2026-08-14, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Jo fri vilja men den fria viljan kan manipuleras i den riktning som dom vill.

Det är det som är grejen med gang stalking du vet inte vad du vill därför har gang stalkarna det perfekta alternativet för dig men det innebär förstås att dom måste ta bort alla andra alternativ så att du väljer just det alternativ som dom vill att du ska välja det är ju det som gang stalkers kallar för den otroligt fria demokratin.

Så för att försöka förstå vad du säger så vet du inte om du är hetero eller homo men de här gangstalkarna försöker få dig att bli bög genom att ta bort alternativet hetero?

Och allt det har någon slags koppling till att du upplever att du inte bor i en demokrati?
Citera
2026-08-14, 21:49
Medlem
Mike89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Det är väl inte riktigt sant, det finns faktiskt några TI som har länkat till videos.

Kruxet var väl snarast att det var videos på typ en vit skåpbil och någon pensionär som tittade ned i frysdisken i en mataffär. Mao helt vardagliga händelser som övertolkas.

Men jag håller med om att avsaknaden av bevis är fundamental - vilket såklart är självklart. Du, jag och alla andra friska personer begriper ju såklart att det bara handlar om paranoida vanföreställningar där TI'n totalt misstolkar en vardaglig företeelse.

Och med "de" och "här" syftar du på att det finns en massa gang-stalkers på Flashback som har som arbetsuppgift att få dig att se galen ut?

Ja så kanske det skulle kunna vara. Eller så är du helt enkelt paranoid och ser spöken där det inte finns spöken.

Programmet attackerar en så subtilt att det är svårt att bevisa vad dem gör.
Men jag har lyckats fånga en del på kamera.

Och jag är inte paranoid.

Sanningen är att jag är utsatt och att det är folk på fb och andra ställen som jobbar hårt på att diskreditera mig och andra äkta targeted individuals (vilket är sällsynt)
Dem flesta som hävdar sig vara utsatta är agenter som hjälper att mörka programmet och spela spel med äkta ti's som jag.
Citera
2026-08-14, 21:52
Medlem
Mike89s avatar
Citat:
Så för att försöka förstå vad du säger så vet du inte om du är hetero eller homo men de här gangstalkarna försöker få dig att bli bög genom att ta bort alternativet hetero?

Och allt det har någon slags koppling till att du upplever att du inte bor i en demokrati?

Personen skriver som en falsk ti som skickats hit för att jävlas med äkta ti's och hjälpa till med att få folk att tro att äkta ti's som jag är knäppa.

Fattar du?

Programmet kan skicka in en falsk targeted individual här och hävda att att dem blir utsatta av häxor som använder magi för att skada dem tex.

Det hjälper att få folk att tro att ALLA som hävdar att dem är utsatta är knäppgökar.

Folk behöver förstå att det är en stor del av mörkningen. Att ge folk uppdrag att hävda att dem är t.i's och galenprata för att få folk att tro att alla ti's är galna eftersom det är så många som pratar galet och samtidigt hävdar sig vara utsatta för detta program.

Själv hör jag varken röster eller tror att jag har chip i hjärnan eller hävdar att energivapen används för att skada mig.
Senast redigerad av Mike89 2026-08-14 kl. 21:54.
Citera
2026-08-14, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mike89
.... Och jag är inte paranoid. ....

Nej, nej, självklart inte

Citat:
Personen skriver som en falsk ti som skickats hit för att jävlas med äkta ti's och hjälpa till med att få folk att tro att äkta ti's som jag är knäppa.

Fattar du?
....

Ja jag fattar. Såväl RiktigTi som Anders43J är falska TI som jobbar för att alla ska tro du är knäpp. Och du är en av de få riktigaTi som finns

Citat:
... Programmet kan skicka in en falsk targeted individual här och hävda att att dem blir utsatta av häxor som använder magi för att skada dem tex.....

Ja nu när du säger det så är det fullständigt självklart.

