Citat:
Ursprungligen postat av
AndersPersson99
Forskare, experter, jurister. Kompakt kritik om otydlighet, godtycklighet och rättsosäkerhet. Men det spelar ingen roll, för vi lever i en feministisk dystopi och då gäller inte fakta eller logiska argument. Men de största idioterna är inte feministkärringarna, utan idioterna till män som låtit detta komma till denna punkt.
Jag måste säga att jag ändå är förundrad över hur sådana saker, fakta och åsikter från professionella personer med praktisk erfarenhet och djup kunskap i området, som vi visar dem här i tråden bara rinner av dem och att de får det till att jag vill kunna göra vad jag vill med vem jag vill när jag vill.
När journalister och BRÅ gått igenom massor av fall och kommer fram till dessa alarmerande signaler så tas det inte in utan det vänds av dem i tråden till att bli mitt, ditt och andras sätt att rättfärdiga för oss själva när vi vill kunna få ha sex när vi vill och hur vi vill med vem vi vill.
Alltså att dessa kommentarer fortfarande kommer frekvent så här 560 sidor in i tråden är helt otroligt.