Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Oj, hela världen har gått ihop i en jättestor konspiration mot MånsPetter! Han har alltså skrivit på ett avtal om att inte uttala sig innan hans bok är släppt och det är anledningen till tystnaden? Ciara förhalar skilsmässan för att hindra boksläppet? Familjen Bonnier angriper familjen Zelmerlöw genom ointressanta artiklar? Landets media har enats om att ge mer ris än ros till MånsPetter?
Fortsätt du att fundera medan vi andra håller oss kvar i verkligheten och ser vad missbruk och narcissism kan orsaka.
Jösses, vad du svamlar!
Jag får hädanefter svara i punktform för att rädda min egen hälsa & mitt förstånd.
• Nej, var har du fått det ifrån? Jag tror inte att någon, eller några, konspirerar mot MZ. Och definitivt inte hela världen.
• Ja, jag tror att han skrivit på ett exklusivt avtal och i och med det kan han inte uttala sig innan varken skilsmässa eller bok är klara, nej.
• Ja, CJ förhalar skilsmässan, dels för att se till att få underhåll, men också för att hon vet att när hennes exmakes bok kommer ut så blir allt så mycket svårare för henne. Hon kommer ev förlora en stor del av sin svenska fanbase vilket i mångt och mycket försörjt henne hitintills.
• Nej, varför skulle de angripa hela familjen Zelmerlöw för? Låter helkonstigt.
Det är väl snarare så att jag lutar åt att de har ett bokkontrakt med MZ som de försöker hålla liv i.
Det kanske har gått dig förbi att många uppfattade DNs dj-film som ett försvar för MZ? Eller att Expressen var enda media på plats under rättegången? Eller att de plötsligt bestämde sig för att "outa" en viss kravlista?
"All reklam är bra reklam" kan fortfarande vara devisen som viss gammelmedia lever efter.
• Landets media har inte enats om någonting. Det är bara vad fakta och historien visar på.