2026-08-17, 23:14
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Hjälp...vad skriver tokdåren nu? #588
Kort svar så skrev han detta "Milf Man I Love Fall Skeleton Pumpkin Autumn Lover Women" ett tryck direkt riktad till kvinnor... Men "MILF" som enligt tröjan står för "Man I Love Fall" är inte korrekt. Det etablerade betydelsen beskriver uttryckligen att kvinnan betraktas som ett sexobjekt på ett kränkande och diskriminerings/arbetsrättsligt perspektiv. Något du tycks finna roligt din sjuka.... 🤬 Skulle du skratta lika mycket om vi publicerade saker på personer som står dig nära ?"
Citera
2026-08-17, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ERKKANM
Kort svar så skrev han detta "Milf Man I Love Fall Skeleton Pumpkin Autumn Lover Women" ett tryck direkt riktad till kvinnor... Men "MILF" som enligt tröjan står för "Man I Love Fall" är inte korrekt. Det etablerade betydelsen beskriver uttryckligen att kvinnan betraktas som ett sexobjekt på ett kränkande och diskriminerings/arbetsrättsligt perspektiv. Något du tycks finna roligt din sjuka.... 🤬 Skulle du skratta lika mycket om vi publicerade saker på personer som står dig nära ?"

Märks att 588 läser denna tråd
Citera
2026-08-17, 23:19
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Arbetsförmedlaren som tack vare dumpen fick 7 års fängelse och blev av bort någon annans narkotika till ett gatuvärde av 100.000.000 kr ligger bra till för mig. Att vara stämplad som pedofil är hans minsta problem.
Hahaha, ja den där jävla dåren hade nog hellre levt med en kink för både pedofili, nekrofili och kannibalism i lycklig symbios än att vara skyldig någon lättkränkt gängtopp flera miljoner för bortslarvat knark. #309
Citera
2026-08-17, 23:22
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Han brukar kalla Sara för cancerkortet, kalhygget och kokainhoran om vartannat. Nu rasar han över en generisk tisha som exakt 0 kvinnor skulle ta illa upp för. Skickar kukbilder till både fiktiva och riktiga barn på kamrat gör han också. Vi får vara tacksamma att vi får följa hans resa genom psykosen.
Citera
2026-08-17, 23:26
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Hahaha, jag dör! 🤣 🤣 Jag måste medge att det faktiskt är någonting alldeles särskilt och extra roande med människor som försöker låta myndiga utan att ha den kompetens som krävs. När det dessutom handlar om trycket på en T-shirt blir det fullkomligt absurt. #588
Citera
2026-08-17, 23:33
Medlem
Citat:
Han brukar kalla Sara för cancerkortet, kalhygget och kokainhoran om vartannat. Nu rasar han över en generisk tisha som exakt 0 kvinnor skulle ta illa upp för. Skickar kukbilder till både fiktiva och riktiga barn på kamrat gör han också. Vi får vara tacksamma att vi får följa hans resa genom psykosen.

Det han kallar Sara för faller under förtal. Begriper inte 588 det? Så mycket som han tjatat om förtal annars.
Citera
2026-08-17, 23:33
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Och han anser att tröjan är kränkande mot kvinnor men kan kränka Sara?? Hur ska raketmannen ha det? #588
Citera
2026-08-17, 23:35
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Hahaha, jag dör! 🤣 🤣 Jag måste medge att det faktiskt är någonting alldeles särskilt och extra roande med människor som försöker låta myndiga utan att ha den kompetens som krävs. När det dessutom handlar om trycket på en T-shirt blir det fullkomligt absurt. #588
Alltså han är bra med ord men han är inte direkt smart lol
Citera
2026-08-17, 23:37
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ja, det är ju helt sanslöst. Tror det äckliga pedofila raketpuckot på fullaste allvar att Dumpens frontfigur Patrik Sjöberg skulle nedlåta sej till att klä sej i ett plagg med en text som objektifierar och nedvärderar kvinnor? Och ingen på Dumpen, inklusive Sara, skulle i så fall notera detta fatala misstag? Finns det inte möjlighet att tvångsmedicinera #588? Han verkar vara i stort behov av det.
Citera
2026-08-17, 23:49
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Alltså han är bra med ord men han är inte direkt smart lol
Jag skulle inte säja att han är bra med ord, utan snarare att han tror att han är bra med ord. Jag råkar på sådana där figurer ibland som inbillar sej att texten blir både viktigare och bättre av att dom inflikar lite juridiska termer och "fina" ord dom hört, men inte till fullo begripit, i andra sammanhang. Den hårda verkligheten är att det bara blir sämre. #588
Citera
2026-08-17, 23:56
Avstängd
ERKKANMs avatar
Citat:
Jag skulle inte säja att han är bra med ord, utan snarare att han tror att han är bra med ord. Jag råkar på sådana där figurer ibland som inbillar sej att texten blir både viktigare och bättre av att dom inflikar lite juridiska termer och "fina" ord dom hört, men inte till fullo begripit, i andra sammanhang. Den hårda verkligheten är att det bara blir sämre. #588
Ja, precis alltså det blir ju bara en massa "ordsallad" som han håller på med lol #588
Citera
2026-08-18, 00:12
Medlem
Citat:

Bara chatgpt från honom, sedan ändrar han lite ord bara så det inte ska spåras. Inte märkvärdigare än så från fd godisförsäljaren/588.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in