Citat:
.... Att ge folk uppdrag att hävda att dem är t.i's och galenprata för att få folk att tro att alla ti's är galna ....

Ja jag håller med, det är ju onekligen en hel del galenprat i den här tråden.
Senast redigerad av WilleGarvin 2026-08-14 kl. 22:30.
Citera
2026-08-15, 04:43
Medlem
Mike89s avatar
Citat:
Nej, nej, självklart inte

Ja jag fattar. Såväl RiktigTi som Anders43J är falska TI som jobbar för att alla ska tro du är knäpp. Och du är en av de få riktigaTi som finns

Ja nu när du säger det så är det fullständigt självklart.

Ja jag håller med, det är ju onekligen en hel del galenprat i den här tråden.

Att du hånar sanningen jag skriver gör inte att det slutar vara sanning.

99% av så kallade targeted individuals är falska/galenpratare som hjälper att mörka programmet.

Om en persons beteende matchar en falsk t.i så räknar jag dem som en förr eller senare.
Citera
2026-08-15, 05:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Det är just det; inga bevis presenteras. Du har telefonen i fickan, ta upp den och filma. Ta foton på skumma saker osv. Men det händer ALDRIG! Hur kommer det sig?

Hur vet du att det inte händer? För du är stalker.
Normala människor går inte runt och filmar, det är ni avskum som gör.
Vill du ha en film på en galen stalker så har jag. Och ljudinspelningar på deras äckliga prat. Men ingenstans att ladda upp och varför ska jag lyfta ett finger för dig?
Vad kan du hjälpa mig med? Bad har du att erbjuda. Inget är gratis förstår du.
Mitt material sparar jag till rättssalen eller media. Det använder jag när det tjänar mig.

Alla utsatta tänker likadant. Ni ska ni åka fast, gang stalkers. Kriminella flockdjur med mobiler, för mycket fritid och en psykisk sjukdom,

Vuxenmobbare som ger er på vanliga människor som ni stör er på, är avundsjuka på, personet som ni upplever står ivägen för er och era asociala kaosaktiviteter, ert sjuka dominansbeteende.
Som stalkad har man strategier och till dem tillhör inte att dela med sig av dokumentation till stalkare, kreti och pleti.

Riktigt dumt inlägg det där. Klassisk stalkarprofil, det är enda förklaringen.
Citera
2026-08-15, 16:56
Medlem
Citat:
Att du hånar sanningen jag skriver gör inte att det slutar vara sanning.

99% av så kallade targeted individuals är falska/galenpratare som hjälper att mörka programmet.

Om en persons beteende matchar en falsk t.i så räknar jag dem som en förr eller senare.

Kruxet är väl att det du tror är sanning inte behöver vara sanning.

När det t.ex gäller din tes om att 99% av alla TI's är betalda desinfoagenter har du ingen som helst fakta utan det är ju bara något du ganska enfaldigt hoppas och tror.

En betydligt rimligare förklaring är att dessa "galenpratare" lider av paranoida vanföreställningar, att de faktiskt tror att de är utsatta för strålvapen, v2k eller giftpistoler.
Senast redigerad av WilleGarvin 2026-08-15 kl. 16:58.
Citera
2026-08-15, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notwanted
Hur vet du att det inte händer? För du är stalker.
Normala människor går inte runt och filmar, det är ni avskum som gör.
Vill du ha en film på en galen stalker så har jag. Och ljudinspelningar på deras äckliga prat. Men ingenstans att ladda upp och varför ska jag lyfta ett finger för dig?
Vad kan du hjälpa mig med? Bad har du att erbjuda. Inget är gratis förstår du.
Mitt material sparar jag till rättssalen eller media. Det använder jag när det tjänar mig.

Alla utsatta tänker likadant. Ni ska ni åka fast, gang stalkers. Kriminella flockdjur med mobiler, för mycket fritid och en psykisk sjukdom,

Vuxenmobbare som ger er på vanliga människor som ni stör er på, är avundsjuka på, personet som ni upplever står ivägen för er och era asociala kaosaktiviteter, ert sjuka dominansbeteende.
Som stalkad har man strategier och till dem tillhör inte att dela med sig av dokumentation till stalkare, kreti och pleti.

Riktigt dumt inlägg det där. Klassisk stalkarprofil, det är enda förklaringen.
Jag stalkar ingen, det är sjukt att göra det. Men att se klarsynt på era "problem" är en annan sak.
Så du har bevis, när kommer rättegången?
Citera
2026-08-15, 17:33
Medlem
Mike89s avatar
Citat:
Kruxet är väl att det du tror är sanning inte behöver vara sanning.

När det t.ex gäller din tes om att 99% av alla TI's är betalda desinfoagenter har du ingen som helst fakta utan det är ju bara något du ganska enfaldigt hoppas och tror.

En betydligt rimligare förklaring är att dessa "galenpratare" lider av paranoida vanföreställningar, att de faktiskt tror att de är utsatta för strålvapen, v2k eller giftpistoler.

Om man accepterar sanningen att det finns ett program som rekryterar massor med människor att stalka och trakassera en, så är det logiskt att samma program skulle rekrytera folk att mörka programmet genom att galenprata.

Det här behöver vara hemligt för att kunna fortgå.

Jag har blivit skjuten med något I benet som jag tror var en giftpistol och det är STOR skillnad på att säga det eftersom det finns bevis att den teknologin existerar, och vad falska ti's hävdar (att det finns maskiner som läser deras tankar tex)

Det här progammet är ett krig som förs mot mig och det har attackerat mig fysiskt på många sätt.

Du kan förneka hur mycket du vill, men sanningen är sanningen.

CIA DARTGUN
https://youtu.be/BSEnurBApdM?si=sKwq2HSubcRA_4Oo
Citera
2026-08-15, 17:46
Medlem
Citat:
Om man accepterar sanningen att det finns ett program som rekryterar massor med människor att stalka och trakassera en, så är det logiskt att samma program skulle rekrytera folk att mörka programmet genom att galenprata. ....

Fast det finns ju ingenting som tyder på att det finns något hemligt program. Vilket i sin tur innebär att de du kallar "galenpratare" är psykiskt sjuka personer.

Citat:
.... Jag har blivit skjuten med något I benet som jag tror var en giftpistol ....

Du låter som en galenpratare. Fast jag tror inte du är en hemlig desinfo-agent.
Senast redigerad av WilleGarvin 2026-08-15 kl. 17:49.
Citera
2026-08-15, 19:08
Medlem
Citat:

Jag är heterosexuell och har alltid varit det men grejen är att gang stalkers tror att läggningar är formbara och att det går att ändra läggningar på folk. Och det är sant kanske till en viss del till exempel har man sex med en några väldigt feta tjejer så börjar man till sist gilla det fast man från början tyckte att dom var as fula men jag tror inte att det är möjligt att totalt ändra läggning på en person men gang stalkers tycks tro att det är möjligt.

Så vad man tänder på sexuellt kan vara formbart till en viss del men gang stalkers tycks tro att det i princip går att göra en heterosexuell till bög om man lägger tillräckligt med resurser på det.
Citera
2026-08-15, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Jag är heterosexuell och har alltid varit det men grejen är att gang stalkers tror att läggningar är formbara och att det går att ändra läggningar på folk. Och det är sant kanske till en viss del till exempel har man sex med en några väldigt feta tjejer så börjar man till sist gilla det fast man från början tyckte att dom var as fula men jag tror inte att det är möjligt att totalt ändra läggning på en person men gang stalkers tycks tro att det är möjligt.

Så vad man tänder på sexuellt kan vara formbart till en viss del men gang stalkers tycks tro att det i princip går att göra en heterosexuell till bög om man lägger tillräckligt med resurser på det.

Ja det låter ju extremt trovärdigt att ett gäng illuminati-bög-flator jobbar ihjäl sig för att forma din sexualitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in