2026-08-18, 16:24
Medlem
Hur hittar man bäst allt galet som raketgäddan går bananas på?

Det låter helt osannolikt😄
Citera
2026-08-18, 16:36
Avstängd
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Hur hittar man bäst allt galet som raketgäddan går bananas på?

Det låter helt osannolikt😄

Som någon sade tidigare

Kanske dags att starta en enskild tråd om #588

Allt det här tjatet om honom börjar bli tröttsamt.
Ja, han är en gädda, ja, han är stollig
Men vad tusan, det finns 800 gäddor till som behöver lyftas upp och belysas

Att raketcepet håller på med sin tokgrej - det är inget nytt. Låt han hålla på
Men skapa gärna en egen tråd om honom

Hellre lyfta upp andra gäddor

Coach Janne
200
300
333

Osv osv

Idag skall jag än en gång titta på 254
Husbilssugen

Han förtjänar definitvt mer uppmärksamhet
Citera
2026-08-18, 16:37
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Betalar det så fattigt att skyffla SMÅgodis att man inte ens har råd att gå till Specsavers?
Eller så vet han inte hur man sparar pengarna lol #588
Citera
2026-08-18, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Som någon sade tidigare

Kanske dags att starta en enskild tråd om #588

Allt det här tjatet om honom börjar bli tröttsamt.
Ja, han är en gädda, ja, han är stollig
Men vad tusan, det finns 800 gäddor till som behöver lyftas upp och belysas

Att raketcepet håller på med sin tokgrej - det är inget nytt. Låt han hålla på
Men skapa gärna en egen tråd om honom

Hellre lyfta upp andra gäddor

Coach Janne
200
300
333

Osv osv

Idag skall jag än en gång titta på 254
Husbilssugen

Han förtjänar definitvt mer uppmärksamhet

Du menar nog nr 253.

Men CoachJanne har väl ingen instagram? Jag menar 588 fortsätter ju hela tiden att hålla sig aktuell.
Senast redigerad av Ano47nym 2026-08-18 kl. 16:49.
Citera
2026-08-18, 16:47
Medlem
Då det snackas om Husbilsgädda 253, hittade jag denna husbilsgädda med.

https://dumpen.se/2022/05/16/husbilsgadda-med-plats-for-barn-napp-101-nybro/

Här Kims intervju:
https://gofile.io/d/yRNnXABc
Citera
2026-08-18, 18:08
Avstängd
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
Du menar nog nr 253.

Men CoachJanne har väl ingen instagram? Jag menar 588 fortsätter ju hela tiden att hålla sig aktuell.

Helt rätt, jag menade 253, slant på tangenterna

Coach Janne hade nog både Tiktok och instagram när det begav sig. Nuförtiden tror jag inte att han är så mycket online längre.

Synd, det är en episk konfrontation när han slänger en handduk på skallen under sin live tiktok.

Så, javisst 588 är speciell minst sagt - men att konstant prata om hans dumpadumpen konto är iaf i min värld rätt trist, det är ju inget nytt öht som kommer fram.
Citera
2026-08-18, 18:26
Avstängd
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
Då det snackas om Husbilsgädda 253, hittade jag denna husbilsgädda med.

https://dumpen.se/2022/05/16/husbilsgadda-med-plats-for-barn-napp-101-nybro/

Här Kims intervju:
https://gofile.io/d/yRNnXABc

Just ja, den knallkorken
Tack för påminnelsen.

Då är det minst 2 gäddor med husbil, är det någon fler ?

Just ja, det var någon massör som rökte en jäkla massa marijuana och han hade väl också husbil?

Minns inte numret.

Fler husbils pedofiler ?
Citera
2026-08-18, 19:00
Medlem
MisterCluelesss avatar
En gädda vi ska vårda ömt också är naturligtvis mitt hatobjekt #746. Jag kollade precis om huset blivit sålt, men icke. Det är märkligt eftersom en vän till #746 gjorde gällande här i tråden att han fått ett kanonbud på peddonästet.
Citera
2026-08-18, 19:09
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Vilken är den "coolaste/häftigaste" gäddan på Dumpen.se hittills? Respektive den mest ynkliga? Den roligaste? Den mest skräckinjagande?

#505 Prinsessbakelsen mer känd som Kungsgäddan. En råbarkade norrlänning som är helt öppen med sina perversioner. Slänger upp sexleksaker, grova dildos, och dissar fiskarna med suveräna repliker. Cirka 1 timmas lång konfrontation.

#289 PappaStor. En man med ett skägg så stort. Hypersexuell och alltid på jakt efter det stora sprutet. Han tog sitt liv genom hänga sig från en gångbro.

