Citat:
Ursprungligen postat av
StayFrosty-SWE
Folk här verkar inte fatta att det är en affärsidé som spelar ut perfekt. Det är hård konkurrens på Youtube angående finans och aktier. Aktieanalytikern sticker ut medvetet. Hur många hade lyssnat på en kanal där någon berättar det som alla vet - "Sprid risker, bygg en bas med fonder, stabila bolag och krydda med några småbolag"
Med det sagt så tror jag fortfarande på att Hexatronic ska till 60 kr.
Sant på det första där, men AA lever fullt ut sin fantasi, så det är nog inte bara för att locka publik även om det kanske har blivit huvudfokus för honom, att behålla och öka prenumeranter. Därför jag så oerhört mycket ser fram emot sättningar, måste bli ett jäkla tapp av prenumeranter när denna aktiekarriär är över. Någon ny blir det inte om han inte säljer av massa saker. Lån får han inte mer. Det kommer, frågan är när bara, belåningen kommer straffa sig. Även lite intressant hur följarna (stackarna) agerar då. Enligt naturlag i företagsvärlden så ska htro nån60kr. Marknaden bestämmer priset, du och jag. Du kan sälja htro till 60kr imorgon, om det finns en köpare till det priset. Det beror också på flera andra faktorer som köpare och säljare har till underlag för priset, rapporterna. Naturlagen är att företag växer något hela tiden, ökar omsättningen minst enligt inflation osv men det tillkommer flera andra faktorer till värderingen, vinst och tillväxt. Men sättningar och sämre perioder kommer, det är säkert och då vill jag se AA svettas