2026-08-15, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ionia
Jag skulle inte kalla det hon gjort för förräderi - möjligen ett extremt pinsamt avhopp med uppenbart vaga förklaringar och ursäkter.

Att gråta ut i den media man ägnat hela sitt politiska liv åt att bekämpa och medvetet dra den egna rörelsen i smutsen är självklart inget annat än förräderi.
Citera
2026-08-15, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Du har väl rätt. Det är bara jag som är knäpp i huvudet. Jag gillar människor som mår dåligt och uppför sig konstigt, så därför klarar jag liksom inte av att vara arg på Sanna Hill. Just nu har jag själv en sådan ångest att jag knappt kan andas. Självklart ska hon inte vara välkommen tillbaka i den nationella rörelsen. Förlåt.
Kanske inte rörelsen. Men vi får väl se om Marcus Allard gör en annan bedömning. ( den del av rörelsen hon dragits till har ju varit problematiskt, det kanske Marcus Allard tar hänsyn till) Han är mycket kunnig så jag litar på hans omdöme och det hoppas jag att alla andra Örebro partister gör oavsett vilket beslut Han fattar. Krya på dig. ( PS. Just nu bäddar en massa AFS,are för Sanna Hills förlåtelse genom att kräva att Marcus Allard ska debattera mot Gustav Kasselstrand på X, jag sa åt dom att gå hem och städa upp i AFS innan dom kommer till X för att ställa krav på Örebro partiet)
Senast redigerad av andeklas 2026-08-15 kl. 16:00.
Citera
2026-08-16, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ionia
Jag tror inte någon på vänstersidan faktiskt tror att hon bytt åsikter. Hon säger ju själv att det beror på ytterhögerns påstådda kvinnofientlighet - alltså hade det inte att göra med deras (påstådda) rasim nazism och fascism som hon inte tagit avstånd ifrån.

Jag skulle inte kalla det hon gjort för förräderi - möjligen ett extremt pinsamt avhopp med uppenbart vaga förklaringar och ursäkter.

Förräderi är ett ord jag skulle spara till "fiender till staten" typ högprofilerade spioner och såna är lika ovanliga som vita tigrar.

Hon skrev (väldigt kortfattat) på sin Facebook-sida (när hon fick en fråga om invandring) att hon omvärderat synen på invandring (och även vita som skaffat barn med icke-vita)
Citera
2026-08-16, 00:47
Medlem
JoakimBalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Vilken fråga?

se det så hära.. när Sverige har blivit Irak.. vart ska irakierna fly till härnäst?
Citera
2026-08-16, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoakimBall
se det så hära.. när Sverige har blivit Irak.. vart ska irakierna fly till härnäst?

På vilket sätt har din fråga med trådens ämne att göra?
Citera
2026-08-16, 01:06
Medlem
JoakimBalls avatar
Citat:
På vilket sätt har din fråga med trådens ämne att göra?

hon hoppar av lyder tråden... min fråga är till vad?
Citera
2026-08-16, 01:12
Medlem
Citat:
hon hoppar av lyder tråden... min fråga är till vad?

Vet inte. Men sällskapet lär oavsett bli bättre än hos extremistjävlarna hon lämnade😉
Citera
2026-08-16, 01:14
Medlem
JoakimBalls avatar
Citat:
Vet inte. Men sällskapet lär oavsett bli bättre än hos extremistjävlarna hon lämnade😉

men vad dock?
Citera
2026-08-16, 01:19
Medlem
Citat:
men vad dock?

T ex civiliserade människor.
Citera
2026-08-16, 01:56
Medlem
JoakimBalls avatar
Citat:
T ex civiliserade människor.

men varför om de är civiliserade har de flytt sin civilisation? det är den hon flyr till?
Citera
2026-08-16, 06:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av andeklas
Kanske inte rörelsen. Men vi får väl se om Marcus Allard gör en annan bedömning. ( den del av rörelsen hon dragits till har ju varit problematiskt, det kanske Marcus Allard tar hänsyn till) Han är mycket kunnig så jag litar på hans omdöme och det hoppas jag att alla andra Örebro partister gör oavsett vilket beslut Han fattar. Krya på dig. ( PS. Just nu bäddar en massa AFS,are för Sanna Hills förlåtelse genom att kräva att Marcus Allard ska debattera mot Gustav Kasselstrand på X, jag sa åt dom att gå hem och städa upp i AFS innan dom kommer till X för att ställa krav på Örebro partiet)

Varför skulle Örebropartiet vilja ha något med Sanna Hill att göra överhuvudtaget? De vill ha kompetenta människor i ledet, inte opportunister. Jag tror inte ens att de vet vem Sanna Hill är. Och om de får reda på det är jag hundra procent säker att de inte kommer ta i henne med tång. Sanna Hill är en extremt farlig mänskliga att ha att göra med.
Citera
2026-08-16, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallevalle
Sanna Hill är en extremt farlig mänskliga att ha att göra med.

Är det för att hon gick och pratade med DN eller vad menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in