2026-08-18, 15:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvarjag
Hur många år har du varit gift?

Du menar hur många gånger har jag använt just de här orden för att sluta ha en massa kåta/syndiga tankar som man kanske faktiskt inte borde ha?

Det blir rätt ofta.

Det är inte något unikt eller mystiskt som sker bara för att man är gift, det är en återkommande mänsklig psykologisk grej som man kan lära sig att inte ge någon näring.

Nästa gång du ser han. Eller nästa gång dessa tankarna dyker upp. Och om du tycker att dessa tankarna jobbiga och inte vill att de skall vara kvar. Eller att du vet om att dom förstör. Vilket de faktiskt gör också, bara det att skadan det gör på alla riktiga förhållanden sker osynligt..

Kämpa inte emot det då. Acceptera att de är verkliga, de finns...
Du kan sen ta och sätta ett namn på dessa tankar. "Mhm, men det där är inte relevant"

Du kan ha dessa tankarna i flera år att onanera till.. Gå runt o lida och göra dom väldigt mycket värre om du vill det. Eller så kan du säga "det där är inte relevant" och bli av med intresset för de här tankarna bara någon sekund efter att dom dykt upp.
Senast redigerad av Kanonen56 2026-08-18 kl. 15:17.
Citera
2026-08-18, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Hade du varit en äkta psykopat, så hade du antagligen gått igång på att ta vad du tycker dig ha rätt till, med våld och eller list. Men då hade du väl inte behövt fråga här.

Men, om du inte vill vara otrogen, så tar du dig en kall dusch, och sen tvingar du dig att tänka på nåt annat, när dina förbjudna lustar smyger sig på. Förbjudna fantasier är en aktiv och frivillig handling, så dom går att styra, om man vill.

Jag har inte varit gift, men däremot så var jag dum nog att inte fatta såna här grejer utan att behöva bränna mig rejält på elden först.
Jag var så dum att jag var otrogen "som hämnd", när jag själv blev bedragen. Och även en gång "i förskott", när jag kände på mig att hon hade varit det igen. Tror du det blev nåt bra av den relationen i längden, fast vi älskade varandra?

Tror du att jag kände mig bättre av att "hämnas", och tror du att jag kunde gå vidare som om inget hade hänt, efter att jag hade svikit mig själv, och blivit bedragen som jag blev?

Ärligt talat så sviker man sig själv lika mycket som den man bedrar, och har det tagit mig årtionden att börja lita på mig själv och andra igen.

Tack för att du delar med dig. Eftersom du själv inte befunnit dig i ett lika långt förhållande och dessutom själv varit otrogen kanske du inte ska gå så hårt på mig? "[...] ni kvinnor aldrig kan ta ansvar för era handlingar eller lustar heller för den delen."...Bara en tanke.
Citera
2026-08-18, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Du förstör väl inte deras framtid för att ni separerar. Att gå runt och vara olycklig år in och år ut påverkar ju också dina barn.

Självklart förstör jag för dom. Dom har sina rutiner och sitt liv. Det blir väldigt stökigt med en skilsmässa. Det godkänner inte ens min man så det är svårt att realisera.
Citera
2026-08-18, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Jag tycker inte att det här låter hållbart. Ni är två i relationen och får försöka hitta lösningar på era problem och då är det enklast om ni är öppna med hur ni känner.

Det du känner är inte ovanligt, ni har varit tillsammans länge och det är inte spännande längre. Frågan är om det går att göra det spännande igen eller om det är så att du egentligen vill vara singel? Det är inte en person i äktenskapet som avgör om man ska fortsätta vara tillsammans eller inte, om en person inte vill då går det inte att fortsätta.

Jag tror heller inte att du hade blivit mätt och belåten av ett frikort. Jag tror att du vill ha ett helt nytt liv? Det är du som avgör hur du vill leva. Vad är värst? Att vara tillsammans och dela en vardag med en person du inte vill dela vardagen med eller att vara ensam?

Hade jag inte haft barnen hade jag kunnat separera och leva ett liv i synd och skam som just separerad men jag har ansvar för barnens välbefinnande och kan inte leva hur som helst. Samtidigt är det svårt att leva såhär. Åren går...
Citera
2026-08-18, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TELAVIV91
Aggressiva och hatiska mot kvinnor? Aldrig ens träffat en sådan man. Är tråden bara en trolltråd?

