2026-08-21, 22:33
Medlem
V är Sveriges undergång ihop med MP. Den som röstar S, C och på ovanstående vill förgöra Sverige. Klaner i Sverige? S har bäddat för dom, V och MP kommer fortsätta förödelsen.
Citera
2026-08-21, 22:44
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherClark
Har något parti någonsin uppmanat sina väljare att rösta på ett annat parti än det egna i ett val?

Såg någon höjdare från Visionpartiet uppmana folk och INTE rösta på Socialdemokraterna i riksdagsvalet. Istället skulle alla rösta på miljöpartiet. Dom inser att dom själva inte kommer få mer än promille i riksdagsvalet. Satsar på kommunalvalen istället där dom kan få mandat. Borde AFS inse också. Måste gå den vägen först.

Folk och folk. Muslimer är väl egentligen fä(n). Äldre ord för hemdjur eller boskap. I Detta fall för Miljöpartiet. Och nej dom röstar inte på Miljöpartiet för att jorden kommer brinna upp annars. Inte på det sättet iallafall. Dom tycker om och bränna både folk och ting. Bränn, bränn, bränn. Elda människor. Ja i Sverige brände dom ju också människor förr i tiden säger dom.
Senast redigerad av PingPongZong 2026-08-21 kl. 22:48.
Citera
2026-08-21, 22:56
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moppsen
V är Sveriges undergång ihop med MP. Den som röstar S, C och på ovanstående vill förgöra Sverige. Klaner i Sverige? S har bäddat för dom, V och MP kommer fortsätta förödelsen.

Undrar vad Stellan "Mopsen" Bojerud hade sagt om Sverige idag? Han hade nog förklarat krig tror jag. Nu är det krig i tomteskogen. Dom har skitit i det blå skåpet för sista gången. Kanske dags och se Repmånad? Nu var ju det Göta Kanal där Loffe en annan legend sa dom kloka orden var ju förfan en jävla soldat. På film åtminstone.
Citera
2026-08-21, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Undrar vad Stellan "Mopsen" Bojerud hade sagt om Sverige idag? Han hade nog förklarat krig tror jag. Nu är det krig i tomteskogen. Dom har skitit i det blå skåpet för sista gången. Kanske dags och se Repmånad? Nu var ju det Göta Kanal där Loffe en annan legend sa dom kloka orden var ju förfan en jävla soldat. På film åtminstone.

Du verkar lite eljest. Och dum i huvudet.
Senast redigerad av Moppsen 2026-08-21 kl. 23:22.
Citera
2026-08-21, 23:29
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moppsen
Du verkar lite eljest.

Och du påminner om en hund? Man kan väl säga att jag är en udda fågel i Fablernas värld.

Du har stavat fel på ditt användarnamn. Är du medveten om det? Men annars en fin tanke. Man får ju inte skriva det. Men jag trodde faktiskt du var en viss person. Speciellt när jag såg ditt registreringsdatum. 2011. Tänkte nu kommer vi blir undervisade här på FB istället för från riksdagen. reagerade på det redan då 2011 eller kanske lite senare. Men vågade inte skriva något då. Du vet ju reglerna här på FB.

Gamla Stellan, MOPSEN som han kallades. Eller Bojan... han tyckte ju om mopsar. Hundarna alltså.

Och för er andra. Han jag skriver om är död och begraven sedan många år nu.
Citera
2026-08-21, 23:36
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diskplockaren
Har hon gjort en kovändning, eller?

Jomshof specifikt. Oklart om hon har någon SD:are hon kan tänka sig som minister. Iaf är det knappast till SD:ares fördel att stödrösta på ett så antagonistiskt parti.
Citera
2026-08-21, 23:41
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsippen
Vadå ”bilda vettig opposition”?

en opposition där man är någorlunda överens i en del frågor och har gemensamma ingångsvärden.

Man kan inte blida ett konservativt block med ett socialliberalt parti som mer agerar som vågmästare (som har de facto varit fallet under den här mandatperioden).
Citera
2026-08-21, 23:43
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
V kommer ju aldrig ge SD möjlighet till någonting till skillnad mot L…

Och L trotsar öppet Jomshof som minister.

Nejdu, min vän, detta håller inte.
Citera
2026-08-21, 23:48
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
V kommer ju aldrig ge SD möjlighet till någonting till skillnad mot L…

L kom precis ut, med att de kan inte ha Jomshof som minister. Det är illa nog nu. Ut med skiten från våran Riksdag tack!
Citera
2026-08-22, 00:46
Medlem
HejaFinlands avatar
Helt rätt, SD-are skall aldrig stödrösta de skall rösta på SD. L är dessutom tokiga och opålitliga.
Citera
2026-08-22, 01:01
Medlem
Med det sagt han vill inte regera
Citera
2026-08-22, 01:10
Medlem
Durochmolls avatar
Jag har aldrig fattat varför man ska stödrösta på ett annat parti. En röst på L är ju till 99% en bortkastad röst, så det blir spännande att se hur många som vågar chansa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in