Citat:
Ursprungligen postat av
Paysandoo
Vad finns det för "sex dating" sidor nu för tiden?
Osäker på om man får fråga det. Får man inte fråga efter såna sidor så bortse ifrån min fråga.
Förut kunde man lägga ut annonser på rosasidan, där man sökte efter kvinnor för att ha "lite kul", men det verkar borttaget. Får man inte längre lägga upp såna annonser där?
Det är ju det som denna tråd är till för.
Rosa sidan är en sida för att hitta prostituerade. Det går säkert att hitta någon nattfjäril där, som du får betala för.
När det gäller vanlig sex-dejting så finns det inte mycket längre som är bra. Det är något bättre utbud om du bor i trakterna av Stockholm eller Göteborg, men i övriga landet så är det svårt.
Bodycontact är i princip kört om du inte har en 20+ cm kuk eller gillar att ha kill-sex.
Klubb6 och Hemligg är också väldigt svåra. Det är enormt mycket killar och väldigt få tjejer, och tjejerna är extremt restriktiva.
Sidor som Victoria Milan, Ashley Madison och C-date är också körda nu för tiden. Utbudet har blivit extremt litet, och det är mycket scammers på dessa sidor.
Hade jag varit ute efter en tjej idag, hade jag nog försökt med vanliga dejting-appar som Tinder, Hinge etc etc, samt varit tydlig med vad jag söker.