjenis med Axel.
Citera
2026-08-22, 22:32
Medlem
Citat:
Gissar samma. Bäst tajming mitt under TV4:s spektakel ju🫣

Fatta nervös Flint-Dvärgen är nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto