2026-08-18, 20:13
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
#164 En given klassiker, helt klart. Första pung/penisbilden han skickar och konversation därefter är för jävla rolig. Pungen ser ut som en punkterad basketboll. Finare pungar har man ju beskådat.

Bilden där han sitter på sängen och försöker posera, ja jävlar, den är guld. Försöker han se söt, sexig eller kåt ut? Ser mest ut som han har en bajskorv på tvären.

Ska lyssna på hela samtalet. Kan vara en jag skriver upp på min lista bland favoriter.

Missade Cyklande Pedofilen (inget nummer, 2022-01-29), den är för jävla skön! Full fart på isig väg med en skitcykel samtidigt som Sara och Putte garvar.

Tack för påminnelsen

164

"Vahettere" 140 ggr i samtalet

Och att han råkade skicka kukbilder
"Det gick av bara farten"

Och säger till Sara i samtalet att
"Vad är det du inte förstår"

Hur bra som helst
Undrar vad skräpet gör idag

Just ja

Den rynkiga pungen

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2022/11/received_670944518013945.jpeg
Senast redigerad av MDTAA 2026-08-18 kl. 20:24.
Citera
2026-08-18, 20:22
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Gädda 815

Skåne / Örkelljunga
Dömd för sexualbrott tidigare.

Ser lite Hazara ut (Norra Afghanistan)

Borde ta 30 sekunder att hitta den här göken

Men namnet (engelskt förnamn a´la white trash-modell, svenskt efternamn) låter mer som nått vanligt adoptivmongo, eller är där Hazarer som fått mami's svenska efternamn? Han äter dessutom bacon-pizza enligt bilderna, de små muslimsvinen till sleeper-celler är väl utbildade av Hizbollah och följer Koranen ända tills de aktiveras? Också kul att han är 40, men ser ut som en 12-åring med grå lockar och handtatueringar...
Citera
2026-08-18, 20:32
Medlem
MDTAAs avatar
På tal om gamla gäddor och telefonsamtal.

Det bävar någon elevassistent som suckade massor i samtalet med Sara

Han var väldans tuff i början, men mjuknade på slutet
Han hade lagt upp någon bild på ungar som bowlar och så vidare.

Är det någon som minns eller vet numret?

Ganska länge sedan, troligtvis gäddnummer på runt 2 eller 300 +

Det är så vitt jag minns också ett galet bra samtal mellan Gädda och Dumpen
Citera
2026-08-18, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
På tal om gamla gäddor och telefonsamtal.

Det bävar någon elevassistent som suckade massor i samtalet med Sara

Han var väldans tuff i början, men mjuknade på slutet
Han hade lagt upp någon bild på ungar som bowlar och så vidare.

Är det någon som minns eller vet numret?

Ganska länge sedan, troligtvis gäddnummer på runt 2 eller 300 +

Det är så vitt jag minns också ett galet bra samtal mellan Gädda och Dumpen

296

https://dumpen.se/2023/10/19/elevassistenten-som-alskar-ett-barn-napp-296-lindesberg/
Citera
2026-08-18, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Vill lägga till min absoluta favorit som jag håller högst. Har man missat denna så spara gärna till någon högtidligt tillfälle för den är helt underbar.

Gäddan som inte har problem #164 Kalmar

Konfrontationen: kort men kul, tar till flykten i bilen men får kärringstopp. Sara garvar.

Chatten: kärar ner sig totalt. Jag tror ingen gädda skickat fler hjärtemojis än den här. Lär upp barnet i hur analsex och annat fungerar. Nakenbilden han skickar på sig själv där han sitter på sängen är GULD.

Telefonsamtalet med Sara: den riktiga guldklimpen. Det här är det bästa samtalet i dumpens historia. BRED kalmaritiska. Alltid kul när gäddorna inte lägger sig platt utan tar fajten. Samtalet tar vändningar åt alla möjliga håll. Jag spoilar inte mer än så. Det är bara in och lyssna. Man blir hooked direkt och det är omöjligt att stänga av. 23 minuter av absolut högsta kvalitet.

Epilog och gäddlore: Fick dojjan från TTM energiprodukter omgående. Flyttade från ljusstaden i Kalmar till Ödeshög och bytte förnamn. Bodde där i något år och flyttade sedan till Torshälla, Eskilstuna där han bor idag.

