Citat:
Ursprungligen postat av
Bokki89
Jag svarade exakt på din lögn om att muslimer tycker att "alla judar gör fel".
Det är en rökridå för att skydda ockupationsmakten.
Jag stöttar helt drottning Elizabeth II:s historiesyn om att terrorstaten grundades av terrorister.
Det är zionistiskt våld och kolonialism som kritiseras så lägg ner ditt patetiska försök att spela offer å alla judars vägnar.
Dina stereotypa föreställningar gör dig så förvirrad att vi får ta detta från grunden. Jag skrev detta:
Citat:
1. Budskapet är tydligt: Den som gjort fel ska dö
2. Muslimer tycker att alla judar gör fel.
Min poäng med detta är att israeljudarnas budskap till muslimerna är att de gör helt rätt när de försöker döda alla judar.
Antisemitismen och heligt krig mot judar är en central del i Islam.
En central del i judendomen är att manipulera andra, härska andra och
förslava andra och förinta alla som gör motstånd.
De ovanståenfe styckena är ingen direkt nyhet för någon utomstående som själv läst på.
Min kritik är inget som helst stöd till några muslimer lika lite som till mordiska judar, tvärt om belyser jag den totala idiotin att båda göder varandras hat som visar att israeljudarna vill bli hatade och uppmuntrar muslimer att vilja mörda dem.
Egentligen inte så konstigt om tankeförmågan ruttnar till destruktiv konfliktmaximering efter flera tusen år av ömsesidig eskalerande vendetta och lidande. Båda sidor är galna sekter som fallit in i folklig masspsykos.
Att du tror att jag jag spelar offer åt judarna, det är mest tragikomiskt men jag är inte alls förvånad eftersom det är precis så många uppmanas att tänka. Ungefär lika många svenskar förmås tycka synd om de Hamasmuslimer som vill ha sharia och mörda alla ickemuslimer genom heligt jihad. Förintelseindustrin har länge dominerat men nu börjar islamismsnyftindustrin knappa in.