Det är ju en andel män som hatar kvinnor på olika vis, typ våldtar och dödar, eller säger eller skriver fula saker. Har du missat detta? Bara i den här tråden blir jag kallad för fula saker.
Citera
2026-08-18, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorsteniSthlm76
Förstår dig. Om du tycker det är värt eventuella konsekvenser så kan det vara värt det!

Det är inte värt att mina barn far illa och därför gör jag ingenting.
Citera
2026-08-18, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Litet citat fr 1 av 4 av hennes trådar som handlar om att hon vill knulla andra o lämna sin man..

” Jag önskar att du skulle ta mig ordentligt och hårt, jag älskar analsex och det gör ingenting om du aldrig haft det förut eller kanske t.o.m aldrig haft sex (jag kan lära dig).

På kvällarna fantiserar jag att du och jag är skeppsbrutna på en öde ö och att du som är så stor och snäll också är händig och fixar oss ett skydd för väder och vind. Jag är bara ett vackert skal så jag får erbjuda min kropp som kompensation. Eftersom jag är så fertil är det bäst att du knullar mig ordentligt analt istället”

Det är samma man.

Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Gifte du dig för ung? Sälj nudes på dig ifall du e snygg med bra tuttar o röv. Dildoar du dig i röven kan du få bra pengar så du kan fly din man.

Hur mycket pengar tjänar du på att sälja din stjärt online?
Citera
2026-08-18, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.Doesson
Du kanske ska berätta för honom då. Jag mena.. Då kanske han fyller i skilsmässoansökan fortare än fa…

Edit: Och du då kan gå lös på den personen du nu har trånat efter i alla dessa år. Om han nu är lika intresserad av att hooka upp med dig.

Han vill inte skilja sig. Diskussionen har varit uppe på tapeten (på mitt iniativ). Han vill inte höra talas om det.
Citera
2026-08-18, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Män är absolut otrogna. Men dom knullar någon på en konferens på fyllan kanske.

Kvinnor är emotionellt otrogna i 6 år..

Hade hellre sett att min fru knulla någon på en konferens som hon sen aldrig träffa igen

Jag förstår hur du menar och önskar att min man kände likadant.
Citera
2026-08-18, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatriarkJerusalem
Jag fattar verkligen dina känslor. Sexuell längtan och förbjuden attraktion kan bli otroligt stark, särskilt när den får ligga och gro i flera år.

Personligen hade jag tänkt att man bara lever en gång. Om min fru hade känt så starkt för någon och velat uppleva något sådant, hade jag hellre velat att hon kunde prata öppet med mig om det än gå runt och plågas. Om vi kunde komma överens om det tillsammans hade hon fått göra det för mig, även om det innebar att hon tog den där natten, blev knullad av honom och faktiskt fick känna efter om verkligheten motsvarade fantasierna. Hade förväntat mig samma tillbaka.

Livet är kort, men det viktiga är väl att man är ärlig mot den man delar livet med och inte lämnar någon annan med konsekvenserna i efterhand.

Tack för ditt inlägg. Jag önskar min man resonerade som dig men det gör han inte, kanske i framtiden. Självklart får han frikort. Han kan få 100 mot ett.
Citera
2026-08-18, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Vadå kan inte? Det r vi bara till att ragga upp honom. Sanningen r vl att du inte vill, med tanke på konsekvenserna. Så det är ett val du gör, sluta tycka synd om dig själv.

Självklart vill jag inte just pga konsekvenserna.
Citera
2026-08-18, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
Vem vet.. din man kanske har liknande fantasier om någon kvinna. Kanske vill han ha sex med ett annat par, han kanske drömmer om att se dig bli påsatt av en annan man, kanske drömmer om att ha sex med dig och en annan kvinna samtidigt. Men jag tror inte ni har så stort förtroende för varandra att ni ens hypotetiskt skulle kunna prata om det.

Vi har inte pratat om att jag har känslor för någon även om jag ibland undrar om hab inte förstått. Han är hur som helst inte alls intresserad av att prata om det, är explosivt svartsjuk och när skilsmässa kommit på tal säger han nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in