2026-08-18, 10:52
Medlem
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvarjag
Hur många år har du varit gift? Jag har 2-siffrigt.
Gifte du dig för ung? Sälj nudes på dig ifall du e snygg med bra tuttar o röv. Dildoar du dig i röven kan du få bra pengar så du kan fly din man.
Citera
2026-08-18, 10:56
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Så inga män våldtar eller tar "sin rätt" menar du? Men kvinnor som jag som lever 100% rätt men med önskade och svåra förbjudna känslor år ut och år in är inte värd vatten för dig? Hur länge har du varit gift förresten?

PS jag glömde svara på din fråga om värde, och om jag inte tycker du är vatten värd?
Tänk på hur du värderar dig själv istället? För det är du som måste leva med dig själv efteråt.

Om du skulle skrida till verket och försöka knulla med honom, så lovar jag att du skulle känna dig smutsig efteråt. Särskilt om det tex skulle visa sig att själva knullet blir en besvikelse.

Tänk om personen tex käkar antidepressiva, och är skitobekväm för att han inte kan få ordentligt stånd eller utlösning? Eller att det går för honom för snabbt så att han känner sig otillfredsställd och skäms?

Eller, om han är muslim eller blatte. Då är han omskuren och hela hans kuk kanske består av ärrvävnad. Kanske han har så dålig känsel att han ber att få titta på sina porrklipp på mobilen för att kunna komma?

Finns mycket som kan hända, som gör att det inte blir så rosenskimrande som i dina fantasier. Och då kommer du säkert att känna dig smutsig, och kanske ännu mera förbannad på din förbjudna frukt.

Och om det skulle bli "härligt, fantastiskt", så kommer det bli svårt att hålla fingrarna borta från kakburken igen. Och kanske får du ditt hjärta totalkrossat också.

Så skit i vad andra tycker, och fundera över vad du skulle tycka istället.

Jag värderar dig högre om du tar ditt förnuft tillfånga såklart, men jag dömer dig inte om du inte kan behärska dig heller. Jag har gott om egna synder att oroa mig över, så jag vill inte hålla på och döma människor jag inte känner.

Dessutom startade du denna tråd, så du kan väl knappast vara helt samvetslös heller?
Senast redigerad av busy-signal 2026-08-18 kl. 10:59.
Citera
2026-08-18, 11:03
Medlem
Citat:
Lägg mina kort. Spå mina händer. Ge mig ett svar! Kommer det bli han och jag? Jag tror att det räcker med en gång så kan jag glömma den här frustrerande förälskelsen sen. En natt tillsammans är allt jag begär!

Så sågs vi igen. Plågsamt och hoppfullt. Skönt och obehagligt. Din överkropp som spänner, nej väller fram under skjortan. Så du gillar att träna? Vill bara straffa dig för att du klär dig så utmanande i min och alla andras närvaro. Jag åt sådana som dig till frukost innan jag gifte mig men nu är jag som kättrad i berget. Fastlåst. Bojorna är för tunga och jag kan bara se dig gå förbi. Varje eller vartannat år och åren går och jag får ingen ro. Jag vill bara knulla dig en gång så jag kan komma vidare.

Vad ska jag göra? Det har pågått i kanske 6 år varav senaste 4 varit fruktansvärt lidelsefulla och jag som vanligtvis gillar smärta går snart under. En natt så kan vi gå vidare sen. Jag kommer ju inte vidare annars.

Fantiserar om att vi hamnar på en öde ö och inte har något val än att vara nära för att hålla värmen, förbjudet befriande att vara så långt från civilisationens regler och lagar, Tänker du på mig? Du måste ju känna mina blickar klä av dig varje gång vi möts. Är det därför du tar dig tiden att komma nära fast du inte borde? Eller försöker du vara barmhärtig?

