2026-08-22, 22:46
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Det är Stefan Hallgren som får den äran.
Ja, och hysteriskt komiskt .. när man inte trodde det kunde bli mer budget och billigt så lyckades de i alla fall ..
Citera
2026-08-22, 22:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsofthemushroom
Någon som vet vilken tid imorgon som operation kobra släpps? är det 00 i natt eller någon gång under dagen/kvällen?
Jag vet inte .. men gissar på kl 10 eller 12 imorgon.
Citera
2026-08-22, 23:01
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Någon som vet vilken tid imorgon som operation kobra släpps? är det 00 i natt eller någon gång under dagen/kvällen?
Kl 14 på söndagen hörde jag.
Här är trailern till första avsnittet : https://m.youtube.com/watch?v=etYGOMtUuMg

Jockiboi kommer få det svettigt imorgon.

Inled Operation Kobra som flintskallige rökrunkardvärgen en gång sa.
Senast redigerad av EnAnnanManniska 2026-08-22 kl. 23:03.
Citera
2026-08-22, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska

Inled Operation Kobra som flintskallige rökrunkardvärgen en gång sa.

När?
Helt missat
Citera
2026-08-22, 23:24
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
När?
Helt missat
https://m.youtube.com/watch?v=aR49bfM_roU&pp=ygUQSm9ja2lib2kgaW5sZWRlcg% 3D%3D

Här.
Citera
2026-08-23, 04:33
Medlem
Några av gästerna kommer anlända drogpåverkade imorgon. Gästlistan är minst sagt brokig och marskalken Pontus Björlund har goda kontakter inom den kriminella världen får man väl säga. Lisen och han är vänner med mördare, hänger med gängkriminella och Lisens bror är en grov narkotikabrottsling (som enligt åtalet tagit hjälp av en familjemedlem för att hota vittnen).

Hur kul skulle det vara ifall någon låter Jocke smaka på tillbakakaka och tipsar polisen om pågående narkotikabrott och ”massiva mängder knark” på plats, så som Jockiboi gjorde mot Chrippa vid flertalet tillfällen för att han ville hålla igång dramat?

Det skulle vara dråpligt, men skulle ge bröllopet uppmärksamhet och Jockiboi en anledning att spela offer igen och det kan man inte ge honom.

Jag förlitar mig på karma.
Tick
Tack
Senast redigerad av Pallal 2026-08-23 kl. 04:46.
Citera
2026-08-23, 07:45
Medlem
Citat:

Fru medvikt har meddelat på Instagramstory att dem siktar in sig på att släppa operation kobra kl 13.45 idag.

INLED OPERATION KOBRA 🐍
Citera
2026-08-23, 09:18
Medlem
Så TV4 tvättar Jockibois byk offentligt med det mest rena som finns - ett bröllop.
Som är ANDRA gången de gifter så det är inte ens på riktigt.

Kräks över deras ignoranta beteende.
De VILL verkligen att Jocke ska vara så fin och oskyldig.
Citera
2026-08-23, 09:20
Avstängd
vichy6s avatar
Hur ska Jocke sminkas tror ni?

TVsmink fastar så illa i veck pga man sminkar mycket.
Citera
2026-08-23, 09:21
Avstängd
vichy6s avatar
Funderar också på om Anna Book får sjunga nån dänga
Citera
2026-08-23, 09:24
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Några av gästerna kommer anlända drogpåverkade imorgon. Gästlistan är minst sagt brokig och marskalken Pontus Björlund har goda kontakter inom den kriminella världen får man väl säga. Lisen och han är vänner med mördare, hänger med gängkriminella och Lisens bror är en grov narkotikabrottsling (som enligt åtalet tagit hjälp av en familjemedlem för att hota vittnen).

Hur kul skulle det vara ifall någon låter Jocke smaka på tillbakakaka och tipsar polisen om pågående narkotikabrott och ”massiva mängder knark” på plats, så som Jockiboi gjorde mot Chrippa vid flertalet tillfällen för att han ville hålla igång dramat?

Det skulle vara dråpligt, men skulle ge bröllopet uppmärksamhet och Jockiboi en anledning att spela offer igen och det kan man inte ge honom.

Jag förlitar mig på karma.
Tick
Tack

Kommer brottsmisstänkte PT:n Ceesay?
Citera
2026-08-23, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Kommer brottsmisstänkte PT:n Ceesay?

Ja varför inte? Brottsdömde Antonio Book och flera andra med illaluktande liv kommer finnas på plats. Det är ju det liv Lundells lever
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in