2026-08-20, 11:29
Avstängd
vichy6s avatar
Joakim Lundell är granaten som ännu inte exploderat.

Sjukt skör och med tidigare dokumenterat leverne..

Om trängd kan han absolut döda människor.

Alla klockor borde ringa här!

Senaste åren är ju kaos i hans huvud.
Citera
2026-08-20, 15:12
Medlem
Stefanhallgrens avatar
Vet ni vad jag såg? Jockiboi har blivit flint HAHAH! Såg en rejäl o glansig helikopterplatta i videon med reklam för deras WT livesändning. Den tandlöse fan behöver göra ännu en hårtransplantion.
Citera
2026-08-20, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefanhallgren
Vet ni vad jag såg? Jockiboi har blivit flint HAHAH! Såg en rejäl o glansig helikopterplatta i videon med reklam för deras WT livesändning. Den tandlöse fan behöver göra ännu en hårtransplantion.

Jajamänsan och dessa ”ALLA” memekonton är SÅ STORT HOT mot lilla rädda Jockiboi, som ju enligt egen utsago har 3,2 miljoner följare. HUR han kan känna sig hotad är ju inte realistiskt, OM, det inte finns något han är rädd för ska komma fram.

Här är några Memekonton på IG:

Bestofskilleras113
Costabroztito
Opartisk_om_dramat
Pilsnerbritt.apk
Ekorrn_satt_i_granen
Realsatanpåbråkmakargatan
Kelsocutta
Real_maggan

Det finns fler 😂😂😂
Citera
2026-08-20, 16:40
Medlem
Stefanhallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jupiter7301
Jajamänsan och dessa ”ALLA” memekonton är SÅ STORT HOT mot lilla rädda Jockiboi, som ju enligt egen utsago har 3,2 miljoner följare. HUR han kan känna sig hotad är ju inte realistiskt, OM, det inte finns något han är rädd för ska komma fram.

Här är några Memekonton på IG:

Bestofskilleras113
Costabroztito
Opartisk_om_dramat
Pilsnerbritt.apk
Ekorrn_satt_i_granen
Realsatanpåbråkmakargatan
Kelsocutta
Real_maggan

Det finns fler 😂😂😂

Det är bra att du nämner dom då den tandlöse fan har uppmärksammat detta så hans följare kan hitta till kontona som den tandlöse påsen snackar om. 3,2 miljoner följare betyder inte 3,2 miljoner *fans*
Citera
2026-08-20, 17:03
Avstängd
vichy6s avatar
Jocke säger typ nedan i senaste poddavsnittet

-Jag har tagit tag i det lite och skaffat eget målsägandebiträde, en advokat för att driva på åklagaren.

Vilket fall gäller detta?
Citera
2026-08-20, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Jocke säger typ nedan i senaste poddavsnittet

-Jag har tagit tag i det lite och skaffat eget målsägandebiträde, en advokat för att driva på åklagaren.

Vilket fall gäller detta?

Vilken advokat har han hittat denna gång? Har en enda advokat drivit mer än ett mål för flinten?
Citera
2026-08-20, 18:06
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefanhallgren
Stress är tydligen inte bra för hårfästet vem hade kunnat anat.

Synd han är så kort, om han varit lång så hade han kunnat dölja det några år till.

Det blir väl en till vända till Turkiet för att operera in något gammalt hästhår och fixa påsarna under ögonen.
Citera
2026-08-20, 18:10
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannejunior96
Vilken advokat har han hittat denna gång? Har en enda advokat drivit mer än ett mål för flinten?

Jag är mer nyfiken på vilket fall. Inte är det tröjgrejen som ska läggas ner?
Citera
2026-08-20, 18:15
Medlem
Citat:
Jag är mer nyfiken på vilket fall. Inte är det tröjgrejen som ska läggas ner?

I tvisten finns ingen åklagare. Det har kallats till muntlig förberedelse 10 september kl 9 i det fallet.
Citera
2026-08-20, 18:16
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
I tvisten finns ingen åklagare. Det har kallats till muntlig förberedelse 10 september kl 9 i det fallet.

Så vad snackar han om?

AdvokatJocke ljuger väl inte?
Citera
2026-08-20, 18:21
Medlem
Citat:
Så vad snackar han om?

AdvokatJocke ljuger väl inte?

Vet ej, men G3d9H-D.z-0d nämnde häromdan nåt om en massa skärmdumpar som skickats in i samband med polisanmälan. Ett sånt mål skulle kunna vara åklagarlett.

Här:
(FB) Skvaller om Joakim "Jockiboi" Lundell (f.d. Berg)
Citera
2026-08-20, 18:24
Avstängd
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Vet ej, men G3d9H-D.z-0d nämnde häromdan nåt om en massa skärmdumpar som skickats in i samband med polisanmälan. Ett sånt mål skulle kunna vara åklagarlett.

Hahaha….. det finns alltså ingen åklagare och snubben säger målsägarbiträde/advokat.

Joakim Lundell behöver checka ut ett tag.

Iofs går det att hämta ut uppgifter om åklagare är utsedd…. i detta fall slöseri med tid.

Aha…. olaga förföljelse 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in