2026-08-18, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Det är verkligen inte så vi män känner. För vi fattar att vi inte kan få allt vi kanske skulle vilja ha. Så vi går inte och blir förbannade på våra förbjudna frukter.

Faktum är att det är hur jäkla lätt som helst att sluta lusta efter förbjuden frukt. Men tyvärr så tillhör vi en Gudlös och porrhjärntvättad generation, och många av oss har blivit programmerade att det är fint och önskvärt att odla en massa perversa fantasier.

Det som man kan bli sur och förbannad på, som man, är att ni kvinnor aldrig kan ta ansvar för era handlingar eller lustar heller för den delen. Men ta du och straffa honom för att han har lustat upp dig, och knulla honom eftersom du ändå inte tycker att du har nåt annat val. Kanske skaffa såna där häxnaglar så att du kan klösa honom riktigt djupt i ryggen när det går för dig. Som straff.
Sen hoppas du att du kan gå vidare med maken som om inget hade hänt. För det där som han gjorde med dig - är ju verkligen inte du liksom?

Så inga män våldtar eller tar "sin rätt" menar du? Men kvinnor som jag som lever 100% rätt men med önskade och svåra förbjudna känslor år ut och år in är inte värd vatten för dig? Hur länge har du varit gift förresten?
Citera
2026-08-18, 10:01
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvarjag
Jag skulle ge honom 100 frikort mot ett. Men det är inte bara för den här mannen utan jag är inte den svartsjuka typen. Han är det.
Men du, efter att ha läst en tidigare tråd som du har startat så är det ju väldigt uppenbart att du är olycklig och anledningen till att du inte känner svartsjuka är för att du inte tänder på din man längre.

Är det så farligt att skilja sig? Du lever ju ändå inte om du går runt och känner dig kvävd. Äktenskapet är över, och det verkar som att det var länge sedan. Varför gör du såhär mot dig själv?

Gräset kommer förstås inte vara grönare på andra sidan men du kommer förhoppningsvis må bättre i alla fall, och det är det väl värt?
Citera
2026-08-18, 10:01
Medlem
Connykrims avatar
Citat:
Så inga män våldtar eller tar "sin rätt" menar du? Men kvinnor som jag som lever 100% rätt men med önskade och svåra förbjudna känslor år ut och år in är inte värd vatten för dig? Hur länge har du varit gift förresten?

Men käften du vill knulla din mana kompis, fattar du hur störd du är? Sluta tänka på han l hitta nåt du äcklas av han istället
Citera
2026-08-18, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marageo
Med tanke på dina andra trådar låter det mest som någon slags verklighetsflykt. Tolkar det som att du är kvar med en våldsam man, som försökt strypa dig, som du inte vågar lämna och har flera barn med i ett annat land? I en tidigare tråd hade du tankar på att börja sälja sex för att försörja barnen om du lyckas ta dig ifrån det där. Och den här mannen du suktar efter är kompis med din man? Låter väl inte som någon särskilt bra idé.

Tanken har absolut cirkulerat i min lilla dumma hjärna också. Jag kanske använder den här mannen som en symbol för hur annorlunda allting hade kunnat vara, kanske är förälskelsen och åtron bara en fantasi eller projektion för något annat. Jag vet inte. Känner jag efter så vill jag ju så gärna vara nära honom bara och ligga med honom. Frågar jag min hjärna så vill den ju självklart bara klippa bort honom helt ur bilden så jag kan fortsätta mitt liv för mina barns skull.

Min man är inte så våldsam längre det har blivit bättre. Jag har ställt mer krav och stått på mig mer. Agerar man dörrmatta blir man ju behandlad som en. Jag vågar ta mer ton. Kanske för att jag på alla plan gett upp? Finns inget att förlora riktigt. Han kan såklart döda mig och det är kanske inte en helt obetydlig risk för det om jag lämnar men gör jag det snyggt när barnen är vuxna så tror jag risken är rätt liten.
Citera
2026-08-18, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Men käften du vill knulla din mana kompis, fattar du hur störd du är? Sluta tänka på han l hitta nåt du äcklas av han istället

Du kan kliva ner från din höga häst om du själv inte levt det liv du förespråkar. Jag lever det men brottas med svåra känslor sedan åratal. Du kan återkomma när du gjort samma resa med högre svansföring.
Citera
2026-08-18, 10:05
Medlem
Connykrims avatar
Citat:
Du kan kliva ner från din höga häst om du själv inte levt det liv du förespråkar. Jag lever det men brottas med svåra känslor sedan åratal. Du kan återkomma när du gjort samma resa med högre svansföring.