Vad gör man med förbjuden frukt som aldrig faller från grenen? När man leker med elden men aldrig bränner sig? Hur kan man sluta? Jag tror ärligt talat att ett rejält knull räcker. Ni som varit i samma situation.... vilken väg valde ni och hur gick det?

Jag fattar verkligen dina känslor. Sexuell längtan och förbjuden attraktion kan bli otroligt stark, särskilt när den får ligga och gro i flera år.

Personligen hade jag tänkt att man bara lever en gång. Om min fru hade känt så starkt för någon och velat uppleva något sådant, hade jag hellre velat att hon kunde prata öppet med mig om det än gå runt och plågas. Om vi kunde komma överens om det tillsammans hade hon fått göra det för mig, även om det innebar att hon tog den där natten, blev knullad av honom och faktiskt fick känna efter om verkligheten motsvarade fantasierna. Hade förväntat mig samma tillbaka.

Livet är kort, men det viktiga är väl att man är ärlig mot den man delar livet med och inte lämnar någon annan med konsekvenserna i efterhand.
Citera
2026-08-18, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Män är absolut otrogna. Men dom knullar någon på en konferens på fyllan kanske.

Kvinnor är emotionellt otrogna i 6 år..

Hade hellre sett att min fru knulla någon på en konferens som hon sen aldrig träffa igen

Jo emotionell otrohet är riktigt vidrig. Går inte att knulla med dom.

Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
PS jag glömde svara på din fråga om värde, och om jag inte tycker du är vatten värd?
Tänk på hur du värderar dig själv istället? För det är du som måste leva med dig själv efteråt.

Om du skulle skrida till verket och försöka knulla med honom, så lovar jag att du skulle känna dig smutsig efteråt. Särskilt om det tex skulle visa sig att själva knullet blir en besvikelse.

Tänk om personen tex käkar antidepressiva, och är skitobekväm för att han inte kan få ordentligt stånd eller utlösning? Eller att det går för honom för snabbt så att han känner sig otillfredsställd och skäms?

Eller, om han är muslim eller blatte. Då är han omskuren och hela hans kuk kanske består av ärrvävnad. Kanske han har så dålig känsel att han ber att få titta på sina porrklipp på mobilen för att kunna komma?

Finns mycket som kan hända, som gör att det inte blir så rosenskimrande som i dina fantasier. Och då kommer du säkert att känna dig smutsig, och kanske ännu mera förbannad på din förbjudna frukt.

Och om det skulle bli "härligt, fantastiskt", så kommer det bli svårt att hålla fingrarna borta från kakburken igen. Och kanske får du ditt hjärta totalkrossat också.

Så skit i vad andra tycker, och fundera över vad du skulle tycka istället.

Jag värderar dig högre om du tar ditt förnuft tillfånga såklart, men jag dömer dig inte om du inte kan behärska dig heller. Jag har gott om egna synder att oroa mig över, så jag vill inte hålla på och döma människor jag inte känner.

Dessutom startade du denna tråd, så du kan väl knappast vara helt samvetslös heller?

Är ändå övertygad om att TS använder sin unga kollega som en verklighetsflykt. Hon har varit missnöjd med relationen i flera år och så mötte hon en person som fick det att kännas lite ljust i en mörk tillvaro. Nu använder hon fantasin om honom som ett sätt att överleva vardagen.
Been there done that fast jag var 24 ca.
Tog till slut tag i situationen men det blev inget ligga med fantasin. Tappade intresset så fort separationen var över. Skaffade sedan en model kk med autism och ocd. En importerad hora från Transsylvanien och jag såg min chans till ett evigt liv.
Hon levde på protein shakes och hennes röv stank kadaver. Hon envisades alltid om att gå ner på mig. Hennes besatthet av att ge mig oralsex exalterade nog tarmen på henne och resulterade som oftast i att hon släppte väder som om det inte fanns en morgondag.
Jag förväntade mig mer av en vampyr som sade sig vara 10 år äldre än mig själv.

