2026-07-10, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Nej inget jag har tänkt på, men kanske ligger något i det?

Kan man inte uttrycka sig vettigt i text är det ju som omöjligt att få till något annat, så grundläggande skriftlig förmåga krävs skulle jag säga.
Till det krävs att man är någorlunda synkad och drar åt samma håll och har samma stil vad gäller att kommunicera, blir jobbigt om den ena bara vill ställa frågor men inte svara på några och heller inte vill berätta om sig själv.

En del män verkar tro att deras drömpingla ska finnas nästgårds och att dom får till träffar utan någon som helst ansträngning, det är nog väldigt få förunnat om det ens förekommer?
Sen är många män luddiga i sin profil med vad som söker men säger sig söka samma som mig, men det blir tydligt efter några frågor att dom söker något helt annat och då förstår jag att dom räds en del avstånd.
Några kan säkert vara ute på vänsterprassel men det kvittar, tycker dom att 5 mil är för långt för en träff så får dom hitta någon annan.
Detta är en av mina dealbreakers. Kan man inte hantera svenska språket är man inte intressant för mig.

Är verkligen inte intresserad av att höra hur mycket någon vill knulla mig och i vilka hål och satan och hans morsa...
Citera
2026-07-10, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnSunset
Detta är en av mina dealbreakers. Kan man inte hantera svenska språket är man inte intressant för mig.

Är verkligen inte intresserad av att höra hur mycket någon vill knulla mig och i vilka hål och satan och hans morsa...

Precis, hur ska man annars får veta något om tilltänkt sexpartner?
Här brister många män enligt mitt tycke för dom allra flesta är antingen mest trögpratade eller så börjar dom sexchatta utan att ha kontrollerat om även jag vill det. Då blir det tack och hej.
Citera
2026-08-05, 12:31
Avslutad
Citat:
Här brister många män enligt mitt tycke för dom allra flesta är antingen mest trögpratade eller så börjar dom sexchatta utan att ha kontrollerat om även jag vill det. Då blir det tack och hej.

Hänger du fortfarande på BC?
Citera
2026-08-09, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paysandoo
Vad finns det för "sex dating" sidor nu för tiden?

Osäker på om man får fråga det. Får man inte fråga efter såna sidor så bortse ifrån min fråga.

Förut kunde man lägga ut annonser på rosasidan, där man sökte efter kvinnor för att ha "lite kul", men det verkar borttaget. Får man inte längre lägga upp såna annonser där?

Det finns en ny sida som heter lustkontakt.se som är lovande. Mer möjligheter till filtrering osv, så borde vara enklare att hitta träffar där
Citera
2026-08-15, 15:50
Medlem
swebarbs avatar
Citat:

Märkligt att man inte ska prata sex på en sexsida ?
Citera
2026-08-16, 17:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Ska och ska. Man kanske inte vill prata om sex med vemsomhelst...
Citera
2026-08-17, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb

Det är inte självklart att alla önskar sexchatta så varför börjar man göra det utan att kolla om den andre är med på det?
För mig låter det som en man som bara vill få ut något för egen del framför skärmen och jag söker endast träff på riktigt.

Kan vara stor skillnad på att prata om sex på ett neutralt sätt och att sexchatta, för dom flesta är det en viss skillnad skulle jag tro.
Har inget emot att prata om sex men vill inte att han sitter och runkar samtidigt för då tycks han inte ha tid eller någon hand ledig att skriva med...
Citera
2026-08-17, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilith
Ska och ska. Man kanske inte vill prata om sex med vemsomhelst...

Exakt, jag söker en sexpartner för att ha sex med irl, inte för att chatta och tillfredsställa random man.
Citera
2026-08-18, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BradS
Badoo. Lätt. Har varit på en del olika, men de sidor som är avsedd just för sexdejting så är tröskeln mycket högre, dels för att det är tusentals killar på dem vars enda mål är att hitta en villig tjej, så tjejerna är mycket mer svårflirtade. Det kan gå, men en sida som Badoo, som handlar mer om "träffa nya vänner" är helt klart mycket mycket mer framgångsrikt territorium.

Majoriteten av de jag knullat har jag träffat via Badoo, både sådana jag snackat med i veckor, månader innan en träff och de jag haft spontantträff med för kvällen.

Det första man får på badoo brukar vara en DP,det känns ju halv mysigt att vakna till en kuk med massor av päls runt om🤢🤮
Citera
2026-08-18, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lobstok
Har dejtat lite på badoo och alltid undrat hur det är på bc eftersom det går 100 killar på varje brud
Hur fan väljer bruden en kille?

I slutändan känns det som det är lättare att doppa med badoo om man är lite vass

Använder ni samma taktik på badoo och bc?

Rätt lätt att välja 😉 presentation & bild. Prata lite med honom,märker efter ett tag om det är liggbart eller inte
Citera
2026-08-18, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrx007
Hej

Fick något mail om någon sida som tydligen heter 6corner.com

Är det någon som vet vad det är och handlar om?
Är det en seriös sida?
Är det massa fejkprofiler?
Eller vad är det för något?

Finns fejk på badoo oxå..
Citera
2026-08-20, 09:59
Avslutad
Citat:
Det är inte självklart att alla önskar sexchatta så varför börjar man göra det utan att kolla om den andre är med på det?
För mig låter det som en man som bara vill få ut något för egen del framför skärmen och jag söker endast träff på riktigt.

Kan vara stor skillnad på att prata om sex på ett neutralt sätt och att sexchatta, för dom flesta är det en viss skillnad skulle jag tro.
Har inget emot att prata om sex men vill inte att han sitter och runkar samtidigt för då tycks han inte ha tid eller någon hand ledig att skriva med...

Hur har det gått på BC? Har du hittat nån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in