2026-08-19, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Nej, lagen är inte kristallklar. Nu vet jag inte ifall jag diskuterat anledningarna med just dig, men när jag diskuterat med pepsi och de två idioterna med 69 i användarnamnet så slutar det bara i att de inte vill svara på frågor när man kommer till de delarna i lagen som logiskt sätt inte går att avgöra hur man följer. Därför diskuterar jag ej längre med dem.

Sen ser jag att även du börjar med halmgubbarna att antyda att vi som kritiserar lagen gör det för att att vi egentligen vill kunna våldta tjejer och komma undan med det. Sorry, men det är en för låg nivå för mig. Jag tänker inte lägga tid på att diskutera med idioter.

Vadå ”logiskt sätt inte går att avgöra hur man följer”?
Citera
2026-08-19, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Vadå ”logiskt sätt inte går att avgöra hur man följer”?
Ja, hur "logiskt svårt" kan det vara att följa en lag som säger att man inte får ha samlag med såna som inte deltar frivilligt?
Citera
2026-08-19, 21:16
Medlem
Citat:
Ja, sjukt konstigt att ha sex med en människa bakifrån, eller när det är mörkt, eller med musik på, eller slicka en tjej som är tyst! Alla som inte kör missionären med tandläkarbelysning på är jättemärkliga!

Du hade massa chanser att svara (eller om det var din cp-polare), och ni slingrar er istället.

Jag svarade en hel del på dina infantila inlägg.

Vi diskuterar samtycke här, inte olika ställningar eller om det är mörkt eller ljust i rummet eller vilken musikgenre som spelas i bakgrunden. Så jävla väck du är.
Citera
2026-08-19, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Skulle vara intressant att höra från dig vad som behövs för att en person ska hamna i freezemode eller fawning mode?

Hur i hela fridens namn ska jag veta det?
Citera
2026-08-19, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pipsi
Jag tycker det är bra han frågar. Hon kan ju vara fullständigt uttråkad men för finkänslig för att säga att hon hellre vill gå och rengöra soptunnan eller nåt annat skojigt och då får han tre års fängelse.

Och 250 000 i skadestånd, glöm inte de 250 000.
Citera
2026-08-19, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gum69mo

Ja det är rätt mycket pengar för de flesta gymnasiekillar.

Men visst, håna på du om det får dig att må bättre.
Citera
2026-08-19, 22:04
Medlem
Citat:
Ja så det är allt tur han frågar oavbrutet. "Vill du fortsätta eller är du uttråkad?"
Citera
2026-08-19, 22:09
Avslutad
Citat:
Jag svarade en hel del på dina infantila inlägg.

Vi diskuterar samtycke här, inte olika ställningar eller om det är mörkt eller ljust i rummet eller vilken musikgenre som spelas i bakgrunden. Så jävla väck du är.

Jag kan bara beklaga ifall du saknar förmågan att förstå de otaliga inlägg jag skrivit och varför de är relevanta.
Senast redigerad av AndersPersson99 2026-08-19 kl. 22:13.
Citera
2026-08-19, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Ja det är rätt mycket pengar för de flesta gymnasiekillar.

Men visst, håna på du om det får dig att må bättre.

Men lägg ner nu cry baby, det sitter inte "tusentals" oskyldigt dömda gymnasiekillar för våldtäkt på 3 år och 250 000 i skadestånd.
Senast redigerad av gum69mo 2026-08-19 kl. 22:19.
Citera
2026-08-19, 22:16
Medlem
Citat:
Jag kan bara beklaga ifall du saknar förmågan att förstå de otaliga inlägg jag skrivit och varför de är relevanta.

Jag hade inte svårt att förstå dem. Men de var enormt infantila och knepiga. Du vet vad tråden handlar om va?
Citera
2026-08-19, 22:22
Avslutad
Citat:
Jag hade inte svårt att förstå dem. Men de var enormt infantila och knepiga. Du vet vad tråden handlar om va?

Nej, frågorna var högst relevanta och hade du haft svar så hade du skrivit dem. Det går bra att gå tillbaka i de inlägg jag skrivit och svara på de frågorna jag hade.
Citera
2026-08-20, 06:59
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Men lägg ner nu cry baby, det sitter inte "tusentals" oskyldigt dömda gymnasiekillar för våldtäkt på 3 år och 250 000 i skadestånd.

Hälften av de som dömts enligt "nya" lagen är tonåringar. Din inställning visar en ganska hemsk människosyn. Låt säga att det sitter ett 20 tal oskyldiga och ganska många fler dömda för något som de allra flesta verkligen skulle vara tveksamma till att det är en våldtäkt som har hänt så är väl det jävligt illa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in