Citat:
Ursprungligen postat av
nodraketen
om du går tillbaka i tråden så var det några skribenter minns inte om du var en av dem som sa alla i tråden måste rösta rött, jag fick order om rösta rött eller lämna tråden.
Vilket jag såklart skiter fullständigt i, det finns ingen regel som säger man måste vara PK och rösta på ett speciellt sätt för deltaga i tråden.
det på minner lite om när staten försökte tvinga alla ta covid vaccin.
folk väljer själva vad de väljer göra i sina liv de få rättigheter vi har kvar tänker jag inte ge upp, vilket mina personuppgifter är en av dem med
Men lägg ner, jag har fan aldrig sagt att man ska rösta vänster din tomte. Däremot har du visat din otroliga intelligens när du klämde till med att moderaterna inte alls lagt in en förslag som kränker den personliga integriteten.
Att vara PK idag är ju att vara emot invandring och tycka att barn ska låsas in i fängelse. För femton år sedan var det något helt annat. Det skiftar serru...
Partiet som värnar mest om den personliga integriteten är väl typ MP i dagens läge. Det är en observation, inte en uppmuntran att rösta på dem. Förtydligande så även stolpskott ska fatta.
Nä, undra om inte IMY ska få tummen ur någon gång. Också nyfiken på hur det går för vår vän Siedler och hans process mot Krimfup. Lust att uppdatera oss andra?