2026-08-15, 18:47
Medlem
X3treams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktiesnillet
Exakt, jag redigerade precis med detta (och det har jag även påpekar många gånger förut) medan du postade din kommentar
Nu har han "råd" att gambla på ett helt annat sätt än tidigare, då han också var väldigt illa ute ett tag.
Som sagt, bara att lyfta på hatten. AA har lyckats skapa sig ett varumärke, genom att provocera och skapa rubriker.

Exakt, han får betalt för att låta dryg, funkar inte att vara en politisk korrekt flashbackare på Youtube, ingen bryr sig då.
Citera
2026-08-16, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X3tream
Exakt, han får betalt för att låta dryg, funkar inte att vara en politisk korrekt flashbackare på Youtube, ingen bryr sig då.

Folk här verkar inte fatta att det är en affärsidé som spelar ut perfekt. Det är hård konkurrens på Youtube angående finans och aktier. Aktieanalytikern sticker ut medvetet. Hur många hade lyssnat på en kanal där någon berättar det som alla vet - "Sprid risker, bygg en bas med fonder, stabila bolag och krydda med några småbolag"

Med det sagt så tror jag fortfarande på att Hexatronic ska till 60 kr.
Citera
2026-08-16, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StayFrosty-SWE
Folk här verkar inte fatta att det är en affärsidé som spelar ut perfekt. Det är hård konkurrens på Youtube angående finans och aktier. Aktieanalytikern sticker ut medvetet. Hur många hade lyssnat på en kanal där någon berättar det som alla vet - "Sprid risker, bygg en bas med fonder, stabila bolag och krydda med några småbolag"

Jag tycker det verkar som att det är precis det tråden säger. Dvs att AA lever på YT mer än aktier. Och att snacket om att YT är för någon annan än AAs egen plånbok inte är sant. Därtill blottar tråden det vansinniga i AAs beteende och varnar andra från att göra det samma.

Skönt att se att du också övertygats av trådens klokskap.😁
Citera
2026-08-16, 13:49
Medlem
Kontrollavgifts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vissenellervilse
Skönt att se att du också övertygats av trådens klokskap.😁
Då är vi överens med AAs hejarklack.
Citera
2026-08-17, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StayFrosty-SWE

Sant på det första där, men AA lever fullt ut sin fantasi, så det är nog inte bara för att locka publik även om det kanske har blivit huvudfokus för honom, att behålla och öka prenumeranter. Därför jag så oerhört mycket ser fram emot sättningar, måste bli ett jäkla tapp av prenumeranter när denna aktiekarriär är över. Någon ny blir det inte om han inte säljer av massa saker. Lån får han inte mer. Det kommer, frågan är när bara, belåningen kommer straffa sig. Även lite intressant hur följarna (stackarna) agerar då. Enligt naturlag i företagsvärlden så ska htro nån60kr. Marknaden bestämmer priset, du och jag. Du kan sälja htro till 60kr imorgon, om det finns en köpare till det priset. Det beror också på flera andra faktorer som köpare och säljare har till underlag för priset, rapporterna. Naturlagen är att företag växer något hela tiden, ökar omsättningen minst enligt inflation osv men det tillkommer flera andra faktorer till värderingen, vinst och tillväxt. Men sättningar och sämre perioder kommer, det är säkert och då vill jag se AA svettas
Citera
2026-08-17, 12:37
Medlem
X3treams avatar
Analytikern har haft en fin helg där han besökt olika öar med sin vattenskoter. han ser inte ut att lida så förfärligt som många påstår här.
Citera
2026-08-17, 20:11
Medlem
Citat:
Analytikern har haft en fin helg där han besökt olika öar med sin vattenskoter. han ser inte ut att lida så förfärligt som många påstår här.

Alla som mår dåligt klarar att rycka upp sig 20 minuter per dag för att lura fårskocken. Han mår inte bra, och det finns goda skäl att vara orolig.
Citera
2026-08-17, 23:47
Medlem
X3treams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lebiatan
Alla som mår dåligt klarar att rycka upp sig 20 minuter per dag för att lura fårskocken. Han mår inte bra, och det finns goda skäl att vara orolig.

Varför ska vi vara orolig för en youtuber som köper och säljer aktier.
Citera
2026-08-18, 14:32
Medlem
Citat:
Varför ska vi vara orolig för en youtuber som köper och säljer aktier.
Det har ju medlemmar i denna tråden nämnt typ hundra gånger.
Diabetes, depression, hjärtinfarkt, mediciner m.m.
Citera
2026-08-18, 14:36
Medlem
X3treams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxjohan1983
Det har ju medlemmar i denna tråden nämnt typ hundra gånger.
Diabetes, depression, hjärtinfarkt, mediciner m.m.

okej, och vad ska vi göra åt det?
Citera
2026-08-18, 14:39
Medlem
Citat:
Finns nog inget att göra för jag.
Citera
2026-08-18, 15:58
Medlem
Citat:

Precis det tråden gör, dvs påpeka vad som är galet i beteendet. Både för AAs egen del men framför allt för de som riskerar följa hans ex.
Är väl fint att tråden bryr sig. FB = en human stormakt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in