2026-08-18, 00:16
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lolacola
Vart har du fått uppgiften att #813 står som ogift och även kvinnan med samma efternamn som står på lagfarten med honom?

Vad jag kan se står de fortfarande dom gifta vid min sökinsatser.

Men har också en oberoende källa som bekräftar separation efter händelsen.
Jag utgick från inlägg #68752, där min efterforskning visade att mannen som kan kopplas till adressen raderat sig från Ratsit samt att separation skett för åratal sedan.
Citera
2026-08-18, 00:24
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
Bara chatgpt från honom, sedan ändrar han lite ord bara så det inte ska spåras. Inte märkvärdigare än så från fd godisförsäljaren/588.
Ja, det är nog säkert så det går till när han författar sina ofantligt "viktiga" inlägg. Dessa blir dock per automatik fullkomligt löjeväckande. #588
Citera
2026-08-18, 00:36
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Jag utgick från inlägg #68752, där min efterforskning visade att mannen som kan kopplas till adressen raderat sig från Ratsit samt att separation skett för åratal sedan.
Det kan säkert vara så att den numera ogifta 37-åriga kvinnan med samma efternamn som #813 har haft en relation med honom tidigare, men det är inte kvinnan han per idag är gift med och som det lämnats in skilsmässoansökan för. Separationen från den nuvarande partnern är dagsfärsk och kommer att pågå rent juridiskt i sex månader eftersom #813 har minderåriga barn. Den som känner sej manad och har tid att reda ut det här kan kanske höra av sej till Skatteverket och undersöka släktförhållandena istället för att bara spekulera här i tråden.

Edit: Enligt Facebook har den ogifta 37-åriga kvinnan en relation med en man som har ett helt annat, mycket vanligt, efternamn.
Senast redigerad av MisterClueless 2026-08-18 kl. 00:44.
Citera
2026-08-18, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jag skulle inte säja att han är bra med ord, utan snarare att han tror att han är bra med ord. Jag råkar på sådana där figurer ibland som inbillar sej att texten blir både viktigare och bättre av att dom inflikar lite juridiska termer och "fina" ord dom hört, men inte till fullo begripit, i andra sammanhang. Den hårda verkligheten är att det bara blir sämre. #588

Jaja, det är bara ordbajs från chatgpt. 588
Citera
2026-08-18, 00:45
Medlem
Citat:
Ja, det är nog säkert så det går till när han författar sina ofantligt "viktiga" inlägg. Dessa blir dock per automatik fullkomligt löjeväckande. #588

Skrattretande, likadant med denne ständige vessla, menar mellanhand så klart som Adfjant säger att 785 drabbades av. 😅
Citera
2026-08-18, 00:52
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano47nym
Skrattretande, likadant med denne ständige vessla, menar mellanhand så klart som Adfjant säger att 785 drabbades av. 😅
Ja, men visst är det skrattretande! Alla dessa gäddförsvarare är ju bara så otroligt pinsamma. Mellanhanden Mållgan jobbar förmodligen treskift vid det här laget. 🙄 # alla gäddor med uselt försvar
Citera
2026-08-18, 09:08
Avstängd
Citat:
Ja, men visst är det skrattretande! Alla dessa gäddförsvarare är ju bara så otroligt pinsamma. Mellanhanden Mållgan jobbar förmodligen treskift vid det här laget. 🙄 # alla gäddor med uselt försvar
Gäddförsvarare och gäddornas egna ursäkter är utan tvekan underhållande. Påhittade mellanhänder, felskickade kukbilder, fellästa siffror. Händer detta andra människor än pedofiler fångade i dumpens nät? Skulle inte tro det! Och så alla gäddors totalt förvånade uppsyn när de blir upplysta om att den de chattat med är 13 år. Hade de ingen aaaaaaning om 😳

#alla
Citera
2026-08-18, 09:46
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Konfrontation för 813. Gäddan tar någon i hand och presenterar sig som Arvid. Vem är det han ta i hand? Patrik Sjöberg har väl nästan gjort en grej av att inte ta i gäddhänderna, gjorde han ett undantag här, eller är det nån annan?

Nån som hajat vad som händer i #813-konfrontationen?
Citera
2026-08-18, 10:48
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Konfrontation för 813. Gäddan tar någon i hand och presenterar sig som Arvid. Vem är det han ta i hand? Patrik Sjöberg har väl nästan gjort en grej av att inte ta i gäddhänderna, gjorde han ett undantag här, eller är det nån annan?

Nån som hajat vad som händer i #813-konfrontationen?

Troligtvis en medarbetare som fungerade som lockbete

Inget annat

Citera
2026-08-18, 10:53
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Ja, precis alltså det blir ju bara en massa "ordsallad" som han håller på med lol #588

På tal om ordsallad
Så är ju detta också en stjärna

https://dumpen.se/2024/02/02/ordsallad-napp-362-stockholm/

Konfontationen är bra
Han skyller på att han snart skall dö
Ringer sedan upp Sara och låtsas att vara någon annan
Och ett "skrik"

Klassiskt så det förslår

Ordsallad
362
Citera
2026-08-18, 11:01
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
På tal om ordsallad
Så är ju detta också en stjärna

https://dumpen.se/2024/02/02/ordsallad-napp-362-stockholm/

Konfontationen är bra
Han skyller på att han snart skall dö
Ringer sedan upp Sara och låtsas att vara någon annan
Och ett "skrik"

Klassiskt så det förslår

Ordsallad
362

Ah en av mina favoriter! Är "döende" (men lever ännu) och det förvirrade samtalet med det episka "aaoo" på slutet. #362
Citera
2026-08-18, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lampanblinkar
Bor han i Eslöv?
Han är inte skriven där, men är där en hel del
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto