2026-08-15, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slapphet
När han ťränade ben med ett gäng Vietnames grabbar så höll han på att svimma. Då körde han bara en tredjedel av vad dom tränade det passet.
Och inte ens samma vikter. Han försökte lite i början av passet men failade rejält.
Hahahaha ja jag såg det, och dessa vietnamesiska killarna var tom Natty!
Men Benjo hade väl ngn förklaring som vanligt
Citera
2026-08-15, 01:02
Medlem
Undra varför han tog bort sin senaste video där han gick igenom vad det kostade i Vietnam jämfört med Sverige.
Citera
2026-08-15, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jolltzer
Undra varför han tog bort sin senaste video där han gick igenom vad det kostade i Vietnam jämfört med Sverige.

Det var antagligen en felpublicering.

Tyvärr dyker nog den upp idag som en "ny" video.
Citera
2026-08-15, 08:51
Medlem
Tagga bob e på gång igen!
Citera
2026-08-15, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Tagga bob e på gång igen!
Bob får steppa upp lite nu! Va mkt roligare i början
Citera
2026-08-15, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Bob får steppa upp lite nu! Va mkt roligare i början

Typ avsnitt 1-3? Sj tycker jag nog biohackade bögen e bäst än.. men var gärna mer specifik vad du gillade då eller vad du ej gillar nu! Men allram benjoo är en av de senare o mest populär, men tror ändå denna blir omtyckt

Kan säga det är fan svårt ibland o veta vad man ska klippa bort, nästa avsnitt har med lägenheten lite och det med romerna. Men hela den ranten av benjoo är ju fan guld, kan dock inte ha med hela som den är blir ju för långt, plus med gamla inslag på när han pratar om sakor som foreshadowar lite där han är idag.
Senast redigerad av Mingydarkjew 2026-08-15 kl. 12:44.
Citera
2026-08-15, 13:50
Medlem
Citat:
Typ avsnitt 1-3? Sj tycker jag nog biohackade bögen e bäst än.. men var gärna mer specifik vad du gillade då eller vad du ej gillar nu! Men allram benjoo är en av de senare o mest populär, men tror ändå denna blir omtyckt

Kan säga det är fan svårt ibland o veta vad man ska klippa bort, nästa avsnitt har med lägenheten lite och det med romerna. Men hela den ranten av benjoo är ju fan guld, kan dock inte ha med hela som den är blir ju för långt, plus med gamla inslag på när han pratar om sakor som foreshadowar lite där han är idag.

Biohackanden bögen är helt klart den bästa! Fab synd att ingen har den när han säger han ska slå sin tjej student, hade varit legendarisk
Citera
2026-08-15, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frikortet
Biohackanden bögen är helt klart den bästa! Fab synd att ingen har den när han säger han ska slå sin tjej student, hade varit legendarisk

Som jag kommer ihåg var orden något i stil med.

- Some cunts deservs to be slapped. Men sedan grät han en skvätt också efter han sa det.

Snefylla.
Citera
2026-08-15, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Som jag kommer ihåg var orden något i stil med.

- Some cunts deservs to be slapped. Men sedan grät han en skvätt också efter han sa det.

Snefylla.

Om jag minns rätt så sa han något i stil med:

”Those little girls were so mean, they said i was a substitute teacher even though everyone knew i was a REAL teacher, you can ask ANY of my old students, Man, I wish i could go back in time and slap the shit out of those little cunts.

”I miss my students”

Labil som in i helvete 😂
Citera
2026-08-15, 16:31
Medlem
"Folket i Sverige är antisociala"
Vad menar han? Går alla i Sverige runt med ASPD?
DET HETER OSOCIALA BENJAMIN Mr 2%
Citera
2026-08-15, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Om jag minns rätt så sa han något i stil med:

”Those little girls were so mean, they said i was a substitute teacher even though everyone knew i was a REAL teacher, you can ask ANY of my old students, Man, I wish i could go back in time and slap the shit out of those little cunts.

”I miss my students”

Labil som in i helvete 😂
Exakt så sa han! Med gråten i halsen och darr på händerna! Synd ingen hann spara ner skiten, han klippte bort det 24h senare, så låg uppe en hel natt!
Citera
2026-08-15, 16:50
Medlem
Citat:

Lite för mkt upprepade och svin hög "musik i bakgrunden" Annars har jag fått mig många skratt.
Finns en sak jag skulle vilja gräva i, men känns super osjysst mot bruden. Benjo har alltid sagt att tjejen han var ihop med i 10 år, hon var en 10a, hon va helt out of his Leauge, hon hade kunnat få vem som helst, men valde honom och bla bla. Hon är med i några videos i början på kanalen, bla nån poker kväll, och hemma hos Hampus nån gång. Kolla och gör er en egen bedömning. Vill inte skriva ngt taskigt om henne. Det är Benjo som är bäng och slänger ur sig sådana saker som om han skulle haft en både sharp (slow mkt slow skulle jag kalla henne) och super modell look brud. Men milt sagt, hon va i exakt samma liga som Benjo och Hampus..
Återigen Benjos mindervärdeskomplex när han ska beskriva och berätta om saker!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in