Inte mycket till fajt där. Han bönade och bad (till ingen nytta så klart). När han pratade att han inte han ringa pga träning, så var det en miss av Sara tyvärr, hon trodde han menade egen träning. Men det han menade var handbollsträning med yngre flickor. Han var ju tränare där. Gick åt helvete med det, frugan och jobb.
Citera
2026-08-18, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Poängen var att det finns inga domar kvar, inte ens längt bak i tiden, där jag sett domar tidigare i samband med publicering.

Kan va så att Sara & Co insåg att bryta mot GDPR Art 10 är extremt dumt.

Du kan nog hitta den ändå var poängen. En som tjatar om gdpr och förtal är 588. Han fattar inte att han själv gör sig skyldig till det. Kul att följa hans förfall. Halverad inkomst, med mera.
Citera
2026-08-18, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, vissa borde skaffa sej ett annat fritidsintresse. 😄 Angående dagens gädda så klurar jag på hans bostad som är belägen i en villa, eller hur man nu ska beskriva byggnaden. Han verkar inte äga den själv och om jag vore hyresvärd, så skulle jag börja fundera en hel del på min hyresgäst som bott där under relativt kort tid. I samma situation skulle jag själv tänka "Kommer jag på något sätt att få skador på min egendom pga att min hyresgäst är pedofil?" #814 hade jag slängt ut omgående.

814 klagar på att jobbet är långtråkigt, ja det är ju i alla fall ett problem han blivit av med. Egen firma visserligen, men snart utan uppdrag. Arbetsförmedlingen nästa.
Senast redigerad av Ano47nym 2026-08-18 kl. 22:43.
Citera
2026-08-18, 22:39
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
814 klagar på att jobbet är långtråkigt, ja det är ju i alla fall ett problem han blivit av med. Snart arbetslös/uppsagd. Arbetsförmedlingen nästa.
Tja, vad ska man säja? Det är sannerligen alltid något positivt med Dumpen. Efter en publicering kan man få slippa ett jobb man hatar. Win-win, liksom. Fast sedan går det väl inte riktigt lika friktionsfritt förstås... 😈 #814
Citera
2026-08-18, 22:57
Medlem
MisterCluelesss avatar
Beträffande #814 så kollade jag hans bostad som ligger i vad som kan beskrivas som en villaliknande byggnad. Han ser inte ut att vara ägaren och bör därför alltså vara endast hyresgäst i huset. Om jag vore hyresvärd hade jag ställt mej frågan om jag kommer att få skador på min egendom pga av att jag hyr ut till en pedofil. Jag hade bedömt att risken är mycket stor och därefter slängt ut fanskapet.
Citera
2026-08-18, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Tja, vad ska man säja? Det är sannerligen alltid något positivt med Dumpen. Efter en publicering kan man få slippa ett jobb man hatar. Win-win, liksom. Fast sedan går det väl inte riktigt lika friktionsfritt förstås... 😈 #814

Riktigt otäck gädda det där. 814. Nyss utkommen från ett 4-årigt fängelsestraff för våldtäkt mot barn, och redan igång att jaga barn igen. Ska vi gissa på nytt namnbyte snart igen? Istället för att spraya Helikopter på hans (?) lastbil, kan man ju spraya peddo.
Citera
2026-08-18, 23:21
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Vilken är den "coolaste/häftigaste" gäddan på Dumpen.se hittills? Respektive den mest ynkliga? Den roligaste? Den mest skräckinjagande?
Den roligaste tycker jag är Naughty Santa nr 486.
När han dansar i stringkalsonger, tomteskägg och tomteluva.
Citera
2026-08-18, 23:28
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
Riktigt otäck gädda det där. 814. Nyss utkommen från ett 4-årigt fängelsestraff för våldtäkt mot barn, och redan igång att jaga barn igen. Ska vi gissa på nytt namnbyte snart igen? Istället för att spraya Helikopter på hans (?) lastbil, kan man ju spraya peddo.
Ja, det trotsar tamejfan all beskrivning. Den s k (kriminal)vården funkar ju bevisligen inte alls. Och sådana här jävlar släpper dom ut...🙄 Undrar vilken anstalt som hade det tveksamma nöjet att inhysa #814 under strafftiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in