Citat:
Ursprungligen postat av
Mike89
Människor har fri vilja och dem kan inte få någon att bli homosexuell.
Du skriver som någon som jobbar åt programmet.
Ja, det börjar blir ganska klart villa som är stalkade och vilka som stalkar.
De är här för att dels smutskasta oss, dels få oss att se galna och psykiskt sjuka ut och framförallt ta reda på vad vi vet och uppfattar deras stalking.
De får nog ett hastigt uppvaknande snart. Det är riktigt grovt det de gör. Gamla stay behindtomtar som har hybris, förföljelsesyndrom, som begår de här brotten mot individer de ska rensa bort från området, samhället, arbetsplatsen (fast då kan man ju gå till sin chef med bevisen) eller från jordens yta.
”Hora fitta ska skjuta dig” ”ska skjuta henne kl 7…står på perrongen”.
De tragiska figurerna här bor i stödboenden som stalkarna som utnyttjar dem startat.
”Säpo ringde till mig” sa en, ”Kan du ta dig in i hennes lgh…nyckel får du av mig sedan”-tokarna, startat där jag har min Br.
Nu är 4 av dem borta.
”Vi har missbedömt henne” ”vi har underskattat henne”.
Just det.
Det är flera kvar och de som startat hatkampanjen, smutskastningen, och de korrupta personligheter, läckor de utnyttjar för att kartlägga drabbade av deras gränslösa hat, deras extremism, ska såklart åka fast för det.
Jag tror media är bästa kanalen. Sociala medier, särskilt anomyma, funkar inte. Det kan missgynna stalkarna, men det gynnar inte offren, oss drabbade.
Det kanske tom missgynnar oss, det här forumet iallafall.
Men häng i alla drabbade. Hårda bevis och kanske vittnen. Allt de har och gör är brottsligt, men det värsta är de som stjäl i formation, personuppgifter tex, av arbetsgivare och överlämnar till de kriminella, adidasklubben, kokainamigos och deras vänner. De bittra eller galna, gränslösa individerna som gör hemsidor och profiler i våra namn, som andra tror på. På så sätt förstör de våra liv.
Mina har ju haft nycklar i 12 år. Jag bytte lås, men de skryter ändå om att de använder min IPadress.
De är kriminella och kommer inte att ändra sig. Destruktiv personlighet.
De som bestämmer har ett ansvar, sånt här ska inte kunna ske. Grupper som förstör livet på alla plan för någon de ”inte vill ha”, därför har jag dokumenterat dem under flera år och fortsätter.
Det är en skam för var det än sker, och för de som kan stoppa det, men inte gör det, eller börjar agera för sent.