Citat:
Men en del vill bara byta bilder eller ha gratis sex-chatt, och det är inte min tekopp, jag söker fysiska träffar, inget annat.
Och uppfyller jag inte mannens utseende-önskemål är jag helt okej med att höra det, men jag vill inte luras till att tro att vi har en träff på gång, bara för att en man ska snika åt sig bilder, för det får han ändå inte.
Det lyckas för övrigt inte med mig heller, men det är när dom inser det som det kan bli tyst, och då antar jag att dom inte sökte samma som mig, dom kanske bara sökte någon att prata med. Men då kan dom ringa någon jour-linje ifall dom känner sig ensamma
Men jag vill inte slösa tid på chatt som inte leder någonvart, och såklart måste man chatta en del, men syftet är att få till en fysisk träff av det hela.
Senaste tiden har jag pratat med två olika män, den ena tystnade då vi bokat träff men han fick förhinder, sen verkar jag vara blockad, eller så låter han bara bli att läsa mitt senaste mess.
Den andre mannen tystnade när han inte fick någon privat bild, vilket jag tydligt upplyst om i profilen att jag inte lämnar ut.
Inte säkert att det är männens fel, jag kanske är kass på vibbar, men jag vidtar ändå en del åtgärder för att sålla bort dom som bara slösar min tid, så jag tycker att det är så tråkigt att råka ut för såna som inte tänker fullfölja det hela.
Hade varit intressant om någon som inte är intresserad kunde läsa min profil och säga om det är något som är otydligt, för jag tycker att jag är tydlig. Eller så är det enstaka män som kör en rövare och blir sura när det inte lyckas?