TS gör bäst i att separera från sin man. Efteråt kommer hon att inse att hennes lover boy bara var en verklighetsflykt och hon kommer inte att vilja ta i honom med tång ens.
Citera
2026-08-18, 11:24
Medlem
Citat:
Tanken har absolut cirkulerat i min lilla dumma hjärna också. Jag kanske använder den här mannen som en symbol för hur annorlunda allting hade kunnat vara, kanske är förälskelsen och åtron bara en fantasi eller projektion för något annat. Jag vet inte. Känner jag efter så vill jag ju så gärna vara nära honom bara och ligga med honom. Frågar jag min hjärna så vill den ju självklart bara klippa bort honom helt ur bilden så jag kan fortsätta mitt liv för mina barns skull.

Min man är inte så våldsam längre det har blivit bättre. Jag har ställt mer krav och stått på mig mer. Agerar man dörrmatta blir man ju behandlad som en. Jag vågar ta mer ton. Kanske för att jag på alla plan gett upp? Finns inget att förlora riktigt. Han kan såklart döda mig och det är kanske inte en helt obetydlig risk för det om jag lämnar men gör jag det snyggt när barnen är vuxna så tror jag risken är rätt liten.
Alltså, jag tycker verkligen du ska ta dig ur det där äktenskapet för din och inte minst barnens skull och säkerhet. Det är ju inte tryggt för dem heller. Även om han är mindre våldsam nu, vad händer i en kris?Man får fundera på om man själv hade velat växa upp med föräldrar som inte är bra för varandra, kanske inte värt det materiella och invanda? Har inte varit i den situationen själv, men kan väl säga så här att det man ångrat senare i livet är att man inte tog vissa steg tidigare. Inte min man i mitt fall dock. Det är ju en väldigt knepig sits du är i, men du får väl tänka ut en strategi och sköta det så snyggt det bara går.

Sen, den här mannen du suktar efter, antar att du känt honom sen innan du gifte dig? Var du lika attraherad av honom redan då? Om ni träffas så sällan, hur bra känner du honom? Skulle inte ta några risker att inleda något med honom i den situationen om det var jag. Av många anledningar. För hans skull också faktiskt. Men så länge du fortsätter som nu och inte får någon realitycheck hur det skulle vara att vara med honom kan du säkert fortsätta känna som du gör hur länge som helst. Kanske delvis för att du behöver den ”ventilen” för att stå ut. Han kanske inte är så fantastisk egentligen?…
Citera
2026-08-18, 11:36
Medlem
Citat:
Ungefär så... det hsr gått 6 år nu. Borde det inte gå över snart? Jag har aldrig varit otrogen i något förhållande och har inga planer på att vara det heller. Men hur gör alla andra? Hur många år väntar man tills det slutar?

Problemet är att det inte riktigt finns ett "slut" förrän dina fantasier åtminstone testas. När du får känna på och vet att den du älskar inte är den du målat upp så kan din hjärna bärja släppa det hela.

Antingen tar du steget och spräcker hål i bubblan du blåst upp och landar i verkligheten eller så finner du dig i att du får leva omättad.

Generellt (läs definitionen av ordet om du ska argumentera emot) så är män oftare otrogna, ja. De är sädesspridare vilket biologiskt är ett kön som inte "behöver" bry sig om vilken partner de tar. Män är också mer visuella. De ser ngt de gillar så går de igång. Därav att porr fungerar för män. Kvinnor behöver mer. De analyserar ens partner eftersom evolutionärt är de äggbärare. Riskerna med det är att ägget befruktas och resurser behöver allokeras till det liv som sen kläcks ur. Därav är kvinnor mer benägna att vara känsliga och behöva mer emotionell och substans när de väljer partners. De ligger inte runt med vem som helst på samma sätt som män gör. För kvinnor är det därför romantasy (och liknande berättelser) som är nyckeln snarare än porr. Bara för att en kvinna är våt betyder det inte att hon är psykiskt kåt (varför många män är korkade nog att tro det är för att de själva fungerar så).

