2026-08-20, 11:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av brakfesten009
Det är ju den där tokige Gvir som ligger bakom förslaget, han som vill skjuta 30-40 Palestinier om dagen bara för att...

Den där kurden Ben-Gvir behöver bara åka hem till Kurdistan själv.

Saddam är död sedan länge och inga kurder gasas där borta längre.

Det är ganska patetiskt att en minister i terrorstaten Israel med kurdiska rötter leker fascism när hans eget folk flydde från exakt samma typ av förföljelse.

Packa väskan och dra.
Citera
2026-08-20, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bokki89
Vikingatiden?

Du flyr till sagor för att sanningen svider.

Faktum är att Katarina den stora slaktade den svenska armén, ockuperade våra städer och tvingade Sverige till total kapitulation. Hon kastrerade svensk militärförmåga permanent och gjorde landet fegt för alltid.

Hehehe, så den tyskättade prinssesen från Stettin med rikligt med scandinaviskt släktskap och blodsband, tex hennes morbror Adolf Fredrik (svensk kung) fick styr på mongolornes ättlingar i öst är dit argument för att "ryssar är starka"...

sicken selfown....
Citera
2026-08-20, 11:57
Medlem
Oj såna strida strömmar med krokodiltårar över terrorister som får sina rättmätiga straff efter legitima domstolsförhandlingar. Hängning är det som väntar för alla terrorister så mitt råd är att sluta upp med antisemitiska massakrer och bli normala istället. Då slipper man dingla.
Citera
2026-08-20, 11:58
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brakfesten009
Det är ju den där tokige Gvir som ligger bakom förslaget, han som vill skjuta 30-40 Palestinier om dagen bara för att...

Jag tycker det är scriptat. Varför håller en officiell medlem i israels regering på med rena provokationer och ofta rent mentalstörda uttalanden? Det är för att försöka skapa en motreaktion mot Israel så att de kan sedan motivera att eskalera konflikten från sin sida. Egentligen är det teater för att få in världen i en större konflikt. T.ex. varför bombar man en turkisk delegation i Syrien?
Citera
2026-08-20, 12:00
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Jag tycker det är scriptat. Varför håller en officiell medlem i israels regering på med rena provokationer och ofta rent mentalstörda uttalanden?

Hur brukar det vara när det är vänsterregering i Sverige, bättre?
Citera
2026-08-20, 12:01
Medlem
Viethatts avatar
Kommer detta att stoppa Irans missil attacker? Det betyder inte att Iran har rätt att använda missilerna och det är inte heller rätt för Israel att hänga upp folk.

Hur svårt är det att börja odla mat och dela maten till de andra?
Citera
2026-08-20, 12:01
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2026debatt
Oj såna strida strömmar med krokodiltårar över terrorister som får sina rättmätiga straff efter legitima domstolsförhandlingar.

Eller hur, det känns som folk på riktigt är ledsna över att terroristerna blir avrättade.
Citera
2026-08-20, 12:03
Medlem
Bajsmoderatorers avatar
Hade inte en halal avrättning varit mer passande ifråga?
Citera
2026-08-20, 12:04
Medlem
DaEzzs avatar
Föga förvånande ännu ett steg mot samma samhällsordning som råder i Iran, dvs en bastardhybrid mellan teokrati och militärjunta. Sionismen är ett gift.
Citera
2026-08-20, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bokki89
Det där är en ren lögn.

Du går rakt i fällan eftersom du inte förstår att sionisterna medvetet använder den judiska religionen som en mänsklig sköld för att skydda sin politik.

Genom att gömma sig bakom tron försöker de få all kritik mot ockupationen att framstå som ett angrepp på alla judar.
Jag tror inte du läste vad jag skrev och inte förstod poängen.

Inget av det du skriver går på något sätt emot det jag skrev. Du preciserade inte ens vad av det jag skrev du anser vara en lögn.

Men försök gärna igen.
Citera
2026-08-20, 12:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej
Jag tror inte du läste vad jag skrev och inte förstod poängen.

Inget av det du skriver går på något sätt emot det jag skrev. Du preciserade inte ens vad av det jag skrev du anser vara en lögn.

Men försök gärna igen.

Jag svarade exakt på din lögn om att muslimer tycker att "alla judar gör fel".

Det är en rökridå för att skydda ockupationsmakten.

Jag stöttar helt drottning Elizabeth II:s historiesyn om att terrorstaten grundades av terrorister.

Det är zionistiskt våld och kolonialism som kritiseras så lägg ner ditt patetiska försök att spela offer å alla judars vägnar.
Citera
2026-08-20, 12:14
Medlem
.nattramn.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Jag tycker det är scriptat. Varför håller en officiell medlem i israels regering på med rena provokationer och ofta rent mentalstörda uttalanden? Det är för att försöka skapa en motreaktion mot Israel så att de kan sedan motivera att eskalera konflikten från sin sida. Egentligen är det teater för att få in världen i en större konflikt. T.ex. varför bombar man en turkisk delegation i Syrien?
Dels så är han sådan. Det är ju inte första gången han säger och gör saker som är mycket på kant.

Sedan har det med yttrandefrihet att göra. Det är lagligt att säga nästintill vad man vill.

Men speciellt tror jag det handlar att även de är i valtider.

Om jag får gissa kommer hans uttalanden att bli mer och mer frekventa fram till valet, kanske även värre och värre.

I opionsundersökningar ligger hans parti på ca 5-8% spärren är 3,25%. Det får i alla fall jag som svar när jag söker. Tydligen lockar han unga väljare. Det hade ju varit fördelaktigt om de åker ur, min mening. Men så ser det inte riktigt ut som.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in