Citat:
Ursprungligen postat av
J.Doesson
Ok låter inte som att du har det lätt. Finner du ingen annan lösning så gör du väl gå omkring och vara olycklig då.
Om han inte är närvarande mentalt eller fysiskt så är det nog väldigt lätt att dölja.
Bra att du lämnade tillslut. Finns ingen anledning att fortsätta vara i nåt som gör en olycklig eller där nån har bedragit.
Känns hemskt att säga men då får TS lite skylla sig själv att hon mår som hon mår och känner sig olycklig. Jag lever hellre på minimal inkomst och som ensamstående än att fortsätta vara olycklig i nåt där jag skulle känt mig instängd, inte respekterad med mera
Håller med dig.
Jag vet inte vad TS vill att vi ska göra?
Hon vill inte lösa problemet men hon vill gnälla ändå? Jag ser inte poängen med tråden längre.
Köp en dildo och tillfredsställ dig själv
Blunda när ni har sex eller kör ställningar enbart bakifrån så slipper du se honom
Kör rollspel där han har en mask så att du kan fantisera om någon annan
Det här handlar inte ens längre om vännen. Det här handlar enbart om att TS vill skilja sig och känner sig fast i ett fängelse, ingenting annat. Det där med analsex är bara en undanflykt. Hade hennes libido varit högt så hade hon stuckit för vääääääldigt länge sedan.
Sök hjälp i någon kvinnojour om du blir utsatt för våld. Eller ring polisen helt enkelt