#421 DaddyCool. Bästa profilbilderna i sina kromade solglasbrillor. Backar som en kung med trucken. Rejäl pjäs till penis.

#292 Hank, eller mer känd som Bajs-Hank. Stor penis, oerhört rolig konfrontation. Värd se flera gånger.

#501 Piggy Bögslyna. Bara namnet alltså... Sen profilbilden och övriga snuskiga bilder. En riktig pervers jävel. Flera bdsm-tatueringar.

#588 Raketgäddan - Hans psykbryt pågår ju än. dumpadumpen snubben

#199 Köttrosen. Tyvärr finns inte bilderna kvar på Dumpen. De var COMEDY GOLD. Han visa upp sin uppfläkta röv.

#797/798 Humle och Dumle, eller Helan och Halvan från the Hills have Eyes. Den andra kommer ut på uppfarten med stånd och står upp som en padda. Komedi.

#528 Katkinky. Vilket bryt! Sevärt! Cinema!

#813 Mogen XL-man Borås Mest välvårdade och största kuken på Dumpen. Sevärd bara för det.

#762 String och annannas. Nasty af. Men comedy GOLD.
Citera
2026-08-18, 19:22
Avstängd
MDTAAs avatar
Gädda 815

Skåne / Örkelljunga
Dömd för sexualbrott tidigare.

Ser lite Hazara ut (Norra Afghanistan)

Borde ta 30 sekunder att hitta den här göken

Citera
2026-08-18, 19:38
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
(massa finfina gäddor)
Vill lägga till min absoluta favorit som jag håller högst. Har man missat denna så spara gärna till någon högtidligt tillfälle för den är helt underbar.

Gäddan som inte har problem #164 Kalmar

Konfrontationen: kort men kul, tar till flykten i bilen men får kärringstopp. Sara garvar.

Chatten: kärar ner sig totalt. Jag tror ingen gädda skickat fler hjärtemojis än den här. Lär upp barnet i hur analsex och annat fungerar. Nakenbilden han skickar på sig själv där han sitter på sängen är GULD.

Telefonsamtalet med Sara: den riktiga guldklimpen. Det här är det bästa samtalet i dumpens historia. BRED kalmaritiska. Alltid kul när gäddorna inte lägger sig platt utan tar fajten. Samtalet tar vändningar åt alla möjliga håll. Jag spoilar inte mer än så. Det är bara in och lyssna. Man blir hooked direkt och det är omöjligt att stänga av. 23 minuter av absolut högsta kvalitet.

Epilog och gäddlore: Fick dojjan från TTM energiprodukter omgående. Flyttade från ljusstaden i Kalmar till Ödeshög och bytte förnamn. Bodde där i något år och flyttade sedan till Torshälla, Eskilstuna där han bor idag.
Senast redigerad av Sommargay 2026-08-18 kl. 19:49.
Citera
2026-08-18, 19:48
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Vill lägga till min absoluta favorit som jag håller högst. Har man missat denna så spara gärna till någon högtidligt tillfälle för den är helt underbar.

Gäddan som inte har problem #164 Kalmar

Konfrontationen: kort men kul, tar till flykten i bilen men får kärringstopp. Sara garvar.

Chatten: kärar ner sig totalt. Jag tror ingen gädda skickat fler hjärtemojis än den här. Lär upp barnet i hur analsex och annat fungerar. Nakenbilden han skickar på sig själv där han sitter på sängen är GULD.

Telefonsamtalet med Sara: den riktiga guldklimpen. Det här är det bästa samtalet i dumpens historia. BRED kalmaritiska. Alltid kul när gäddorna inte lägger sig platt utan tar fajten. Samtalet tar vändningar åt alla möjliga håll. Jag spolar inte mer än så. Det är bara in och lyssna. Man blir hooked direkt och det är omöjligt att stänga av. 23 minuter av absolut högsta kvalitet.

Epilog och gäddlore: Fick dojjan från TTM energiprodukter omgående. Flyttade från ljusstaken i Kalmar till Ödeshög och bytte förnamn. Bodde där i något år och flyttade sedan till Torshälla, Eskilstuna där han bor idag.

#164 En given klassiker, helt klart. Första pung/penisbilden han skickar och konversation därefter är för jävla rolig. Pungen ser ut som en punkterad basketboll. Finare pungar har man ju beskådat.

Bilden där han sitter på sängen och försöker posera, ja jävlar, den är guld. Försöker han se söt, sexig eller kåt ut? Ser mest ut som han har en bajskorv på tvären.

Ska lyssna på hela samtalet. Kan vara en jag skriver upp på min lista bland favoriter.

Missade Cyklande Pedofilen (inget nummer, 2022-01-29), den är för jävla skön! Full fart på isig väg med en skitcykel samtidigt som Sara och Putte garvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in