2026-08-20, 20:56
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DocHabilis
Tror inte han har tid att fundera på vad dessa efterblivna, få människor gör den dagen.
Svara aldrig mig mer tack, du äcklar mig.
Vi pratar om en ångestfylld bölputte som snarare inte kommer att koppla bort det alls. Han fixar inte att skjuta kritik åt sidan och ännu mindre om sanningar om hans usla beteende rullas ut till allmänt beskådande.
Jag tycker du borde märkt att när han inte "bryr sig" så betyder det han håller på att bry ihjäl sig.

Härligt, då ska jag svara dig ofta.
Citera
2026-08-20, 21:09
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefanhallgren
Vet ni vad jag såg? Jockiboi har blivit flint HAHAH! Såg en rejäl o glansig helikopterplatta i videon med reklam för deras WT livesändning. Den tandlöse fan behöver göra ännu en hårtransplantion.
👨🏻‍🦲👨🏻‍🦲👨🏻‍🦲 <——— Det där är Jockiboi. Den flintskallige rökrunkande lilla dvärgen. Varför skriver jag rökrunkande alla ni som är nya här? Jo, det ska jag visa er gott folk. Kolla den länkade videon nedan så finner ni bevis när Jockiboi chattar med en 16-åring och fantiserar om när hon var 10år och rökte i stövlar. Varför gör en familjefar det? Fråga inte mig…

https://m.youtube.com/watch?v=H4-gjNgx-eo&pp=ygUQbWVkdmlrdCBqb2NraWJvaQ%3D%3D

Jockiboi har helt enkelt pedofila dragningar visar det sig.
Citera
2026-08-20, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Hahaha….. det finns alltså ingen åklagare och snubben säger målsägarbiträde/advokat.

Joakim Lundell behöver checka ut ett tag.

Iofs går det att hämta ut uppgifter om åklagare är utsedd…. i detta fall slöseri med tid.

Aha…. olaga förföljelse 😂
Kan någon svara på vad den här "lilla klicken maniska människor" som "förföljer honom" från att dom vaknar till att dom lägger sig har gjort mot Jocke som inte Jocke gjort i värre bemärkelse mot Chrippa och Linnea? Handlar inte det här om att han är hårt pressad för att dom nu avslöjar vad han gjorde mot Chrippa och Linnea och att den fasad han byggt upp som utomstående åskådare till konflikter och draman raseras?

Intention och proportionalitet. Jockes intention var att hämnas på Chrippa och Linnea. Dom medel han tog till och spridningen han gav det var oproportionerlig till syftet och han drog in ett barn i konflikten. Den "lilla klickens" intention är att ställa saker och ting till rätta, ge sanningen en plattform och uppmärksamma hur styrande Joakim varit och att han försökt sabotera relationen och umgänget mellan Chrippa och Lillen och den offentliga bilden av Chrippa som pappa. Temu använder lagliga medel, det har inte Jocke gjort i sin hetsjakt på människor.

Joakim har olika måttstockar för olaga förföljelse då Jocke inte tycker att han, Rask och Anjo gjort något olagligt i Chrippadramat men gråter ut och springer till polisen innan någon från Temu suttit på span med kamerautrustning utanför hans hem, trampat runt i hans hus, filmat in i hans barns sovrum och skickat bilderna i gruppchattar, anmält honom falskeligen för 20-30 brott, mutat någon till att neka honom umgänge med hans barn, ringt tullen varje gång han varit utomlands, tipsat polisen om stora knarkgömmor och kontanter från olaglig verksamhet i hans hem, utpressat en flashbackare att skriva 3000 desinformationsinlägg om honom, fixat en läcka som skickar runt hans barns journaler, fått hyresvärden att öppna husdörren för att snoka runt när dom är bortresta, tagit del av sekretessbelagda handlingar och fått någon annan att göra videos om det, skrivit till hans gamla tjejer, utlyst en belöning a 100 000 kr för den som berättar var han vistas, vänt sig till media om att han är under utredning för stämpling och spridit rykten om att han är otrogen.

