2026-08-22, 13:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTourette
Det måste vara skönt att vara helt perfekt på alla sätt och vis?
Ingen aning. Jag tror faktiskt ingen sådan människa existerar.
Men jag gissar att de som på olika sätt försöker förändra sitt utseende har någon bild av att det går att uppnå det med skönhetsingrepp av olika slag.
Citera
2026-08-22, 15:44
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Har man inget annat att bli känd för, så ja då får man väl tjafsa om sånt här i stället.
Om det nu skulle vara så det ligger till ja, grattis till henne, då får hon väl rama in det på väggen,
ihop med autografen.
Att vuxna människor orkar älta en sån sak och inte ser hur motsägelsefullt det är, det är helt otroligt.

Fantastiskt roligt inlägg från dig som tjatat och fortsätter tjata om Linnea över ett år? ( kul att du hittat AI som får fixa din text )

Jocke har alltså anlitat advokat för att pressa åklagaren ( brottsprovokation) för att han anser sig utsatt? 5000 inlägg med saker han inte gillar?

Är det så att Linnea och Chrippa ff har ett mål?
Citera
2026-08-22, 15:48
Avstängd
vichy6s avatar
Och OM det inte är Jocke som har ett mål, varför DRIVA på en åklagare?

Åklagare kommer in när fällande dom är på tapeten…. vad ska Jocke påverka? och då borde kontakten med advokat redan vara klar.

JuridikJocke…. 😂
Senast redigerad av vichy6 2026-08-22 kl. 15:51.
Citera
2026-08-22, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larserik32
Jockey har tenkt namnet i flera år men Linea vill således skriva in sej i historen och anklagar Jockey för namn stöld

Nu är det en mängd utomstående som reagerar över det ytterst märkliga i att han döper ett barn till samma namn som smeknamnet på den kvinna vars liv han gör allt för att förstöra - inte Linnea.

Det är självklart ingen slump, och stämmer väl in på Jockes i övrigt sjuka mönster av hämnd.

SVD:
Citat:
”Den 9 oktober, när ”Monster” ges ut, fyller Joakim Lundell 32 år. Han har valt en dag som hans mamma inte kan glömma bort.

Han valde Linneas smeknamn för att Chrippa och Linnea alltid ska bli påminda om honom varje gång barnets namn nämns i media.
Citera
2026-08-22, 16:50
Avstängd
GreenBatterys avatar
Kommer han att ha tupé imorgon? Massor med kameror och säkert HD-utsändning.

Eller har alla kameramän blivit strikt tillsagda att inte filma hans bald-spot? HudHertigen har inte den möjligheten.

Ska bli roligt att se de två små dvärgarna Jockiboi och Deltidsskoförsäljaren bland normalbyggda människor. Tur att det är avspärrat så att de inte försvinner i ett folkhav!
Citera
2026-08-22, 16:54
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geiranger
Nu är det en mängd utomstående som reagerar över det ytterst märkliga i att han döper ett barn till samma namn som smeknamnet på den kvinna vars liv han gör allt för att förstöra - inte Linnea.

Det är självklart ingen slump, och stämmer väl in på Jockes i övrigt sjuka mönster av hämnd.

SVD:

Han valde Linneas smeknamn för att Chrippa och Linnea alltid ska bli påminda om honom varje gång barnets namn nämns i media.

Sjukt på riktigt
Citera
2026-08-22, 17:04
Avstängd
vichy6s avatar
Lundell Joakim Lundström borde svida?

Lundell är ett ovanligt förnamn
Citera
2026-08-22, 17:27
Medlem
Är det bara jag som kan se framför mig att dom valt Anna Book som ”vigselförrättare” imorgon?

Allt i Jockes liv är manusförfattat och jag kan riktigt se framför mig hur dom sitter i synkar och säger att Anna har blivit en så god vän, hon var där när det började, visar video från frieriet, Anna i publiken för körslaget, Anna som barnvakt och att Jocke berättar att det kändes naturligt att hon skulle ”viga” dom, att cirkeln med det är sluten.
Citera
2026-08-22, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Är det bara jag som kan se framför mig att dom valt Anna Book som ”vigselförrättare” imorgon?

Allt i Jockes liv är manusförfattat och jag kan riktigt se framför mig hur dom sitter i synkar och säger att Anna har blivit en så god vän, hon var där när det började, visar video från frieriet, Anna i publiken för körslaget, Anna som barnvakt och att Jocke berättar att det kändes naturligt att hon skulle ”viga” dom, att cirkeln med det är sluten.

Jocke regisserar Annas förehavande i Kobra också.
Faller en faller alla, men Julia drog till Turkiet istället. Det måste kännas i Julias hjärta (om hon har något) att gå från att planera outfit, make-up och hela skiten, till att bli struken med ett fett svart streck, från gästlistan.
Citera
2026-08-22, 18:02
Medlem
FruKrokodils avatar
Vart är Danjal? Vågar han inte lämna Dubai pga rädsla för att Åland hämtar han för förhör eller göms han undan varje inspelning från bröllopet?
Citera
2026-08-22, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hakefjorden
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/n1V4vJ/kristallen-2026-rosta-fram-vinnarna-har

Med tanke på hur få personer som faktiskt röstar för kristallen så vore det ju en skräll om någon annan än Jocke, med hjälp av sin trogna följarskara han mannipulerat sig till med överdrifter och lögner, tar hem vinsten.

Men det är värt ett försök.
Jag tycker Messiah Hallberg är en riktigt bra programledare och välförtjänt vinnare så röstar på honom - varje dag.
Jag håller med! Röstar också på Messiah Hallberg varje dag. Han är en fantastiskt bra och rolig programledare.

Helt otroligt att Joakim Lundell ens nominerats till den titeln. Han är ingen programledare, Sveriges största pajas hade varit en bättre titel att nominera honom till.
Citera
2026-08-22, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Vart är Danjal? Vågar han inte lämna Dubai pga rädsla för att Åland hämtar han för förhör eller göms han undan varje inspelning från bröllopet?

Dubai har inget utlämningsavtal med Finland, så han är väl tryggast där. Sen verkar det som att det finns några på Åland som inte är, låt säga, jätteglada på honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in