https://www.expressen.se/noje/jockibois-resa-fran-hemlosheten-till-den-svenska-youtube-tronen-9/?fbclid=PAb21jcAT1islwZG9mAmV4dG4DYWVtAjExAHNydGMG YXBwX2lkDzU2NzA2NzM0MzM1MjQyNwABp1oINiq9sZlz3mVKoD 9FsINC7I0qhMgiIQHAFB8dfP5iSKGS9hAaoOkD6Rfi_aem_IIQ AsM5PhRCxBIX9bA9o9g
"Så fort jag inte lydde höjde han rösten, och handen, direkt. Han slog mig ett par gånger. Tydligast minns jag hur han puttade ner mig för en trappa."
Intressant hur han tydligt mindes dessa övergrepp men när socpapperna var de en helt annan historia...
Och inge snack om nå kattmat där inte.
"Han hade knappt råd att äta.
– Jag kokade korv i mikron. Gjorde mos i mikron. Det var det enda, och panpizza, jag åt i tre månader. Det var skitjobbigt. Pinsamt. Jag skulle visa hela Vadstena “nu är jag känd”. Men jag var knappt det längre. Hade inga pengar. Kunde inte ens betala elen, säger han."
Sen hela historien om att jonna polisanmälde jocke och inte ville ha med han att göra låter helt annorlunda i denna intervju. Tydligen var de på marknaden de inledde förhållandet och inte ett år senare EFTER jocke trakasserat henne och hon polisanmält honom. Snarare var de hon som var på jocke.... faschinerande hur ingenting aldrig någonsin går ihop. Jocke och jonna är frenetiska lögnare.
"Skänninge marknad, inledde Joakim och Jonna ett på och av-förhållande.
För att uttrycka det diplomatiskt: Jonna var mer på, Joakim något mer av.
– Han kunde stå och prata med andra tjejer framför mig, men jag var så kär att jag inte förstod någonting. Folk kunde komma och säga “jag låg med honom igår” och jag trodde inte på det. Jag såg bara hans bra sidor."