2026-08-18, 10:10
Medlem
TS har kollegan som verklighetsflykt. När hon skiljt sig kommer hennes kåthet att släppa och den stackars kollegan slipper att bli jagad av tanten.
Citera
2026-08-18, 10:13
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvarjag
Så inga män våldtar eller tar "sin rätt" menar du? Men kvinnor som jag som lever 100% rätt men med önskade och svåra förbjudna känslor år ut och år in är inte värd vatten för dig? Hur länge har du varit gift förresten?

Hade du varit en äkta psykopat, så hade du antagligen gått igång på att ta vad du tycker dig ha rätt till, med våld och eller list. Men då hade du väl inte behövt fråga här.

Men, om du inte vill vara otrogen, så tar du dig en kall dusch, och sen tvingar du dig att tänka på nåt annat, när dina förbjudna lustar smyger sig på. Förbjudna fantasier är en aktiv och frivillig handling, så dom går att styra, om man vill.

Jag har inte varit gift, men däremot så var jag dum nog att inte fatta såna här grejer utan att behöva bränna mig rejält på elden först.
Jag var så dum att jag var otrogen "som hämnd", när jag själv blev bedragen. Och även en gång "i förskott", när jag kände på mig att hon hade varit det igen. Tror du det blev nåt bra av den relationen i längden, fast vi älskade varandra?

Tror du att jag kände mig bättre av att "hämnas", och tror du att jag kunde gå vidare som om inget hade hänt, efter att jag hade svikit mig själv, och blivit bedragen som jag blev?

Ärligt talat så sviker man sig själv lika mycket som den man bedrar, och har det tagit mig årtionden att börja lita på mig själv och andra igen.
Citera
2026-08-18, 10:13
Avstängd
StoreSvartes avatar
Citat:
Genom att förstöra deras framtid för ett ligg? Det är ju rätt svårmotiverat för vilken moder som helst. När de är vuxna kanske jag kan ta ett annat beslut men det är ett par år kvar.

Du förstör väl inte deras framtid för att ni separerar. Att gå runt och vara olycklig år in och år ut påverkar ju också dina barn.
Citera
2026-08-18, 10:16
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Jag har tagit upp skilsmässa men min man vill inte det. Han är inte intresserad av något jag föreslår. Jag har försökt i många år men nu försöker jag inte längre. Jag håller med om att man ska vattna sin egen gräsmatta och jag lever ju efter det. Jag lever 100% för min familj men har dessa jobbiga känslor som plågar mig. År ut och år in. Jag har tänkt att de ska gå över. Jag skulle vilja veta om hur många år så jag har mållinjen i horisonten.
Jag tycker inte att det här låter hållbart. Ni är två i relationen och får försöka hitta lösningar på era problem och då är det enklast om ni är öppna med hur ni känner.

Det du känner är inte ovanligt, ni har varit tillsammans länge och det är inte spännande längre. Frågan är om det går att göra det spännande igen eller om det är så att du egentligen vill vara singel? Det är inte en person i äktenskapet som avgör om man ska fortsätta vara tillsammans eller inte, om en person inte vill då går det inte att fortsätta.

Jag tror heller inte att du hade blivit mätt och belåten av ett frikort. Jag tror att du vill ha ett helt nytt liv? Det är du som avgör hur du vill leva. Vad är värst? Att vara tillsammans och dela en vardag med en person du inte vill dela vardagen med eller att vara ensam?
Citera
2026-08-18, 10:18
Medlem
TELAVIV91s avatar
Citat:
Men läs min text jag är så sexuellt frustrerad och vill vara med den här jävla killen och så kan jag inte. Jag antar att det är så ni män känner hela tiden eftersom ni mycket sällan får välja vem och vad ni ska knulla. Är det därför ni är så aggressiva och hatiska mot kvinnor? Jag vill ju helst straffa honom först för att han går och frestar mig så.. och sen knulla honom. Och sen kan vi gå vidare i livet.
Aggressiva och hatiska mot kvinnor? Aldrig ens träffat en sådan man. Är tråden bara en trolltråd?
Citera
2026-08-18, 10:23
Medlem
Säg att du följer Flashback mest föreslagna åtgärd... Erbjud att ta den i tvåan..
Citera
2026-08-18, 10:28
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Menar du att män inte är otrogna eller förälskar sig i andra? Jag har inte agerat på dessa känslor på 6 år. Har du gjort något liknande?

Män är absolut otrogna. Men dom knullar någon på en konferens på fyllan kanske.

Kvinnor är emotionellt otrogna i 6 år..

Hade hellre sett att min fru knulla någon på en konferens som hon sen aldrig träffa igen
Citera
2026-08-18, 10:37
Medlem
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PedalFot
Säg att du följer Flashback mest föreslagna åtgärd... Erbjud att ta den i tvåan..

Det har hon redan.. läste du ej tidigare tråd då hon drömde o önskade att hennes mans kompis knullade sönder hennes rövhål?
Citera
2026-08-18, 10:39
Medlem
J.Doessons avatar
Citat:
Min man skulle inte acceptera ett "frikort" eftersom han som du är konservativ. Han accepterar inte heller skilsmässa.

Det vore självklart bra om föremålet för min åtrå tog kraftigt avstånd, men varför skulle han göra det? Jag har inte sagt något till honom.

Citat:
Jag har tagit upp skilsmässa men min man vill inte det. Han är inte intresserad av något jag föreslår. Jag har försökt i många år men nu försöker jag inte längre. Jag håller med om att man ska vattna sin egen gräsmatta och jag lever ju efter det. Jag lever 100% för min familj men har dessa jobbiga känslor som plågar mig. År ut och år in. Jag har tänkt att de ska gå över. Jag skulle vilja veta om hur många år så jag har mållinjen i horisonten.
Du kanske ska berätta för honom då. Jag mena.. Då kanske han fyller i skilsmässoansökan fortare än fa…

Edit: Och du då kan gå lös på den personen du nu har trånat efter i alla dessa år. Om han nu är lika intresserad av att hooka upp med dig.
Senast redigerad av J.Doesson 2026-08-18 kl. 10:44.
Citera
2026-08-18, 10:39
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Det har hon redan.. läste du ej tidigare tråd då hon drömde o önskade att hennes mans kompis knullade sönder hennes rövhål?
Då är man fan kåt! När man vill ha den i tvåan

Citera
2026-08-18, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim

Nej . men skall ha det i åtanke vid nästa tillfälle....
Citera
2026-08-18, 10:45
Medlem
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Då är man fan kåt! När man vill ha den i tvåan

Citat:
Ursprungligen postat av PedalFot
Nej . men skall ha det i åtanke vid nästa tillfälle....

Litet citat fr 1 av 4 av hennes trådar som handlar om att hon vill knulla andra o lämna sin man..

” Jag önskar att du skulle ta mig ordentligt och hårt, jag älskar analsex och det gör ingenting om du aldrig haft det förut eller kanske t.o.m aldrig haft sex (jag kan lära dig).

På kvällarna fantiserar jag att du och jag är skeppsbrutna på en öde ö och att du som är så stor och snäll också är händig och fixar oss ett skydd för väder och vind. Jag är bara ett vackert skal så jag får erbjuda min kropp som kompensation. Eftersom jag är så fertil är det bäst att du knullar mig ordentligt analt istället”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in