Stållkerboi har nått höjden av hyckleri.
Senast redigerad av Pallal 2026-08-20 kl. 21:26.
Citera
2026-08-20, 21:35
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Tror inte han har tid att fundera på vad dessa efterblivna, få människor gör den dagen.
Fast jag tror Jockiboi har panik över att han inte kan följa Operation Kobra när det släpps (eftersom han är kontrollfreak). Han kommer inte kunna fokusera i sin egen livesändning när han vet vad som sker i bakgrunden. Och jag älskar det för honom.
Citera
2026-08-20, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
👨🏻‍🦲👨🏻‍🦲👨🏻‍🦲 <——— Det där är Jockiboi. Den flintskallige rökrunkande lilla dvärgen. Varför skriver jag rökrunkande alla ni som är nya här? Jo, det ska jag visa er gott folk. Kolla den länkade videon nedan så finner ni bevis när Jockiboi chattar med en 16-åring och fantiserar om när hon var 10år och rökte i stövlar. Varför gör en familjefar det? Fråga inte mig…

https://m.youtube.com/watch?v=H4-gjNgx-eo&pp=ygUQbWVkdmlrdCBqb2NraWJvaQ%3D%3D

Jockiboi har helt enkelt pedofila dragningar visar det sig.
Bra att detta tas upp om och om igen. Det är precis detta jag berättar om för folk när jag föreläser om varför den rökrunkande dvärgen är en vedervärdig människa. Hatet var bra, men det fanns så mkt som var alldeles för grovt som inte togs med. Kanske också för att det ej var relevant för syftet med dokumentären.

Jockiboi förtjänar att exponeras. Svensken har rätt att veta vem han är.

Det glädjer mig om det finns många nya läsare av tråden. Detta måste komma ut brett!
Citera
2026-08-20, 22:24
Medlem
Stefanhallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Fast jag tror Jockiboi har panik över att han inte kan följa Operation Kobra när det släpps (eftersom han är kontrollfreak). Han kommer inte kunna fokusera i sin egen livesändning när han vet vad som sker i bakgrunden. Och jag älskar det för honom.
älskar detta så jävla hårt! Kan inte bärga mig! Får nog ställa in alla planer på söndag för att få följa detta i realtid. Hur ska han lösa detta? Krismöte med tv4? 😭🤣
Citera
2026-08-20, 22:27
Medlem
Stefanhallgrens avatar
Citat:
Verkligen helt orimligt att en medelålders man börjar bli tunnhårig. Unheard of.

Vet minst tre av hans hatare som har ännu mindre hår. Är det lika kul? HAHAHAHAHAHA?

På Jockiboi var det en orimlig syn därav chocken. Nu blev han ännu äckligare. Ska han stå där o gifta sig Live med sina mörka brillor och över sprayade flint? HAHAHA jätte kul DH HAHAH
Citera
2026-08-20, 22:29
Medlem
Citat:

Hans senaste 3? Avsnitt i podden handlar om dessa. Han gästade motvikts kanal när bestofskilleras gick ut med hans sexköp och har intervjuats flertalet gånger av anjo och nämner dom! De är riktigt pinsamt "hur lite" han bryr sig

Stor del av hans tid verkar handla om att fundera på vad dessa "åh så små och obetydliga memekonton" skriver om honom då han måste försvara sig mot några få konton med några hundra följare. Kanske ligger något i vad de skriver med tanke på att hans rövhål verkar svämma över.
Senast redigerad av Dotrust 2026-08-20 kl. 22:39.
Citera
2026-08-20, 22:47
Medlem
Citat:
Joakim tar sig tid att tänka på dom, att hata och förstöra kommer alltid komma före allt annat i hans liv. Det har det alltid gjort och det kommer det alltid att göra.

Få är dom i absoluta tal, men inte relativt sett. Dom har växt stadigt i två år och dom som vill se den mörka sanningen om monstret Jockiboi komma fram är förmodligen lika många Jockes radikalaste fans. En liten klick som kan åstadkomma mycket skada eller mycket gott.

Skillnaden mellan klickarna är att sektens följare är ”SD-Frippe, Pia på LSS-boende, Selma 13, Liam 17 och Melina, mamma till Lizzy, Cherry och Zebhaztian”. Den lilla klicken har bara kapacitet till att hata för att hata eller hota för att hota. Temus följare har i regel inte gått i livets hårda skola och begriper bättre än radikalsektarna.