Visst är individer olika och man kan, om man har lite sunt förnuft, gå emot sina biologiska drag. Lite som att alla känner alla känslor men alla utagerar inte de. Blir jag arg eller ledsen börjar jag inte slåss som en 12-åring. Blir jag kåt på någon drar jag inte fram kuken eller börjar vara sliskig mot de. Man begränsar ens egna känslor.

Ingen "håller fast dig" utan du är fri att göra dina egna val. Ligg med snubben om du känner för det. Kanske diskutera det med din partner? Är han inte tillräcklig för dig och ni ska leva X antal år till är det jävligt korkat att bara låtsas som ingenting.

Kommunikation löser de flesta problem men det ska ske med partnern, inte källarrunkare på FB. Snacka med personen som du tycker är dina "kedjor" istället.
Citera
2026-08-18, 12:08
Medlem
Vem vet.. din man kanske har liknande fantasier om någon kvinna. Kanske vill han ha sex med ett annat par, han kanske drömmer om att se dig bli påsatt av en annan man, kanske drömmer om att ha sex med dig och en annan kvinna samtidigt. Men jag tror inte ni har så stort förtroende för varandra att ni ens hypotetiskt skulle kunna prata om det.
Citera
2026-08-18, 12:35
Medlem
Normalläge för många män. Är man inte en patetisk nolla och är otrogen så runkar man tilla kuken nästan blöder tills fantasierna går över. Antar det går att översätta även till ditt kön. Karaktär är allt, är du otrogen kommer du ångra dig när denna gubbe inte lever upp till dina (van)föreställningar. Allt är alltid så jävla fantastisk i teorin men sedan kommer verkligheten ikapp.
Senast redigerad av karlkula12 2026-08-18 kl. 12:51.
Citera
2026-08-18, 12:47
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Men läs min text jag är så sexuellt frustrerad och vill vara med den här jävla killen och så kan jag inte. Jag antar att det är så ni män känner hela tiden eftersom ni mycket sällan får välja vem och vad ni ska knulla. Är det därför ni är så aggressiva och hatiska mot kvinnor? Jag vill ju helst straffa honom först för att han går och frestar mig så.. och sen knulla honom. Och sen kan vi gå vidare i livet.
Vadå kan inte? Det r vi bara till att ragga upp honom. Sanningen r vl att du inte vill, med tanke på konsekvenserna. Så det är ett val du gör, sluta tycka synd om dig själv.
Citera
2026-08-18, 13:06
Medlem
Titta dig i spegeln och fundera på vad du håller på med. Skulle det vara värt erat äktenskap för en romans? Ibland kan man sukta efter saker men man behöver inte agera på allt. Som sagt. Tag fram ert bröllopsfoto och tänk på vad du ville just då. Prata med din man mer. Knyt ihop ert förhållande för jag antar att du går och drömmer hela dagarna om denne andre person. Inte sunt.
Nummer 2. Sök hjälp.
Citera
2026-08-18, 13:25
Medlem
TS kan skriva ett detaljerat brev där hon löper linan ut. Släpp loss och spara inte på något. Välj sen vad du vill göra med brevet. Elda upp eller eventuellt skräm personen som du har en verklighetsflykt till genom att låta den läsa brevet.

Ibland fastnar man i en tankeloop för att man inte tillåter sig själv att ”leva ut” sin fantasi. Oftast räcker det med att låta hjärnan få fritt spelrum och utan skam. Ibland behöver man skriva ner alla detaljer för att bli fri från loopen.
Citera
2026-08-18, 14:56
Medlem
Citat:
Det vore såklart inte så bra men jag ser inte hur de skulle kunna vara starkare än de är nu. Jag lider.

Förstår dig. Om du tycker det är värt eventuella konsekvenser så kan det vara värt det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in