2026-08-26, 19:10
Medlem
BePatients avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
För mig låter det som en man som bara vill få ut något för egen del framför skärmen och jag söker endast träff på riktigt.
Vänta... va? För att de talar skamlöst på internet vill de inte träffas i verkligheten? Hur hänger det ihop?
Citera
2026-08-26, 19:35
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilith
Ska och ska. Man kanske inte vill prata om sex med vemsomhelst...

Hur ska man då veta om man matchar varandra ? Klart man måste prata om sånt på en sexsida ska man prata om vädret eller ?
Citera
2026-08-26, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BePatient
Vänta... va? För att de talar skamlöst på internet vill de inte träffas i verkligheten? Hur hänger det ihop?

Min erfarenhet är att dom som vill sexchatta i regel inte tänker träffas på riktigt utan bara söker underhållning för stunden.
Sen finns det säkert dom som vill göra både ock, men då jag har noll intresse av att sexchatta så blir det inget av med det från min sida.
Citera
2026-08-26, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Hur ska man då veta om man matchar varandra ? Klart man måste prata om sånt på en sexsida ska man prata om vädret eller ?

Min synvinkel på det, är att man kanske vill kolla om mannen är av intresse innan man vill prata sex med honom?
Om inte mannen som människa är av intresse för mig så vill jag heller inte prata om sex med honom, men inte så många män vill visa hur dom är innan dom vill prata sex och då lägger jag ner det hela.
Citera
2026-08-27, 06:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Nej, man måste inte prata om "sånt" med exakt alla som råkar befinna sig på en viss sajt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in