Personerna bakom Operation Kobra har kapacitet till stordåd och besitter den kompetens som krävs. Dom granskar dom som granskas bör och kritiserar dom som kritiseras bör och gör det konstruktivt.

Ordet sprids och dom har vind i seglen, nästan alla videos Medviktarna gör hamnar högt upp på hajp-topplistan vilket gör att fler och fler hittar till dom.

*sssssss*
Senast redigerad av Pallal 2026-08-20 kl. 22:55.
Citera
2026-08-20, 23:03
Medlem
Citat:
Ändå efterblivet att släppa den samma dag som livesändning på TV4 från 10-22, om man vill nå Jockefans, som ni säger. De är väl upptagna med att kolla TV4 och kommer inte kolla Youtube? Hade de maniska hatarna haft hjärnceller hade de släppt dagen innan. Men men....
Skulle gissa att publikationer som rör manusförfattaren Joakim Lundell kommer synas ganska högt upp i folks flöden om de kommit i kontakt med artiklar och klipp som rör bröllopet, så du behöver nog inte oroa dig för att folk ska missa det. Men tveksamt om Jockes 3,2 miljoner följare "som inte vill ha drama, så han kan inte ha det på sin egen kanal" är den tilltänkta målgruppen.

Baserat på de senaste dagarnas skovande från den transplanterade mytomanen har han det lite tufft. Just nu springer han ju runt och låtsas som att det görs 600000 memes på hans nyavlidna fosterpappa som han förtalat och använder som röstfiske, att det pågår en kampanj mot honom och att "åklagaren trycker på för en brottsrubricering" och att han "tagit in ett eget målsägarbiträde" eftersom han är en komplett jävla mongoloid och, som sagt, mytoman.

Han croppar bort datum från storys och skickar till Anjo som måste gå ut och beskrynkla sitt blanka ansikte i dåligt spelad vrede, kommenterar från familjekontot under dramavidior på youtube och kan inte längre hålla reda på om det var ett dokumentärteam som fick ta emot hans 5000 prints eller om det var polisen. Stefan Hallgren har tvingats blocka upp alla memekonton för att hjälpa till att samla taskiga storys. Han spottar ur sig storys på tiktok också och fick både Jonna och Johanna att också gå ut och låtsas att det pågår en kampanj för att stackars Jockiboi inte ska få vinna kristallen.

Men du har säkert rätt. Han bryr sig nog inte, och bröllopet blir bra.
Citera
2026-08-20, 23:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Skulle gissa att publikationer som rör manusförfattaren Joakim Lundell kommer synas ganska högt upp i folks flöden om de kommit i kontakt med artiklar och klipp som rör bröllopet, så du behöver nog inte oroa dig för att folk ska missa det. Men tveksamt om Jockes 3,2 miljoner följare "som inte vill ha drama, så han kan inte ha det på sin egen kanal" är den tilltänkta målgruppen.

Baserat på de senaste dagarnas skovande från den transplanterade mytomanen har han det lite tufft. Just nu springer han ju runt och låtsas som att det görs 600000 memes på hans nyavlidna fosterpappa som han förtalat och använder som röstfiske, att det pågår en kampanj mot honom och att "åklagaren trycker på för en brottsrubricering" och att han "tagit in ett eget målsägarbiträde" eftersom han är en komplett jävla mongoloid och, som sagt, mytoman.

Han croppar bort datum från storys och skickar till Anjo som måste gå ut och beskrynkla sitt blanka ansikte i dåligt spelad vrede, kommenterar från familjekontot under dramavidior på youtube och kan inte längre hålla reda på om det var ett dokumentärteam som fick ta emot hans 5000 prints eller om det var polisen. Stefan Hallgren har tvingats blocka upp alla memekonton för att hjälpa till att samla taskiga storys. Han spottar ur sig storys på tiktok också och fick både Jonna och Johanna att också gå ut och låtsas att det pågår en kampanj för att stackars Jockiboi inte ska få vinna kristallen.

Men du har säkert rätt. Han bryr sig nog inte, och bröllopet blir bra.

Jävlar vilken svada, låter som att det är andra som har fullt upp med att engagera sig. Trevlig helg!
Citera
2026-08-20, 23:41
Medlem
0.1s avatar
Jag har aldrig sett en person bry sig mer än jockiboi hans hud är tunnare än ett gammalt ömsat ormskinn....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in