2026-08-18, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiert-Munning
Fantasier är inte farligt men det här verkar vara något hon satt i system, att kära ner sig i andra män än den hon är gift med. Det finns ytterligare en tråd i vilken hon beklagar sig över att det inte pirrar i kissen längre.
(FB) Fången i en bur

Mer eller mindre alla hennes trådstarter handlar om hennes olyckliga äktenskap och sexuella frustration som hon känner inför i stort sett allt med byxor i hennes vardag. Det här är inte sunt.

Det är samma man. Hur många år har du varit gift som yttrar dig så tvärsäkert om hur man ska leva i ett äktenskap? Jag har aldrig varit otrogen heller. Har du?
Citera
2026-08-18, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskburk
Dra iväg ett sms:
Nu kommer du på middag hit, och beter du dig snällt kanske du till och med får kuken sugen.

Män är inte speciellt svåra att ha att göra med.

Jag tror inte han skulle komma av respekt för mitt äktenskap.
Citera
2026-08-18, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Din flukt med skjorta som spänner har säkert bara för liten storlek eller käkar anabola och har små pungkulor. Du skulle bli besviken när han inte ens fått upp den eller den sloknat nästan direkt. Dröm istället och gå hem till gubben din och gör honom glad att du är vild och galen.

Det vore ju onekligen bra om det blev en sån trist situation mellan oss. Absolut bara bra.

Jag fullföljer mina äktenskapliga plikter i hemmet.
Citera
2026-08-18, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorsteniSthlm76
Du får kanske starka känslor för honom ifall ni skulle knulla?

Det vore såklart inte så bra men jag ser inte hur de skulle kunna vara starkare än de är nu. Jag lider.
Citera
2026-08-18, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapitalistkalle
Glöm det bara. Det kan säkert vara bra ett tag men sen visar det sig att det är en sån där kille med bromsspår i kalsongerna.

Det vore bara bra om det framgick att han hade masa ofördelakriga sidor. Jag ser inga alls nu. Möjligen små ålderstecken, men jag har också passerat min topp. Det betyder ingenting för min åtrå tyvärr.
Citera
2026-08-18, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Incel-männen hatar i grund och botten sig själva och projicerar detta på den kvinnliga delen av mänskligheten för att det är enklare än att erkänna sin egen feghet och misslyckande.

Till TS; se till att du slutar träffa denna person.

Jag träffar honom extremt sällan. Ibland en handfull gånger per år ibland vartannat år. Flyktiga snabba möten där vi mest utbyter korta hälsningsfraser.
Citera
2026-08-18, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Kvinnor.
Säkert lyckligt gift också..

Suck

Menar du att män inte är otrogna eller förälskar sig i andra? Jag har inte agerat på dessa känslor på 6 år. Har du gjort något liknande?
Citera
2026-08-18, 09:54
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvarjag
Jag är gift med barn. Självklart måste jag sätta barnen först.

Du måste ju tänka på dig själv också.
Citera
2026-08-18, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softpotatis
Min undran är om detta går som otrogenhet? Jag hade nog upplevt situationen besvärligare än ett känslomässigt kalllt knull, 6 år som du trånat efter någon när du lever i ett förhållande är inte riktigt sjysst mot din partner kan jag tycka...antar att man kan i vissa ögonblick få såna tankar men inte i 6 år, då liknar det mer kärlek än åtrå.

Kan du prata om detta med din man?

Jaja du ville ha svar gällande hur du skulle göra? Jadu jag tror lite på karma och eftersom han inte gjort några allvarliga försök så får du helt enkelt kliva fram till honom och be om att få bli knullad!
Nu hoppas jag att killen i fråga kommer rata dig så att du får dig en näsbränna och ditt självgoda självförtroende får sig en rejäl törn. Men å andra sidan är jag rätt konservativ

Min man skulle inte acceptera ett "frikort" eftersom han som du är konservativ. Han accepterar inte heller skilsmässa.

Det vore självklart bra om föremålet för min åtrå tog kraftigt avstånd, men varför skulle han göra det? Jag har inte sagt något till honom.
Citera
2026-08-18, 09:55
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvarjag
Men läs min text jag är så sexuellt frustrerad och vill vara med den här jävla killen och så kan jag inte. Jag antar att det är så ni män känner hela tiden eftersom ni mycket sällan får välja vem och vad ni ska knulla. Är det därför ni är så aggressiva och hatiska mot kvinnor? Jag vill ju helst straffa honom först för att han går och frestar mig så.. och sen knulla honom. Och sen kan vi gå vidare i livet.

Det är verkligen inte så vi män känner. För vi fattar att vi inte kan få allt vi kanske skulle vilja ha. Så vi går inte och blir förbannade på våra förbjudna frukter.

Faktum är att det är hur jäkla lätt som helst att sluta lusta efter förbjuden frukt. Men tyvärr så tillhör vi en Gudlös och porrhjärntvättad generation, och många av oss har blivit programmerade att det är fint och önskvärt att odla en massa perversa fantasier.

Det som man kan bli sur och förbannad på, som man, är att ni kvinnor aldrig kan ta ansvar för era handlingar eller lustar heller för den delen. Men ta du och straffa honom för att han har lustat upp dig, och knulla honom eftersom du ändå inte tycker att du har nåt annat val. Kanske skaffa såna där häxnaglar så att du kan klösa honom riktigt djupt i ryggen när det går för dig. Som straff.
Sen hoppas du att du kan gå vidare med maken som om inget hade hänt. För det där som han gjorde med dig - är ju verkligen inte du liksom?
Citera
2026-08-18, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Jo, du har varit otrogen i 6 år.

Säg till gubben och låt honom ge dig ett fritt knull istället. Om det nu är så att du ens vill fortsätta vara med honom men glöm aldrig att det du känner är psykologiskt på grund av att du känner att du inte får eller kan. Du hade inte ens velat ha honom om du var singel..

Jag skulle ge honom 100 frikort mot ett. Men det är inte bara för den här mannen utan jag är inte den svartsjuka typen. Han är det.
Citera
2026-08-18, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte
Du måste ju tänka på dig själv också.

Genom att förstöra deras framtid för ett ligg? Det är ju rätt svårmotiverat för vilken moder som helst. När de är vuxna kanske jag kan ta ett annat beslut men det är ett par år kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in