Citat:
Jag sa att jag flyttade hemifrån och tog bolån tidigt, var i hela friden fick du LSS ifrån? 😂
Att skryta man hamnade på LSS när man är 17 är inget att skryta om.
Men vad är det som får dig att tro och tycka deras mamma skulle ha någon makt över sina söner som flyttat hemifrån. Om det nu skulle vara så, så är det påsögot hon borde ha koll på. Förstår inte varför du hänger upp dig på hon skulle styra och ställa över Jacke å Chrippa. Dom började med sin kanal långt efter påsögot smetade in sig i bajs och rynkade inför sina tittare.
Sen det feta: Du menar att det endast och bara finns dessa 2 alternativ..Då skulle jag jättegärna vilja se det underlaget. För det måste du ha. För du säger att det endast finna 2 möjligheter.
Men vad är det som får dig att tro och tycka deras mamma skulle ha någon makt över sina söner som flyttat hemifrån. Om det nu skulle vara så, så är det påsögot hon borde ha koll på. Förstår inte varför du hänger upp dig på hon skulle styra och ställa över Jacke å Chrippa. Dom började med sin kanal långt efter påsögot smetade in sig i bajs och rynkade inför sina tittare.
Sen det feta: Du menar att det endast och bara finns dessa 2 alternativ..Då skulle jag jättegärna vilja se det underlaget. För det måste du ha. För du säger att det endast finna 2 möjligheter.
Det var ett svar på det förra påhoppet om att jag skulle vara underbegåvad, inget annat.
För det andra: Det handlar inte om att mamman ska ha makt över sina vuxna söner som flyttat. Det handlar om att hon uppenbarligen helt saknat förmåga att sätta gränser under hela deras uppväxt.
Det feta där du efterfrågar underlag för mina två alternativ (att föräldrarna antingen tittat på eller aktivt hjälpt till med ekonomiska upplägg)
Underlaget har du i utredningarna kring Chrippas ekobrott. Oavsett att hovrätten senare friade pappan rent juridiskt, så visar hela polisutredningen svart på vitt att familjen var högst medveten om och indragen i pengaslusseriet.
Antingen blundar man eller så är man så pass insatt i karusellen att man hamnar i domstolsförhandlingar.
Det är ren och skär fakta, inte tyckande.