Känslor? Jag har velat knulla olika kollegor flera gånger men tittar ät andra hållet och går vidare inte gråter på fb som en hora.
Citera
2026-08-18, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Men du, efter att ha läst en tidigare tråd som du har startat så är det ju väldigt uppenbart att du är olycklig och anledningen till att du inte känner svartsjuka är för att du inte tänder på din man längre.

Är det så farligt att skilja sig? Du lever ju ändå inte om du går runt och känner dig kvävd. Äktenskapet är över, och det verkar som att det var länge sedan. Varför gör du såhär mot dig själv?

Gräset kommer förstås inte vara grönare på andra sidan men du kommer förhoppningsvis må bättre i alla fall, och det är det väl värt?

Jag har tagit upp skilsmässa men min man vill inte det. Han är inte intresserad av något jag föreslår. Jag har försökt i många år men nu försöker jag inte längre. Jag håller med om att man ska vattna sin egen gräsmatta och jag lever ju efter det. Jag lever 100% för min familj men har dessa jobbiga känslor som plågar mig. År ut och år in. Jag har tänkt att de ska gå över. Jag skulle vilja veta om hur många år så jag har mållinjen i horisonten.
Citera
2026-08-18, 10:07
Medlem
Citat:
Lägg mina kort. Spå mina händer. Ge mig ett svar! Kommer det bli han och jag? Jag tror att det räcker med en gång så kan jag glömma den här frustrerande förälskelsen sen. En natt tillsammans är allt jag begär!

Så sågs vi igen. Plågsamt och hoppfullt. Skönt och obehagligt. Din överkropp som spänner, nej väller fram under skjortan. Så du gillar att träna? Vill bara straffa dig för att du klär dig så utmanande i min och alla andras närvaro. Jag åt sådana som dig till frukost innan jag gifte mig men nu är jag som kättrad i berget. Fastlåst. Bojorna är för tunga och jag kan bara se dig gå förbi. Varje eller vartannat år och åren går och jag får ingen ro. Jag vill bara knulla dig en gång så jag kan komma vidare.

Vad ska jag göra? Det har pågått i kanske 6 år varav senaste 4 varit fruktansvärt lidelsefulla och jag som vanligtvis gillar smärta går snart under. En natt så kan vi gå vidare sen. Jag kommer ju inte vidare annars.

Fantiserar om att vi hamnar på en öde ö och inte har något val än att vara nära för att hålla värmen, förbjudet befriande att vara så långt från civilisationens regler och lagar, Tänker du på mig? Du måste ju känna mina blickar klä av dig varje gång vi möts. Är det därför du tar dig tiden att komma nära fast du inte borde? Eller försöker du vara barmhärtig?

Vad gör man med förbjuden frukt som aldrig faller från grenen? När man leker med elden men aldrig bränner sig? Hur kan man sluta? Jag tror ärligt talat att ett rejält knull räcker. Ni som varit i samma situation.... vilken väg valde ni och hur gick det?

Jag tror att du behöver hjälp av psykvården och inte ett knull.
Citera
2026-08-18, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Känslor? Jag har velat knulla olika kollegor flera gånger men tittar ät andra hållet och går vidare inte gråter på fb som en hora.

Hur många år har du varit gift? Jag har 2-siffrigt.
Citera
2026-08-18, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2026debatt
Jag tror att du behöver hjälp av psykvården och inte ett knull.

Vad tänker du att psykiatrin ska göra för mig? Valium?
Citera
2026-08-18, 10:08
Medlem
Citat:
Vad tänker du att psykiatrin ska göra för mig? Valium?

Ingen aning, men det finns säkert ett namn för det du lider av.
Citera
2026-08-18, 10:09
Medlem
Connykrims avatar
Citat:
Hur många år har du varit gift? Jag har 2-siffrigt.
11. Så knip käft, du är ett slödder du går igång på sin mans vän och vill förfan att gan rövknullar dig, förstår du inte att de e sjukt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in