2026-08-18, 14:19
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Hahaha, ja alltså han är en riktigt lustig figur den där gubben #588
Fanskapet har ju totalt hakat upp sig på den alternativa innebörden av "MILF" och det är fantastiskt att se #588
Citera
2026-08-18, 14:27
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Jag hade en lärare som hade på sig en tröja som det stod "Malt Whiskey" vilket är uppenbarligen "Walt Disney" men ojojoj, vad roligt #588 skulle ha om han såg en sån tröja att störa sig på lol
Tror #588 hade fått error och börjat panikposta på insta om "den etablerade betydelsen"... och sedan någon rant om biologiska klockor.
Citera
2026-08-18, 14:30
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Tror #588 hade fått error och börjat panikposta på insta om "den etablerade betydelsen"... och sedan någon rant om biologiska klockor.
Exakt, och det som är roligt är ju att han skämmer ut sig själv lol #588
Citera
2026-08-18, 15:24
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Exakt, och det som är roligt är ju att han skämmer ut sig själv lol #588

Och det är så roligt när han skämmer ut sig så jag hoppas verkligen lustigkurrarna (iiiiingen aning vilka de är) fortsätter hetsa lite #588
Citera
2026-08-18, 15:27
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Och det är så roligt när han skämmer ut sig så jag hoppas verkligen lustigkurrarna (iiiiingen aning vilka de är) fortsätter hetsa lite #588
Det är intressant att denne skriver "Självklart ska barn skyddas" medan #588 uppenbarligen blivit "kär" i 14 åringen lol
Citera
2026-08-18, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Vilken är den "coolaste/häftigaste" gäddan på Dumpen.se hittills? Respektive den mest ynkliga? Den roligaste? Den mest skräckinjagande?

Cashanddrugz (#239) är utan tvekan den bästa konfrontationen enligt mig.
Undrar förresten vad han håller på med idag och var han håller hus?
Sälja droger skulle jag tippa på men kan man verkligen vara aktiv inom den sfären när man är pedofil?
Citera
2026-08-18, 15:43
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Det är intressant att denne skriver "Självklart ska barn skyddas" medan #588 uppenbarligen blivit "kär" i 14 åringen lol
hur går det där ens till? Jag menar jag ser ju inte en 14årig gosse och tänker oh yeah direkt. Men det gör #588
Citera
2026-08-18, 15:44
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kycklingby
Cashanddrugz (#239) är utan tvekan den bästa konfrontationen enligt mig.
Undrar förresten vad han håller på med idag och var han håller hus?
Sälja droger skulle jag tippa på men kan man verkligen vara aktiv inom den sfären när man är pedofil?
Jag har också ställt frågan. Men ingen verkar veta något. Jag tror inte man är särskilt poppis i någon sfär om man är just peddo. #239
Citera
2026-08-18, 15:44
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
hur går det där ens till? Jag menar jag ser ju inte en 14årig gosse och tänker oh yeah direkt. Men det gör #588
Han såg ju feeeeeel på 4 och 9 såklart lol #588
Citera
2026-08-18, 15:56
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Han såg ju feeeeeel på 4 och 9 såklart lol #588

Så otroligt lika de siffrorna va? #588
Citera
2026-08-18, 16:13
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Jag har också ställt frågan. Men ingen verkar veta något. Jag tror inte man är särskilt poppis i någon sfär om man är just peddo. #239
Skulle jag gissa så skulle jag nog säga att just i drogsfären är det mer accepterat eftersom drogsuget trumfar allt. Eller… accepterat kanske inte är rätt ordval? Översett med? Inte lika viktigt? Alltså, hela verksamheten bygger ju på en avsaknad av moral så om kranen säljer heroin till fjortisar eller vill knulla dem kanske går på ett ut? Hursomhelst, om han säljer bra grejer så kanske man som narkoman hellre fokuserar på den biten än att göra sig av med en pålitlig drogkontakt för att markera mot ett oönskat beteende? Hela drogsvängen är ju i sig ett oönskat beteende.

Jag vet naturligtvis inte eftersom jag inte har några kontakter bland narkomaner men jag kan ju tänka mig att ett missbruk trumfar moralpanik. #239
Citera
2026-08-18, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Skulle jag gissa så skulle jag nog säga att just i drogsfären är det mer accepterat eftersom drogsuget trumfar allt. Eller… accepterat kanske inte är rätt ordval? Översett med? Inte lika viktigt? Alltså, hela verksamheten bygger ju på en avsaknad av moral så om kranen säljer heroin till fjortisar eller vill knulla dem kanske går på ett ut? Hursomhelst, om han säljer bra grejer så kanske man som narkoman hellre fokuserar på den biten än att göra sig av med en pålitlig drogkontakt för att markera mot ett oönskat beteende? Hela drogsvängen är ju i sig ett oönskat beteende.

Jag vet naturligtvis inte eftersom jag inte har några kontakter bland narkomaner men jag kan ju tänka mig att ett missbruk trumfar moralpanik. #239

Han hade kunnat fortsätta med sitt knarkande, utan att sexchatta med barn. Enkelt. Behövs inte en ordmassa för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in