Citat:
Ursprungligen postat av
Vemvarjag
Så inga män våldtar eller tar "sin rätt" menar du? Men kvinnor som jag som lever 100% rätt men med önskade och svåra förbjudna känslor år ut och år in är inte värd vatten för dig? Hur länge har du varit gift förresten?
PS jag glömde svara på din fråga om värde, och om jag inte tycker du är vatten värd?
Tänk på hur du värderar dig själv istället? För det är du som måste leva med dig själv efteråt.
Om du skulle skrida till verket och försöka knulla med honom, så lovar jag att du skulle känna dig smutsig efteråt. Särskilt om det tex skulle visa sig att själva knullet blir en besvikelse.
Tänk om personen tex käkar antidepressiva, och är skitobekväm för att han inte kan få ordentligt stånd eller utlösning? Eller att det går för honom för snabbt så att han känner sig otillfredsställd och skäms?
Eller, om han är muslim eller blatte. Då är han omskuren och hela hans kuk kanske består av ärrvävnad. Kanske han har så dålig känsel att han ber att få titta på sina porrklipp på mobilen för att kunna komma?
Finns mycket som kan hända, som gör att det inte blir så rosenskimrande som i dina fantasier. Och då kommer du säkert att känna dig smutsig, och kanske ännu mera förbannad på din förbjudna frukt.
Och om det skulle bli "härligt, fantastiskt", så kommer det bli svårt att hålla fingrarna borta från kakburken igen. Och kanske får du ditt hjärta totalkrossat också.
Så skit i vad andra tycker, och fundera över vad du skulle tycka istället.
Jag värderar dig högre om du tar ditt förnuft tillfånga såklart, men jag dömer dig inte om du inte kan behärska dig heller. Jag har gott om egna synder att oroa mig över, så jag vill inte hålla på och döma människor jag inte känner.
Dessutom startade du denna tråd, så du kan väl knappast vara helt samvetslös heller?