2026-08-18, 11:22
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Konfrontation för 813. Gäddan tar någon i hand och presenterar sig som Arvid. Vem är det han ta i hand? Patrik Sjöberg har väl nästan gjort en grej av att inte ta i gäddhänderna, gjorde han ett undantag här, eller är det nån annan?

Nån som hajat vad som händer i #813-konfrontationen?
Det måste vara fiskaren. Hon har ju skickat bild på sej själv till #813 och han kommenterar med "Snyyyygg". Då känner han väl helt enkelt igen henne när han dyker upp till mötet. Jag tror inte att det är mer komplicerat än så.
Citera
2026-08-18, 12:03
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Ah en av mina favoriter! Är "döende" (men lever ännu) och det förvirrade samtalet med det episka "aaoo" på slutet. #362
Haha, alltså jag kollar/lyssnar på han nu och det är sjukt hur han verkligen försöker prata bort allt lol #362
Citera
2026-08-18, 12:08
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Det måste vara fiskaren. Hon har ju skickat bild på sej själv till #813 och han kommenterar med "Snyyyygg". Då känner han väl helt enkelt igen henne när han dyker upp till mötet. Jag tror inte att det är mer komplicerat än så.
Så är det förstås!
Citera
2026-08-18, 13:12
Medlem
Vilken är den "coolaste/häftigaste" gäddan på Dumpen.se hittills? Respektive den mest ynkliga? Den roligaste? Den mest skräckinjagande?
Citera
2026-08-18, 13:17
Avstängd
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Vilken är den "coolaste/häftigaste" gäddan på Dumpen.se hittills? Respektive den mest ynkliga? Den roligaste? Den mest skräckinjagande?

Supersvårt att svara på då alla är patetiska
Men en film som får mig att gapskratta är ju Naughty Santa

Ja, jag förstår att han filmade sig själv i tanga och tomtemask som en kul grej - men det är fortfarande patetiska människor alla 800+

Hursom, snart är det Jul - boka den här tomten för en afton ni sent skall glömma

https://dumpen.se/2024/09/27/naughty-santa-napp-486-helsingborg-l/

Kolla alltså videon - inte bara konfrontation
Citera
2026-08-18, 13:34
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
De ynkliga är ju #301 och sen han som jag såklart har glömt bort numret på men han som är musiker och som började att gråta på golvet lol, och #782. De roligaste är #494, #770. Den mest skräckinjagande vet jag inte för ingen av de är ju speciellt läskiga, men den som är obehaglig är just #772 då han nonchalant åker ifrån konfrontationen och antagligen fortsätter med sitt. Sen har vi såklart den andra obehagliga gäddan #144 #811
Citera
2026-08-18, 13:50
Medlem
tindravargs avatar
Antar att det är någon av er lustigkurrar som kommenterat #Raketkukens insta - han går loco i kommentarerna nu #588
Citera
2026-08-18, 13:56
Medlem
https://dumpen.se/2026/06/02/gaddan-som-inte-ville-aga-sitt-problem-stockholm-785/

Var väl 785s kompis Loopmelon som började snacka om mellanhand? Och AdDefiant6971 har tagit över. Ser fram emot att få se bevis på denne mellanhand. Tipsade AdDefiant (som betyder trotsig bytheway) att ladda upp dessa bevis på gofile. Annars är det bara snack.

Här är 785s video för nedladdning i alla fall.
https://gofile.io/d/Io71ed4n
Citera
2026-08-18, 14:06
Medlem
Nelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
Bara chatgpt från honom, sedan ändrar han lite ord bara så det inte ska spåras. Inte märkvärdigare än så från fd godisförsäljaren/588.

Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, det är nog säkert så det går till när han författar sina ofantligt "viktiga" inlägg. Dessa blir dock per automatik fullkomligt löjeväckande. #588

Egentligen har jag väldigt lite skäl att faktiskt tvivla på att han tar hjälp av AI, men jag tycker hans svammel är alldeles för dåligt för att vara producerat av ChatGPT, en ordinär kundtjänstbot skriver bättre än vad han gör. Jämför med en stor del av texten på Dumpens hemsida, där man ju en hel del av redaktionstexten är skriven av ChatGPT – vilket är rimligt i deras fall, de får fram vad de vill utan att slösa timmar på att skriva det.
Citera
2026-08-18, 14:12
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Antar att det är någon av er lustigkurrar som kommenterat #Raketkukens insta - han går loco i kommentarerna nu #588
Hahaha, ja alltså han är en riktigt lustig figur den där gubben #588
Citera
2026-08-18, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nelia
Egentligen har jag väldigt lite skäl att faktiskt tvivla på att han tar hjälp av AI, men jag tycker hans svammel är alldeles för dåligt för att vara producerat av ChatGPT, en ordinär kundtjänstbot skriver bättre än vad han gör. Jämför med en stor del av texten på Dumpens hemsida, där man ju en hel del av redaktionstexten är skriven av ChatGPT – vilket är rimligt i deras fall, de får fram vad de vill utan att slösa timmar på att skriva det.

Att hans svammel är dåligt för att vara ai/chatgpt, är väl bara ett tecken på att raketcepet är den han är?
Citera
2026-08-18, 14:18
Medlem
Nelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
Att hans svammel är dåligt för att vara ai/chatgpt, är väl bara ett tecken på att raketcepet är den han är?

100 % medhåll, inte något utrymme för tvekan där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in